Waterfiltering

Ik heb persoonlijk geen problemen met ontlasting gehad. Het was idd een soort kater. En nekpijn idd. Bij aanhechting van hoofd naar nek. Na 2 glazen. Hoeveel moet je er dan wel niet van drinken zonder op je kop te staan wil het via ontlasting eruit komen?
 
Misschien dat bij mij meespeelt dat ik elke dag 8 caps. levertraan/boterolie neem en 6 chlorella en 3 spirulina. Daarvan gaat met ook ontgiften, toch?

Zou dat kunnen Mike?

Dorothé
 
Het was idd een soort kater. En nekpijn idd. Bij aanhechting van hoofd naar nek.

Exact wat ik ervaarde na 2 dagen!



Na 2 glazen.

Bij mij na 2 dagen liters Kangen-water!



Hoeveel moet je er dan wel niet van drinken zonder op je kop te staan wil het via ontlasting eruit komen?

Bij mij geen probleem, maar iedereen is verschillend in dezen.

Mike
 
Dorothe, het is voor mij onmogelijk om hier iets zinnigs over te zeggen. Oftewel je bent al redelijk ver gevorderd in het ontgiftingsproces, ofwel je staat nog aan het begin en moet alles nog op gang komen. Geen idee, ik kan het niet vanaf deze stoel beoordelen. Mijn advies is: kom bij Tanja structureel 5-literzakken van dat water halen en ervaar wat er gebeurt.

Mike
 
Misschien uit het zich bij mij ook wel met hoofdpijn en nekklachten hoor. Maar door een blessure loop ik al maanden met nekpijn en hoofdpijn, dus dat merk ik dan niet.

Joost

 
Ik was wel heel moe, heb uitzonderlijke wijze 's avonds mijn tanden niet meer gepoetst omdat ik er niet meer toe in staat was. En ook al die supplementen niet meer genomen en dat komt bij mij nooit voor. 'S nachts was ik in een koortsachtige moeheid, dus misschien toch ontgifting...

Maar ik had ook maar 2 glazen op, eentje met lage intensie en eentje met hoge intensie (net Sprudelwasser).
Dorothé
 
Ik weet het eerlijk gezegd ook niet. Om het goed te ervaren moet je denk ik echt wat vaker dit water drinken. Maar denk wel dat er een effect was van dit water. Het eten zal het niet zijn geweest aangezien ik normaal gesproken ook eet wat er op het menu stond van afgelopen zaterdag. Die nekpijn was in elk geval zo ongeveer op oor hoogte. Is best een snelle reactie na 2 kleine bekers met hoge ph vind ik.
 
Binc
als ik dit water drink krijg ik best heel veel concentratieproblemen. Mijn inziens niet echt okee. Ik gaf dit al eerder aan. Hierdoor ben ik nog niet overtuigd.

Het gevoel alcohol gedronken te hebben heb ik ook ja.

Ik ben nog steeds in twijfel of het wel gezond is aangezien de moleculen dmv elektriciteit gesplitst worden. Meerdere artikelen op internet ondersteunen mijn twijfel.

https://www.vitalogica.nl/basisch-water-alkalisch-water-kangen-water/
Toestellen die basisch water leveren doden dit water door het bloot te stellen aan elektriciteit. De
vitaliteit is vrijwel nihil.

https://www.aqualiv.com/alkaline-water-exposed/
We have spoken to numerous individuals who were hospitalized for heart conditions that magically disappeared when they stopped drinking artificially alkaline or ionized water.

Uiteraard zijn er ook veel artikelen te vinden die het gebruik van de machine aanprijzen.

 
Gisterenavond kreeg ik opeens de drang om veel naar de toilet te moeten en de ontlasting was meer een soort mouse.
Ik denk dat ik dus toch aan het ontgiften ben. Wel later dan de anderen maar ik ben er dus niet aan ontkomen.
Verder zaten vanmorgen mijn wimpers een beetje aan elkaar geplakt. Dit heb ik een keer eens gehad tijdens een zeer zware griep.

Dorothé
 
Dorothé

Heb jij ook het gevoel nu je aan het ontgiften bent dat je nu dit water door moet drinken?
Ik ga morgen Kangenwater halen. Niet heel erg in de buurt maar op afstand die ik dan kan combineren met een bezoekje aan mijn ouders. Ik ga verschillende soorten Ph meenemen en aan de zuip.
 
Ja dat begrijp ik idd. Toch ben ik benieuwd wat het effect gaat zijn bij flink door drinken.
Heb jij nu griep?
 
Nee, het is alweer over. 2 glazen waren niet veel. Ik denk dat bij meer drinken en meer effect zal zijn.
Merk jij dan iets van een griep?

Dorothé
 
Ik merk wat aan me slijmvliezen idd ja. Het is niet echt griep maar meer vaag gevoel in me hoofd. En spieren in nek en schouders. Dat was altijd wel een pijnlijk gebied bij mij. Sinds ik chlorella neem werd dat al een stuk minder. Maar nu weer wat meer aanwezig. Vermoedelijk al wat onder de leden gehad of zo wat er nu uit komt. Geen idee. Maar ik heb al jaren geen griepje gehad.
 
Ik merk wat aan me slijmvliezen idd ja. Het is niet echt griep maar meer vaag gevoel in me hoofd.


Dat heb ik ook na het drinken van kangenwater, dat vage gevoel in mijn hoofd, en het gaat niet weg hoeveel ik er ook van drink hoor. Ik kan me dan ook heel slecht concentreren. Ik ben dus nog niet overtuigd dat dit goed voor mij is.
 
Dat is aan oedereen individueel te bepalen. Het is in ieder geval geen reden om dit water door het slijk te halen, zoals je eerder wel deed.

Mike
 
Vanochtend werd ik wakker met een duidelijke verkoudheid en spierpijn. Dit heeft me er niet van weerhouden om Kangenwater te gaan halen. Concentratie problemen heb ik de afgelopen dagen ook idd. Allemaal ontgifting.

Ik heb vanochtend dit water gehaald. 15 flessen. 3 van 8.5. Deze is ook voor mijn katten. 2 van 11.5 om oa bouillon van te maken. En 10 van 9.5. Wat ik niet op krijg in 3 dagen is dan jammer. Voorlopig mag ik een maand komen tappen bij deze vrouw tegen vergoeding. Inmiddels heb ik een liter weg gedronken met een Ph van 9.5. Het is niet zo dat ik dorst blijf ervaren overigens. Normaal gesproken zou ik nu een liter melk gedronken hebben iplv water. Voor mij een vreemde gewaarwording dat ik me melk nu vervangen heb voor water. Ben benieuwd wat me te wachten staat als ik door drink.
 
Ik snap het nog steeds niet omdat ik van mening was dat de maaginhoud te basisch wordt van kangenwater. Anyhow, ik had nog een paar flessen staan en omdat de vermoeidheid echt niet te harden was ben ik het (op hoop van zegen) toch maar weer gaan drinken.

Ik moet een stuk tekst typen en het moet toch af.
En ja, het geeft energie. Hoera.

Ik vind het toch nog een beetje disputabel dat kangenwater gezond is (ik had misschien niet zo extreem moeten reageren maar 1 van de bijwerkingen is dat je er wel wat nerveus of prikkelbaar van kan worden - volgens Mike ontgifting) OMDAT het op een kunstmatige manier (met elektriciteit) gesplitste moleculen betreft. Ik lees ook diverse artikelen op internet die beweren dat dat niet zo goed is.

Het is niet exact hetzelfde als bergwater... maar nagebootst. Helaas weet ik er te weinig van om het antwoord op bovenstaande vraag te kunnen geven.
 
Welke PH heb je genomen? En van hoe lang geleden had je deze flessen nog staan dan? Van de laatste keer na je bericht?
Je kan er appelazijn bij in doen en Keltisch zeezout.

Ik lees ook diverse artikelen op internet die beweren dat dat niet zo goed is.

Wil je nu alsjeblieft ophouden met dit soort teksten? Die mensen die dit zeggen snappen niet dat het ontgifting is!


 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.172
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan