Waterfiltering

Dit klopt. Ik heb het tot nu toe alleen gehad over de 3 drinkwaterstanden. Het Kangen-apparaat produceert ook een pH 6, die 'beauty water' wordt genoemd en d.m.v. een plantenspuit op de huid kan worden aangebracht, en een 'srong acidic water' van pH 2,5, dat ontsmettend werkt en waarbij aan de bovenkant een sterk basisch water van pH 11,5 uitkomt. Deze laatste kan - geloof het of niet - olie/vet tot een emulsie met water maken (terwijl olie en vet normaal bovenop water drijven en zich niet met water vermengen). Pesticiden worden altijd voorzien van een olielaagje, waardoor de bestrijdingsmiddelen aan de plant blijven plakken. Niet-biolpgisch geteeld groente en fruit kan in dit water worden gelegd en de pesticiden worden er gewoon afgeweekt.

Bekijk het hier in actie:



Mike
 
https://www.overvoedingengezondheid.nl/wp-content/uploads/2015/10/Basisch-water-Ing-Ferger-.pdf

Lees dit razendinteressante boekje, geschreven door Ing. Dietmar Ferger. M.u.v. zijn ietwat negatieve beschrijving van dierlijke voeding kan ik me volledig vinden in wat hij schrijft. Als je na het lezen van deze info nog niet overtuigd bent geraakt van de heilzame werking van een Kangen-apparaat, dan weet ik het niet meer!

Mike
 
Ik heb mijn apparaat nu 1 dag en ben er zo blij mee. Waterdrinken was nog nooit zo’n feest. Of ik mijn eigen berkbeekje in huis heb gehaald. Ook de rest van het gezin drinkt meer dan ooit, vandaag kwamen er 2 bijna lege flessen van 750 ml terug van zowel school als sport. Tuurlijk was het warm, maar dat is het al eerder geweest.
Ook mijn kritische en chemisch onderlegde partner gaf toe dat het wel bijzonder water is en drinkt er lustig op los.

Een kleine ontgiftende reactie bleef ook niet uit, lichte hoofdpijn en wat vaker ontlasting, dus ruimt lekker op.

Kortom, nu al een succes te noemen!
 
Helemaal mee eens, Tanja. Ik wist niet dat water ook verslavend kon zijn, dit is speed en antidepressiva tegelijk!

Mike
 
En ik wacht nog steeds op mail waar ik kan gaan tappen. Morgen nog maar een keer bellen want helaas nog niks gehoord.
 
Mogelijk een tappunt gevonden. 3 kwartier rijden vanaf mijn huis. Wacht nog op mail.
 
Hoi Mike,

Ik heb de milk of Magnesia bij Matthijs gekocht (besteld en hij heeft het mooi verstuurd). Hoe ga ik dit nu gebruiken? En hoe vaak/lang?

Mercola is er niet zo positief over.
https://articles.mercola.com/vitamins-supplements/milk-of-magnesia.aspx

Dorothé
 
45 ml. milk of magnesia toevoegen aan een literfles Spa rood. That's it, een kind kan de was doen. Het water wordt eerst melkachtig, maar later helder. Voor consumptie even op de kop houden, aangezien niet alle milk of magnesia zich vermengt met het water en een residu op de bodem van de fles vormt.

Mike
 
Dank je voor het antwoord. Hoe lang doe je dat, of met tussenpozen of hoe vaak?

En wat vind je van het artikel van Mercola?

Dorothé
 
Gaat puur over milk of magnesia, NIET over de magnesiumbicarbonaat die gevormd wordt door toevoeging aan koolzuurhoudend water.

Mike
 
Wat is milk of magnesia? Dat us iets anders dan Kangen water?
 
magnesiumhydroxide. Als dit zich vermengt met koolzuur in water kun je heel makkelijk zelf magnesiumbicarbionaat maken.

Mike
 
En weer bedankt voor het antwoord.

Ik ben misschien een beetje te aanhoudend, maar hoe heb jij het genomen? Elke dag of een kuur van een paar dagen en dan herhalen??

Als het laxerend werkt, mag men dat toch niet te lang nemen...?

Dorothé
 
Aangezien het prijzig spul is maak ik 1 literfles per week en drink dat verspreid over een hele week.

Mike
 
Dank je.

Nou, dan ga ik dat ook eens proberen. Kijken hoe het me bevalt. Of ik niet aan de diarree kom. Mag men dat drinken wanneer men wil of voor het eten/na het eten/ in de tijd als men de levertraan neemt/voor het slapengaan?

Als er ergens de info na te lezen is, doe ik dat graag, dan bestorm ik je niet zo met mijn vragen.

Dorothé
 
Mag men dat drinken wanneer men wil of voor het eten/na het eten/ in de tijd als men de levertraan neemt/voor het slapengaan?

Ik zou het niet te kort voor een maaltijd drinken en al helemaal niet tijdens een maaltijd. Verder idd wanneer je maar wil.

Mike
 
Bedankt.

Nou, in het weekend ga ik eens experimenteren.

Ik heb bij Matthijs ook nog een i9 fles gekocht.

http://i9fles.nl/home/

Ik vond het wel veel belovend. Ik heb de fles binnen en er vandaag veel uit gedronken.
Natuurlijk weet ik niet of het beloofde echt waar is. Het klinkt te mooi om waar te zijn.
Heeft er iemand al eens gehoord over deze wonder fles?

Dorothé
 
If it sounds too good to be true, it probably is.

Ik ben zo blij met mijn Kangen-water. Wanneer kom je eens uitproberen? Is echt bijzonder water.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.070
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan