Waterfiltering

ik zweer bij een filter van Henk Pannenkoek,

www.aqua-aurora.nl

best prijzig, maar behoeft geen onderhoud en gaat jaren en jaren mee zonder dat de werking afneemt, sowieso 20 jaar.
Tel maar uit wat al je filtertjes al gekost hebben, dan zit je ook zo op een behoorlijk bedrag.
Het maakt je water supervitaal en je monteert hem na je watermeter.
Het werkt op schelpkalk en maakt het water schoon en geeft het zijn natuurlijke frequentie terug, alle onreinheden worden onschadelijk.
De kalk bv, gaat er niet uit maar het wordt een andere vorm, van calciet naar aragoniet. Dit is een poedervorm die opneembaar is voor ons lichaam en niet je gewrichten laat kraken.
Ook poets je het makkelijk schoon, zoals gezegd, het is poederig.
Ook allerlei gifstoffen worden geneutraliseerd.
Nederlands water heeft een Bovis waarde van 500 tot 2500 ongeveer en de neutraalwaarde is 6500.
Alles daaronder vraagt energie van ons en alles wat je tot je neemt daarboven, geeft energie aan het lichaam.
Het water van deze vitalizer zit in de miljoenen Bovis!

Ik ben er erg enthousiast over, mijn planten gaan het beter doen, ik heb dit jaar nog niet 1 kip dood, andere jaren altijd wel 1 of nog wat meer.
Het water smaakt heerlijk zacht, je hebt minder waspoeder en shampoo nodig, enfin kijk eens op zijn website, daar staan wat ervaringen van diverse bedrijfstakken en particulieren.
Boeren met dieren voeren minder en dieren groeien harder en zijn gezond.
Boeren met gewassen hebben hogere opbrengsten en veel minder ziekten.
 
Wij reizen veel met onze camper, op dit moment in Mexico, na Canada en de USA te hebben doorkruist. Zodra we in Canada waren hebben we een waterfilter aangeschaft omdat aan het Canadese en Amerikaanse water fluor wordt toegevoegd.

We hebben het beste filter gekocht wat er op dat moment was (volgens Mike Adams), een Berkey waterfilter, in ons geval een reisfilter.

Ze zijn ook te koop bij Juglen van ahealthylife.nl

Lia
 
Is zo'n waterfliter ook in Nederland noodzakelijk, voor op mijn kraan dus?

Ik zie dat er mensen om mij heen een hebben maar ook dat er mensen zijn die er geen een hebben dus nu twijfel ik of ik het aan zou moeten schaffen of niet

 
Wij hebben al twee jaar een aqualine, bevalt zeer goed, Kan ook mee in de caravan. Een keer per jaar nieuw filter erin, hij haalt medicijnenn en pesticiden uit het vwater.

Brita is waardeloos ondanks dat ze de bekendste zijn, Juglen heeft gemeten dat er meer aluminium in het water zit na het filteren dan ervoor.
 
O dat is niet zo best van Brita, die moet ik dus niet hebben :)

Ik hoor ook goede verhalen over de EWO Vitality en de EWO Gourmet.
 
Graag jullie aandscht voor het volgende artikel van mijn hand:

https://www.fatsforum.nl/forums/topic/stille-wateren-diepe-gronden/

Mike
 
Ik ben letterlijk verbaasd. Ik begrijp dat we dus wel water kunnen drinken? Maar via een apparaat die je aan je kraan moet bevestigen? Wat ik tot nog toe gezien heb kosten die apparaten 1600 euro. Heel boeiend verhaal wel maar moeilijke materie vooralsnog.
 
Die van 1600 euro is de goedkoopste. Ik heb de duurste, de K8 van 3660 euro. Et zijn betaalregelingen en leningen mogelijk. Mail mij voor de mogelijkheden.

Mike
 
Zeker met nierklachten iets om je in te verdiepen Binc!

Die had ik idd door Tanja. Maar smaakt dat water ook lekker? Want heel eerlijk, ik drink nauwelijks water. 1 om de reden dat ik het niet lekker vind, en 2 omdat overal waar je loopt je letterlijk naar de wc moet. Althans, ik wel. Vind het alleen lekker met appelazijn erdoor en anders niet. Misschien een nutteloze vraag, maar het proberen waard. Dit water is niet kant en klaar te koop?
 
Zowel Mike als ik zijn ook geen waterdrinkers, maar dit water is anders. Klokt heerlijk weg als fris natuurwater, ik kan niet anders zeggen. Is niet te koop, tenzij iemand in de buurt wellicht zo’n apparaat heeft en het je wil verkopen.
 
Ik ga er eens over nadenken en even op mezelf in laten werken. Heb er wel nog vragen over maar die mail ik later wel naar Mike en wellicht ook naar jou Tanja. Maar dit laatste is dan na aanleiding van consult wat ik met je heb gehad.

Als ik zo een apparaat heb kan ik zelf leverancier worden ? Dat aankoop bedrag voor dat apparaat verdient zichzelf dan misschien wel heel snel terug ?
 
Exact! En je hoeft je niet te schamen voor het product. Ik drink vandaag de hele dag al dit water en heb nog NIETS gegeten!

Mike
 
Indien je gelooft in het kangen water verhaal of er nieuwsgierig naar bent, kan ik me goed voorstellen dat je niet meteen tot de aanschaf van zo'n duur apparaat over wilt gaan. Ook omdat er veel ervaringen worden gedeeld, dat een goedkoop apparaat vaak duurkoop blijkt te zijn. Er zijn betalingsregelingen aan te gaan, maar dan toch nog kan ik me indenken dat je het eerst zelf wilt gaan proberen of het op jou ook een positief effect zal hebben.
Er zijn daarom ook al lange tijd kangen water tappunten te vinden in Nederland. Een jaar of 5 geleden kon je daar water tappen voor ca. een halve euro per liter, maar dat zal nu waarschijnlijk wel duurder zijn. Op de site http://www.seethelighthouse.org/ kun je enkele adressen van tappunten vinden. Als zo'n tappunt te ver uit je buurt ligt, wordt er met meerdere geinteresseerden ook wel eens aan een 'pool' gedaan.
Ik heb geen idee of er veel animo voor dit water is, en of het als tappunt leverancier de moeite waard zal zijn om het te gaan verkopen. Ook geen idee of dit zomaar mag en of dat daar dan voorwaarden aan zitten (bedrijfsvoering).
 
Exact! En je hoeft je niet te schamen voor het product. Ik drink vandaag de hele dag al dit water en heb nog NIETS gegeten!

De wonderen zijn de wereld nog niet uit! Dat jij ooit nog eens van je geloof zou vallen voor wat betreft water....? Maar dat niet eten, is dat de bedoeling van dit water? Dus dat je eigenlijk gaat vasten op water om te reinigen? En terwijl ik dit schrijf vind ik het ongelooflijk dat jij, uitgerekend jij aan het vasten bent op jawel....Water??




Indien je gelooft in het kangen water verhaal of er nieuwsgierig naar bent, kan ik me goed voorstellen dat je niet meteen tot de aanschaf van zo’n duur apparaat over wilt gaan. Ook omdat er veel ervaringen worden gedeeld, dat een goedkoop apparaat vaak duurkoop blijkt te zijn. Er zijn betalingsregelingen aan te gaan, maar dan toch nog kan ik me indenken dat je het eerst zelf wilt gaan proberen of het op jou ook een positief effect zal hebben.
Er zijn daarom ook al lange tijd kangen water tappunten te vinden in Nederland. Een jaar of 5 geleden kon je daar water tappen voor ca. een halve euro per liter, maar dat zal nu waarschijnlijk wel duurder zijn. Op de site http://www.seethelighthouse.org/ kun je enkele adressen van tappunten vinden. Als zo’n tappunt te ver uit je buurt ligt, wordt er met meerdere geinteresseerden ook wel eens aan een ‘pool’ gedaan.
Ik heb geen idee of er veel animo voor dit water is, en of het als tappunt leverancier de moeite waard zal zijn om het te gaan verkopen. Ook geen idee of dit zomaar mag en of dat daar dan voorwaarden aan zitten (bedrijfsvoering).

Idd Ben, dat is wel mijn punt. Straks heb ik zo een duur apparaat. Mogelijke registratie bij BKR en vind ik het niks. Proberen zou idd fijn zijn. Ik heb al even gekeken naar de locaties. Moet denk ik wel iets mogelijk zijn. Als je echt grootschalig bedrijfsvoering zou willen doen dan zie ik geen reden waarom dat niet zou mogen. Inschrijving bij KVK is zo gepiept. Inschrijven hoeft niet als het kleinschalig blijft en hobbymatig. Ik zag dat de Tarwegraskoning het ook heeft. maar goed, die was al bekend. Bedankt voor de tip in elk geval.
 
Een aantekening bij het BKR? Dit is DE manier om hier heel snel vanaf te komen! Maar Binc, doe mij een lol en koop wel een apparaat bij mij. Zie het maar als sponsoring van dit forum.

Mike
 
Oh sorry, eigenlijk ga ik altijd uit bij het woord leningen of afbetaling dat de BKR daar automatisch in betrokken is. Zeker sinds ze die wet hebben gewijzigd vorig jaar of zo.
Maar had niet begrepen dat ze via jou ook te krijgen zijn. Ik heb er nog wel vragen over maar mail ik dan nog naar je. Als ik besluit zo een apparaat te nemen dan ben jij de eerste die ik benader.
 
Henk Mutsaers stuurde me deze video, waarin kritiek wordt geuit op de mythe dat alkaliniteit het antwoord zou zijn op alles:



Dit is wat ik Henk heb teruggemaild:



Ik ben het helemaal niet oneens met wat er in die video wordt verteld. Kangen-water moet dan ook gezien worden als AANVULLING op Weston Price-voeding boordevol 'verzurende' dierlijke vetten en eiwitten. Wat ze hier proberen te ontmaskeren is dat alkalische, plantaardige voeding i.c.m. alkalisch water een te eenzijdige benadering is, die ten koste gaat van onderdelen van de menselijke anatomie die een lage pH horen te hebben. Helemaal mee eens! Dat is precies ook de reden waarom ik destijds ben afgehaakt met mijn wateronderzoek, zoals ik ook beschrijf in mijn artikel.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.861
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan