Waterfiltering

Meer haar?! Goed!!

Ook wat eerste resultaten van mijn kant: Ik merk het nu vooral aan mijn huid. Eerst wat ontgifting (puisten) en minder droge huid en ook was mijn zwemmerseczeem/voetschimmel binnen een week verdwenen!
 
Ik doe niets af aan het kangen water en waarschijnlijk kan deze fles nog niet 1% bereiken hiervan. Maar toch denk ik wel dat Matthijs goede dingen verkoopt. Ik heb nog andere zaken bij hem besteld die ook goed zijn. Dus helemaal op fantasie lijkt me het verhaal achter de i9 fles niet te berusten.

Dorothé
 
Weer een gezondheidsoverwinning te melden a.g.v. consumptie van Kangen-water: al jaren heb ik last van kalknagels en alle WAPF-voeding van de hele wereld kan hier niets aan verhelpen, maar na een paar weken Kangen-water drinken beginnen de kalknagels nu spontaan te verdwijnen!

Mike
 
Bij mijn zwemmerseczeem, bij jou kalknagels, dit laat zien dat het schimmels opruimt door toename zuurstof! ?
 
de i9 flessen werken echt wel. Ik heb paar jaar geleden test gedaan met bloemen. In gewone fles een bloem en in de i9 fles een zelfde bloem.
De bloem in de i9 fles bleef 3 dagen langer mooi, waar de bloem in de andere fles al bedorven was.
Ik heb trouwens de alle-kleuren-fles Dorothe.

Dan doe je dus Kangen water in de i9 fles voor nog meer werking.
 
Even terugkomend op het Kangenwater, ik vraag mezelf af of er anderen zijn die gisteren lichamelijk iets gemerkt hebben na het drinken hiervan? Ik persoonlijk wel eerlijk gezegd. Mike had het over nekpijn. Heb exact dezelfde ervaring geloof ik. Nekpijn, en ervaarde een licht gevoel in mijn hoofd. Beetje kater gevoel. Ik ervaar dat het wel heel snel ontgiftend werkt. Zal per persoon verschillen uiteraard.
 
Ik denk dat er vandaag nog veel bezoekers herinnerd worden aan het Kangenwater.
Zou je ook een ontgiftingsreactie kunnen krijgen van de gefermenteerde melk met Ahornsiroop. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar dat fermentatieproces van melk.
 
@Binc, ik heb geen ontgiftingsverschijnselen noch prikkels op de tong, keel of maag ervaren na het drinken van het kangenwater. Wel een soort onstilbare dorst naar het kangenwater, alsof ik verslaafd ben. Nu nog steeds, heel typisch!

Joost
 
Dat is dan een zeer positieve verslaving en weer eens wat anders dan een alcoholverslaving. Dus nu zit je zogezegd in een onaangename situatie van de ontwenningsfase ?
Ik snap het wel, het is namelijk wel degelijk lekker water en verschil is zeer goed merkbaar.
Voor mij heeft het drinken van dit water denk ik toch anders uitgepakt.
Ik ervaar griep verschijnselen. Dat zegt mij dat ik eigenlijk door moet drinken. Helaas geen tappunt hier in de buurt. Destijds had ik ernaar geïnformeerd, maar het tappunt welke ik via internet destijds gevonden dacht te hebben hier in de buurt bestaat niet meer heb ik begrepen. Bij jou wel een tappunt in de buurt?
 
Er is de hele dag door zeer ontgiftende voeding en water aangeboden, ik vroeg mij ook al of er niemand te zeer van was gaan ontgiften.

Die verslavende werking is de oerdorst die ik ook ervaarde. Er zit niet veel anders op dan het apparaat aan te schaffen, kan ook op afbetaling. Een investering in je gezondheid op basis niveau.
 
Binc en Tanja,

Ik moet er even op terug komen; ik heb toch ontgiftingsverschijnselen gehad, het kwam pas later en in de vorm van mijn ontlasting. Ik denk dat dat een goed teken is om te ontgiften op deze manier, ik ben dus tevreden :).

Volgen Gif-vrij zit een tappunt in Alphen a/d Rijn, wat goed aanrijdbaar is voor mij. Voor de rest moet ik nog zoeken.

Joost
 
Er is de hele dag door zeer ontgiftende voeding en water aangeboden, ik vroeg mij ook al of er niemand te zeer van was gaan ontgiften.

Nou ik wel, maar niet van het water denk ik want daar heb ik maar 1 glas van op met PH7 (dus neutraal). Maar goed ik ben dan ook een speciaal geval en reageer altijd heftig. Of was het theewater ook kangen water?
En ik heb genoten van al het lekkers, dus niet echt opgelet. Dus gisteren een heftig daagje gehad, maar dat heb ik er wel voor over.
 
@JM
Ja dat klopt Joost, in Alphen aan den Rijn kan je bij een particulier kangen water tappen. Zij woont voor jou gezien aan de goede kant van Alphen dus je hoeft niet heel de stad door.
Als je de info wil mag je me mailen (even aan Mike mijn emailadres vragen).
 
Nou, ik heb er, geloof ik, niets van gemerkt.
Ik was wel heel erg moe. Maar ik had de nacht ervoor niet geslapen en dan was het voor mij best wel een lange dag met vroeg op en laat thuis. Ik heb die nacht na het congres heel diep geslapen, bijna koortsachtig en geen warme voeten gehad, ik heb tot 's morgens 10:30 uur geslapen en had nog wel door kunnen gaan. Maar dat was het dan ook. Ik wijt het toch aan het feit dat ik dus de nacht ervoor nul,nul geslapen heb. Dat ik tijdens het congres nog niet in slaap gevallen ben, komt omdat het mega interessant was en in de trein ben ik ook niet in slaap gevallen, ik was behoorlijk wakker. Maar daarna kwam de slag.

Het was lekker water. wat ik van jullie hoor dat verlangen naar dat water, heb ik heel sterk naar melk. Dar kan ik wel van blijven drinken. Maar het zal ook wel vol zitten met waterstofmoleculen omdat het verzadigd vet is.

Dorothé
 
Binc en Tanja,

Ik moet er even op terug komen; ik heb toch ontgiftingsverschijnselen gehad, het kwam pas later en in de vorm van mijn ontlasting. Ik denk dat dat een goed teken is om te ontgiften op deze manier, ik ben dus tevreden :).

Hoi Joost, dus toch wel. Dat is een goed teken! Teken dat er toch rotzooi uit moet. Toch maar gehoor geven dan aan deze verslaving van oerdorst als je dichtbij een tappunt in de buurt hebt.

Ik merkte wel heel snel dat het niet lekker ging na Ph 9 en 9.5. Er gebeurde iets maar kon alleen niet plaatsen of het daaraan lag of dat ik gewoon in storte ivm alle info en lange dag. Eind van de dag had ik koffie nodig om me kop erbij te kunnen houden. Vandaag gelukkig al iets beter. Nog niet optimaal maar het kan ermee door. Het was een minder productief dagje vandaag. Ik weet dat het ontgifting is, maar het was net alsof ik teveel alcohol gedronken had. Ik had overigens hetzelfde als Dorethe, niet goed geslapen. Dus in denk dat dat idd ook van invloed is in combi met Kangenwater.

Ik vraag mezelf af, als de reactie op Kangen water later komt, kan je dan slecht ontgiften? En als de reactie vrij snel volgt makkelijke ontgifting?
 
Katerachtig gevoel = ontgifting. Het effect hoeft niet onmiddelijk te zijn, ik kreeg na 2 dagen intensief gebruik pas nekklachten.

Mike
 
Dank je gif-vrij, ga ik doen.

@Binc, ik denk dat ontgiften via ontlasting het beste is, dat is het kanaal wat je lichaam prefereert om te ontgiften. Als dat niet lukt gaat het via andere organen of krijg je vreemde kwaaltjes. Correct me if I'm wrong.

Joost
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.872
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan