Waterfiltering

Welke PH heb je genomen? En van hoe lang geleden had je deze flessen nog staan dan?
Ja van vorige week woensdag toen had ik ze gehaald. 6 februari.
De PH is 9,5. Moet het in drie dagen op dan? Ik had ze gewoon in de koelkast staan het effect is er nog steeds.


Wil je nu alsjeblieft ophouden met dit soort teksten? Die mensen die dit zeggen snappen niet dat het ontgifting is!
OK :)
 
3 dagen idd. Maar als jij er nu nog energie van krijgt is het goed hoor.

Die energie kan je dan goed gebruiken voor dat stuk. Waar ben je nu over aan het schrijven?
 
Haha. Ik durf bijna niks meer te typen nu, nadat ik mijn vorige onderwerp in de groep had gegooid. :)
Bedankt voor je interesse!

Ik schrijf nu over jongerenwerkers die een reis hebben gemaakt naar Zweden om te onderzoeken waarom de gelijkheid tussen man en vrouw daar zo vergevorderd is in vergelijking met andere landen in Europa.
De jongerenwerkers gaan de resultaten van dit onderzoek ook weer toepassen op het jongerenwerk hier.

De overheid schijnt daar een dikke vinger in de pap te hebben, en heeft het hoog op de agenda staan dat vrouwen en mannen daar gelijke kansen krijgen.

Het blijkt dat jonge vrouwen daar weerbaarder zijn dan in NL en sterker in hun schoenen staan, en dat zoiets als loverboyproblematiek daar veel minder voorkomt dan hier, vertelde de jongerenwerker die ik had geïnterviewd.
 
Haha. Ik durf bijna niks meer te typen nu, nadat ik mijn vorige onderwerp in de groep had gegooid. ?
Bedankt voor je interesse!

Dat snap ik wel. Ik plaagde je ook alleen maar ?


Ik schrijf nu over jongerenwerkers die een reis hebben gemaakt naar Zweden om te onderzoeken waarom de gelijkheid tussen man en vrouw daar zo vergevorderd is in vergelijking met andere landen in Europa.
De jongerenwerkers gaan de resultaten van dit onderzoek ook weer toepassen op het jongerenwerk hier.

De overheid schijnt daar een dikke vinger in de pap te hebben, en heeft het hoog op de agenda staan dat vrouwen en mannen daar gelijke kansen krijgen.

Het blijkt dat jonge vrouwen daar weerbaarder zijn dan in NL en sterker in hun schoenen staan, en dat zoiets als loverboyproblematiek daar veel minder voorkomt dan hier, vertelde de jongerenwerker die ik had geïnterviewd.


Dat is interessant. Ben je journalist van beroep? Kom je eruit met het schrijven daarvan? Dat gaat dus over feminisme begrijp ik. Mocht je er verder over willen vertellen of op zoek zijn naar informatie hierover, er is een topic op dit forum over feminisme. Beter niet in dit draadje hier verder over kletsen. Daar is dit draadje niet geschikt voor. Hier mag wel.

https://www.fatsforum.nl/forums/topic/feminisme/

 
Ik lees ook diverse artikelen op internet die beweren dat dat niet zo goed is.

Op het internet lees je ook dat verzadigd vet en cholesterol de dood op je bord zijn, dat de aarde opwarmt door o.a. koeienscheten, dat vaccins beschermen tegen ziekte, dat medicijnen genezen, dat zout de bloeddruk verhoogt, dat fluor je gebit beschermt, etc. Dus wat is precies je punt?



Het is niet exact hetzelfde als bergwater… maar nagebootst. Helaas weet ik er te weinig van om het antwoord op bovenstaande vraag te kunnen geven.

Dat komt omdat het dezelfde hexagonale structuur heeft. Lees mijn tekst hierover.

Mike
 
Dat is interessant. Ben je journalist van beroep? Kom je eruit met het schrijven daarvan? Dat gaat dus over feminisme begrijp ik. Mocht je er verder over willen vertellen of op zoek zijn naar informatie hierover, er is een topic op dit forum over feminisme.
Ik schrijf momenteel als freelance verslaggeefster.
Bedankt voor voor het doorgeven van het topic!
 
Mijn ervaring na ruim 1 maand Kangen water.

Inmiddels heb ik mogen ervaren om een maand lang dit Kangen water te drinken. Wel met tussenpozen dus niet non stop. Mijn ervaring is dat het ontgiftend werkt. Hier en daar wel wat dingen gemerkt, waaronder nekpijn. Toch ook wel wat problemen met maagzuur. Daarom ben ik ook niet non stop door gegaan. Overigens moet ik eeelijk bekennen dat bij mij niet zo de behoefte was naar meer van dit water. Wat ik elke keer weer ervaar met ontgiften is voortdurende honger die niet makkelijk verzadigbaar is. Dat wijst voor zover mijn informatie nu reikt toch op uitdroging/dorst van het lichaam. Mijn behoefte aan melk is groter dan water. Uiteraard smaakt dit water veel lekkerder dan kraanwater. Warin de behoefte om melk te drinken groter is dan dit water weet ik niet. Wellicht toch nog tekort aan vet. Ik heb overigens afgewisseld met Ph waarde van 8 en 9.5.
 
3M verborg de gevaren van toxische chemicaliën tientallen jaren (99% besmet)

“Het is een absolute verontwaardiging dat ze, in naam van de winst, al tientallen jaren deze informatie onderdrukten en ze bleven deze chemicaliën in ongelooflijke hoeveelheden in de natuurlijke omgeving pompen. En het verschrikkelijke resultaat hiervan is dat sommige gemeenschappen, zoals Perkament, er de dupe van moesten worden. “

“3M had echt, echt voldoende aandacht om te weten dat, deze dingen niet verdwijnen, ze opbouwen en opbouwen en opbouwen, zowel in de omgeving als in het lichaam, en twee, dat ze echt schadelijke effecten veroorzaken, “heeft Coulson toegevoegd.

https://gedachtenvoer.nl/2019/05/15/3m-verborg-de-gevaren-van-toxische-chemicalien-tientallen-jaren/
 
Wellicht is dit interessant om hier neer te zetten. Geen Kangen water, maar je kunt wel water met waterstof krijgen hiermee.


https://www.ergomax.nl/moleculair-waterstof-60-tabletten
 
60 euro voor 60 tabletten,aanbevolen 4 per dag,dus 120 euro per maand,niet goedkoop ( al heb ik geen idee wat Kangen water kost)
 
Nou dan heb je je Kangen apparaat er wel uit na ruim een jaar die gaat langer mee en is onbeperkt dus voor meer dan 1 persoon.
 
Over Kangenwater is al veel geschreven door Mike. Om Kangenwater te krijgen moet je het Kangenwater apparaat aanschaffen. Wat ik hier neer had gezet is idd veel geld. Het is bedoeld ter info voor de mensen die er interesse in hebben of willen proberen. Je kunt zelf bepalen hoeveel van die pillen je per dag wilt gebruiken natuurlijk. Dat is aan de persoon zelf en je hoeft hiervoor niet aan te houden wat de leverancier zegt.
 
Hebben jullie het Kangenwater apparaat gewoon op het aanrechtblad in de keuken staan of op een of andere manier aangesloten?
 
Water is leven: 10 manieren om water te zuiveren

Voedsel en water zijn essentieel voor je overleving bij SHTF (When Shit Hits The Fan). Je kunt een tuin in je achtertuin beginnen en voedsel in je voorraadkast opslaan, maar weten hoe je water moet vinden en zuiveren, zorgt ervoor dat je toegang hebt tot schoon drinkwater als het noodlot toeslaat.

Je hebt ook water nodig voor je tuin, de was doen en afwassen. Neem de tijd om meer te weten te komen over deze 10 verschillende manieren om water te zuiveren in zowel binnen- als buitenscenario’s om watertekorten thuis of op de locatie waar u verdwijnt te vermijden.

https://gedachtenvoer.nl/2019/06/04/water-is-leven-10-manieren-om-water-te-zuiveren/
 
Wie van jullie drinken er kangenwater, en wat zijn jullie ervaringen?

Mijn ervaring is dat ik mij beter kan concentreren, ik ben scherper, echter moet ik veel plassen. Ik slaap dieper. Ik voel mij iets sprankelender met het water. Merk wel dat ik er VEEL van moet drinken.

Achteraf gezien voelde ik mij wel wat rustiger, in de tijd dat ik het niet dronk.

Ik vraag me nog steeds af of het wel goed is om hier opeens mee te beginnen, zoals ik gedaan heb, hoor van velen dat wij niet zo zijn geevalueerd, met basisch water. Ook mijn maagzuur geeft wat problemen.
Als ik het niet drink heb ik wel een mindere concentratie.
 
Mijn gezin en ik drinken de hele dag door Kangenwater, ph 9,5. Gewoon meteen mee begonnen, ook de diertjes. Ook aan gasten geef ik ph 9,5, iedereen vind het lekker of onzin. Ik vind het lekker water en heb minder dorst in de ochtend en overdag. Echte gezondheidsvoordelen heb ik verder nog niet gemerkt.

Joost
 
Wie weet er een goede webshop om cleaning powder (citric acid) voor de Kangenmachine (Leveluk SD 501) te kopen? Ik krijg Warner (Trotse boer) niet te pakken en heb zelf al googelend nog geen Nederlands verkoopadres gevonden, daarom stel ik hier mijn vraag.
 
Wie weet er een goede webshop om cleaning powder (citric acid) voor de Kangenmachine (Leveluk SD 501) te kopen? Ik krijg Warner (Trotse boer) niet te pakken en heb zelf al googelend nog geen Nederlands verkoopadres gevonden, daarom stel ik hier mijn vraag.
Is dat niet gewoon citroenzuur? Als je de huidige verpakking nog hebt, kun je even checken hoe hoog het percentage daar is. Als ik zoek op de term citroenzuur kom ik bijv. deze tegen: https://www.boerenwinkel.nl/product/9041-citroenzuur-995
 
Is dat niet gewoon citroenzuur? Als je de huidige verpakking nog hebt, kun je even checken hoe hoog het percentage daar is. Als ik zoek op de term citroenzuur kom ik bijv. deze tegen: https://www.boerenwinkel.nl/product/9041-citroenzuur-995
Heb jij zelf ook een Kangen-apparaat, Luz? Ik zou graag info horen van iemand die ervaring heeft met Kangen. Ik heb geen info op de verpakking kunnen ontwaren.... maar als het gewoon met citroenzuur kan, dan zou dat makkelijk zijn.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.161
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan