Milde reiniging in vergelijking met de 2 daagse leverreiniging

Aangeraden wordt deze reiniging 's avonds te doen, minstens 3 uur niet eten/drinken en vlak voor het slapen gaan.

 
Nee hoor, 's-ochtends kan ook! Ik doe hem ook altijd 's-ochtends meteen bij het opstaan. Omdat ik 's-avonds al met mijn probiotica zit en met mijn LDN zat.

 
Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken om em overdag te doen. Ben blij dat ik lekker lig als het gekriebel begint in mijnleverstreek. Ik ben er af en toe ook lichtelijk misselijk van, maar ga dan lekker met mijn zapper op mijn levenstreek proberen te slapen. Heerlijke diepe slaap trouwens;)

 
Ik doe elke ochtend de kleine leverreiniging (als ontbijt) en ik voel nooit iets kriebelen in mijn leverstreek en ben gelukkig ook niet misselijk.

 
Precies Marianu..... dat heb ik nou ook! Heb inmiddels ook nog contact gehad met iemand die de hoeveelheid citroen heel erg heftig vindt. Die kreeg al darmpijn van een theelepel citroen in een glas water en het laxeert enorm. Ook dat verschijnsel ken ik niet.

 
Ik wil vanavond de milde reiniging doen (wel met theelepel bitterzout). Hoe doen jullie het met tandenpoetsen? Volgens mij is het niet goed om je tanden te poetsen vlak nadat je iets van zuur hebt gegeten en gedronken.

 
Maar misschien zou je zus het de volgende keer beter 's avonds kunnen proberen, daarna lekker naar bed, dan is het niet zo vervelend mocht ze er toch wat misselijk van worden. En ze kan dan ervaren of er verschil is tussen deze reiniging 's morgens of s avonds.

 
Ach welja.... Dat geldt dus ook voor mij. Ik zal het eens uitproberen, dan neem ik de Probiotica s morgens!

 
@Angela
Quote:
Na de nieuwsbrief van Ron Fonteine gelezen te hebben vraag ik me af of ik gen salmonella oploop met die rauwe eidooiers in mijn milde reiniging... Who knows?



Koop wel biologische eieren.

Niet biologische eieren van kippen uit een legbatterij zijn niet te vertrouwen.

 
Inderdaad, bio eieren. Verder schijnt het ook dat de evt. salmonella op de schaal zit en niet in het ei zelf. Evt. het ei dus eerst wassen voordat je t gebruikt.

 
Het wonder is geschied :lol: Ik heb de milde reiniging vanochtend gedaan. Heb het om 7 uur genomen. Voelde me er prima op. Had bijna niet de behoefte om ook nog te eten. Nu is mijn vraag wanneer mag je na de milde reiniging weer iets eten of drinken? Hoe lang moet je wachten?

 
Wat goed!

Geen idee wat de instructies zijn eigenlijk. Zelf heb ik maandagmorgen de helft van mijn flush-shake genomen als ontbijt... En ik ben gaan eten toen ik gewoon echt een knorrende maag had. Dat was verrassend snel: na 2,5-3 uur al. Overigens heb ik toen ook meteen 2 eieren en flink wat groente, beide in HEEL veel ghee gebakken: had ik zin in.

Maar er zijn vast mensen hier die het beter weten.

Heb je trouwens nog een effect nu?

 
Ik zou inderdaad zeggen: wanneer je trek krijgt. Ik ben zelf nog steeds nogal vloeibaar, dus ik heb er niet zo'n problemen mee.

 
Ik doe hem ook meestal s avonds maar ik was een keer wat later thuis en toen had ik gen zin meer in de MR;) Ik werd s morgens voor 7 uur wakker en heb hem toen genomen. Het was op die enorme warme dag en ik voelde me geweldig! Geen last van de hitte gehad. Als ik hem s morgens doe heb ik niet zo n last van brainfog valt me op. Ik dacht dat ik misschien uren moest wachten voordat ik weer eten kon om een beter effect te krijgen, vandaar mijn vraag;) Ik doe de MR nu al zo n paar weken en het is verslavend kan ik zeggen! Ik kreeg gisteren een compliment dat ik zo fris fruitig en levendig was. 'Anders ben je altijd zo moe s avonds....'. . Nu dus niet;)

 
Quote:
De milde reiniging wordt s avonds gedaan nadat je 3 uur niks meer gehad hebt. Het bevat 3 uitgeperste citroenen, 2 eidooiers, 1 eetlepel olijfolie en evt wat honing. Niet met metalen lepel roeren maar met plastic of in en shakebeker.



Aangezien ik de laatste weken erg veel last/pijn heb van mijn schouderbladen en nek, denk ik dat het hoog tijd wordt voor een leverreiniging.

Momenteel ben ik in Schotland met vakantie, ik kan het wellicht ook hier doen en anders volgende week als ik thuis ben. Enkele vragen:

Ik ben intolerant voor ei(geel). Zou het kwaad kunnen als ik dit toch neem om de lever te reinigen?

Klysma's neem ik liever niet (kan hier ook niet) maar ik heb oxypowder bij me, is dit ook effectief genoeg?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.850
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan