Ziek zijn zonder klachten

Dank je lievergezond. Er zit een gebruiksaanwijzijg bij de H2o2 waarin staat dat ik met 5 druppels moet starten 3x dgs. Heb zojuist de eerste dosis gedronken. Morgenochtend neem ik de volgende dosis weer.

Sylvia

 
Sylvia,

Je kunt voorzichtig beginnen maar jij hebt acute last van je kaak.

Als ik jou was zou ik hoger inzetten.

Je moet je voorstellen dat 11 druppels 3% gelijk is aan 1 druppel 35%.

Een dagelijkse onderhoudsdosis, afhankelijk van wat je kunt hebben, is 3 druppels 35%.

Ik begrijp wel dat als je ziek bent of zoals jij nu een behoorlijke kaakontsteking hebt je veel H2O2 kunt toepassen.

probeer het morgen eens direct met 11 druppels 3%. Als dat goed gaat doe je overmorgen 22 druppels 3%.

Die dag daarna 33 druppels 3%. etc.

Maar als het niet gaat direct weer minderen.

Dirtsa/Astrid
Quote:
Mike, ik vind deze discussie en de antwoorden bijzonder prettig om te lezen. zowieso is een steuntje in de rug erg prettig, ook al heb ik het gevoel dat ik, eindelijk, op de goede weg ben...dan is het zeker erg fijn om steun te ontvangen.


Top he, dat je deze ondersteuning en lieve woorden van Mike mag ontvangen.

Ik ben het helemaal met hem eens.

Ik ken je eigenlijk alleen via dit forum maar ik zou er totaal niet tegen op zien :p om jou eens te ontmoeten en dat gaat zeker een keer gebeuren.

 
Dat ga ik doen Poeki, dank je wel. Ik begrijp dan steeds 3x daags? En tot hoeveel druppels kan ik gaan? Als de klachten minder worden neem ik aan dat ik de dosis weer verlaag tot onderhoudsdosis?

Dirtsa, ik zit nog zeer kort op dit forum en weet nog oh zo weinig. Ik las de warme, ondersteunende positieve woorden van Mike aan jou. Jullie conversatie raakte me.

In mijn ogen getuigt het van veel moed om op positieve wijze het proces aan te gaan met een ernstige ziekte zoals die van jou. Ik heb al menig wijs woord van je mogen lezen.

 
Sylvia, Mike adviseert om niet 3x daags te gebruiken, dit i.v.m. je eten, wat je pas een 1/2 uur of 1 uur na de H2O2 inname mag doen.

Dat is best een regel en denkwerk.

Doe het gewoon 's ochtends op de nuchtere maag en dan daarna 1/2 tot 1 uur wachten met eten.

Wij gebruiken zelf 35%, daarmee zijn we ooit gekomen tot 19 druppels, toen trokken we het niet meer en hebben we weer afgebouwd tot 3 druppels 35%. Dat gebruiken we nu dagelijks.

We zijn trouwens weer aan het ophogen, zitten nu op 5 druppels 35%, 1x maal daags. Dit nemen we 3 dagen lang dan gaan we naar 6 druppels, 1x per dag over 3 dagen, dan 7 druppels, etc.

Gewoon zo ver gaan als je zelf kunt, je lichaam aan kan. Je merkt het wel.

 
25 druppels per dag Mike of 3 x 25 druppels per dag? Oeps, ik zie het al bij de 900 druppels, dus 3 x per dag 25 druppels 35%

(ik zit nu op 52 druppels 35% per dag)

Boschje,Ik heb de 3% verdunning ook in een spuitflesje en spuit dit in mijn mond, en op de tanden bij het poetsen.

Misschien heb je hier ook baat bij?

Ook zou ik het keltisch zout gebruiken om mee te poetsen dit werkt ook anti-bacterieel.

Ik ben zelf ook zeer blij met dit forum en vooral ook dat ik Mike tegen ben gekomen, en ik houd er zeker van om complimenten te krijgen. Maar ik wil ook af en toe wakker geschut worden hoor.

 
Wat ik ergens op het forum heb gelezen is dat je geen protese kunt poetsen met keltisch zeezout. Ik heb 6 metalen implantaten in mijn bovenkaak met een steg, ook van metaal. Daar zit dus een protegse op geklikt. Ik poets wel regelmatig met natrium bicarbonaat, schijnt ook te werken.

Ja wakker geschut worden en blijven is belangrijk, vind ik ook.

 
@ Silvia

Quote:
Ik wil er niet mee naar de dokter, die geeft me gegarandeerd antibiotica. Ik houd de kanalen al goed open. Heeft iemand nog een tip?


Ooit gedacht aan colloïdaal zilver? Dat is een natuurlijk antibioticum. Ik heb er geen ervaring mee en weet er ook niet zo veel van af. Het is niet duur en overigens ook gemakkelijk zelf te maken. Daar is op internet ook wel het nodige over te vinden.

 
Hallo Dennis, ik heb er wel over gelezen. Zou wel een goed idee kunnen zijn. Bedankt voor de tip. Mijn conditie leek eindelijk weer wat voor ui te gaan, ik was zelfs weer wat aan het sporten. Nu voel ik me net een natte krant (die uitdrukking heb ik van een collega : )

 
Hoi Mike,

1 druppel 35% = 11.66 druppels 3%, voor het gemak 12druppels 3%

25 druppels 35% - 25 x 12 = 300 druppels 3%

 
Poekie,

Verkeerde rekensom. Evan maakte dezelfde denkfout in een andere post.

1 druppel 35% = 36 druppels 3% (3 x 12)

25 druppels 35% = 900 druppels 3% (25 x 36)

Mike

 
Mike,

Als je 35% gaat verdunnen naar 3% dan deel je 35 : 3 = 11,66

Dus 11,66 druppels 3% is gelijk aan 1 druppel 35%

 
Rekenen is een van mijn grootste problemen..help :)

In het boek van edmccabe wordt gewerkt met 6% verdunning.

Hierin staat: 1 drup 35% = 6 druppels 6%

Maar hoe dat dan weer om te rekenen naar 3% ?

 
6 druppels 6% = 6 x 6 = 36%. Dat is dichtbij genoeg, net iets meer dan 35%.

12 druppels 3% = 12 x 3 = 36%. 1 druppel 35% is ruwweg 11 of 12 druppels 3%.

Mike

 
Quote:
1 druppel 35% is ruwweg 11 of 12 druppels 3%.


1 druppel 35% is dus 12 druppels 3%. Zoals je zelf al aangeeft doe je dus gewoon het aantal druppels 35% x 12 en dan kom je op het aantal druppels 3%.

25 x 12 = 300

Zo moeilijk is dit rekensommetje toch niet? Of moet ik nou weer terug naar de basisschool?? :?

 
Evan,

Ja, je moet terug naar de basisschool. 1 druppel 35% is 36 druppels 3%. Je mag tot maximaal 25 druppels 35% gaan, dus dat is 25 x 36 = 900 druppels 3%.

Mike

 
Mike,

Je spreekt jezelf in 2 posts tegen:

Quote:
1 druppel 35% = 36 druppels 3%


en even later:

Quote:
1 druppel 35% is ruwweg 11 of 12 druppels 3%.


Als je 35% gaat verdunnen naar 3% dan doe je toch 1 op 12? 1 deel 35% staat dus gelijk aan 12 delen 3%.

1 druppel 35% staat dus gelijk aan 12 druppels 3%.

25 druppels 35% staan dus gelijk aan 300 druppels 3%.

 
Evan,

Je hebt gelijk! 1 druppel 35% is natuurlijk geen 36 druppels 3%, maar inderdaad 11 of 12 druppels. Dan kom je inderdaad uit op 300 druppels 3%. Ik moet dus terug naar de basisschool! :oops: Ik ga gelijk op zoek naar voedsel dat mijn rekenvermogen verbetert!

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.706
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan