Milde reiniging in vergelijking met de 2 daagse leverreiniging

Toen ik kramp in mijn onderbenen had heb ik deze ingesmeerd met magnesiumolie. Dit werkte zeer goed.

 
Sinds ik met de reinigingen bezig ben heb ik elke dag hoofdpijn, tegen migraine aan... Ik neem aan dat het met ontgiften te maken heeft, maar we zijn nu twee weken verder en ik heb het nog steeds... Iemand tips om hiervan af te komen?

 
Zo! Ik heb mijn eerste glas appelazijn op... en lekker is anders maar wel te doen, al vraag ik me af hoe goed het voor m,n slokdarm is want het brand aardig, moet ik meer verdunnen? Het probleem van erg verdunnen is dat je alleen maar meer moet drinken :D

Ik deed nu 3 eetlepels op zo,n 200 ml water 1/5e liter dus.

En hoeveel appelazijn moet ik de komende 6 dagen elke dag minimaal binnen krijgen?

Ik doe de reiniging van andreas moritz.

Maarten.

 
Ik drink ongeveer 4/5 van dat soort glazen p/d. Weet niet hoe groot jou eetlepels zijn, maar bij mij brand het niet in de slokdarm.

 
Ik doe nu al een week de milde leverreiniging als smoothie in de ochtend. Ik vind het een prima ontbijt en kan er ook gerust mee doorgaan, maar het heeft echt geen enkel effect op mij. Ik had veranderingen in de stoelgang verwacht, of tekenen van ontgifting. Ik voel me echter identiek hetzelfde als normaal, niet slechter, maar ook niet beter.

Zou ik iets moeten voelen? Zo ja, wat is er 'mis'?

Ik weet dat ik kleine galstenen heb (paar jaar geleden op een echo gezien). Ik kan helaas de grote leverreiniging niet doen omdat mijn zoontje bij mij in bed slaapt en meteen wakker zou worden (en huilen en niet meer terug in slaap komen) als ik er 's nachts uit zou moeten of om 6 uur 's ochtends nog een drankje zou moeten drinken.

Doe ik nu iets goeds voor mijn gal en lever, ondanks dat ik helemaal niets merk van de milde reiniging? Of betekent niets voelen juist dat ik wel zwaarder geschut in moet zetten?

 
Ik geloof dat er niemand is die uiteindelijk niet reageerd op de grote reiniging. In het boek beschrijft Morritz dat het wel een paar grote zuiveringen kan duren voordat het eerste resultaat komt.

Ikzelf reageer ook ontgiftend op vetten en melk bijvoorbeeld. Als ik geen milde reiniging neem, dan gaat het proces toch gewoon door. Te zien aan mijn ontlasting. Maar niet iedereen ontgift even makkelijk. Ik geloof wel dat je iets goed doet voor je lever en gal, maar of het voldoende is dat weet ik niet.

 
Ik heb nu inmiddels drie keer de 2daagse kuur gedaan (Morritz). Ik moet zeggen dat ik er erg veel baat bij heb. Allerlei vage klachten die heb ik nu minder (of helemaal niet meer) en ik voel mij ook fitter. Het is erg belangrijk om na de kuur ook je lever goed te blijven onderhouden.

Ik heb zelf de kuur volgens het e-book gedaan van Reiniginglever.nl, kost vrijwel niets en alle tips (dus ook om je lever te onderhouden) staan er in. De kuur staat kort en bondig uitgelegd en het is een prima how-to om te beginnen.

Ik doe de kuur zelf eens per half jaar, volledig aan te raden dus.

 
Ik drink geen water en eet wapf. Behalve op de dag van de eigenlijke zuivering. Tegenwoordig vast ik door tot de mix van bitterzout e.d.

Hoe ziet je voeding eruit Sabrina? Want water en thee is geen voeding. Tenminste, niet voor mij.

 
Sinds gisteren doe ik de milde leverreiniging 's ochtends vroeg, minimaal een half uur voor het ontbijt. Gewoon omdat het kan, als een soort onderhoudskuurtje. Ik vind het drankje heerlijk en het voelt goed! Mochten er nog heel erg spectaculaire dingen gebeuren, dan zal ik ze hier uiteraard melden.

Mike

 
Ik heb pas laat in de ochtend ontbeten met een halve liter kefir. Ik merk wel dat nu het kouder wordt ik meer voedsel nodig heb. Ik eet ook wat meer vast voedsel nu.

Mike

 
Gisteravond ipv een maaltijd een glas bitterzout genomen met daarna de mix in een flinke hoeveelheid. Een tijdje later weer een glas bitterzout. Vanmorgen kwamen er nog witte steentjes uit. Aanstaand weekend ga ik de grote zuivering doen, maar ik voelde dat de nood op de 1 of andere manier hoog begon te worden. Dus even tussendoor geprobeerd wat rotzooi eruit te gooien. En dat is goed gelukt!

 
Heb je nog ervaringen hierover te delen Mike?

Ik ben vandaag weer begonnen met de milde reiniging in de ochtend. Wil dit voorlopig weer structureel in gaan zetten. Lever en/of gal spelen laten iets te vaak van zich horen. Zeker niet pijnlijk of gevoelig, maar blijkbaar is daar extra aandacht nodig.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
501.936
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan