Waterfiltering

Dag 2 op Kangen-water. Het is nu half 3 en ik heb NOG STEEDS geen honger, ik weet niet wat me overkomt! Weet je, als je gaat zoeken op 'Kangen-water' vind je onzin aan beide kanten: positieve berichten komen veelal van 'raw foodists' en aanhangers van de zuur-basentheorie, negatieve berichten vanuit de hoek van zuurpruimen die menen dat water gewoon water is (net als zout gewoon zout is). Ik weet alleen wat het voor mij doet en ik krijg er een hoop energie van!

Mike
 
Hoeveel drink jij er dan van Mike?
En neem je ook geen melk of kefir tussendoor? Alleen water?
 
Gisteren alleen water en nu een halve liter rauwe melk, dat dan weer wel. Gisteravond enkel een avondmaaltijd genuttigd en zoals het er nu naar uitziet vandaag weer.

Mike
 
Hmmm, zo deed ik dat dus ook een beetje op rauwe melk, water met appelazijn en brandnetel thee. Hoefde ik ook niet zoveel te eten merkte ik toen.

Maar nog snap ik het dan niet helemaal. Het is toch als aanvulling bedoeld om dat water te drinken? Dus af en toe een een glas? Dus gister helemaal niks gegeten? En vanmorgen ook geen trek?
 
Het was helemaal niet mijn bedoeling om te watervasten, maar ik had gewoon geen honger. Aangezien ik wel wat kilootjes kwijt mag raken ben ik gaan kijken hoe lang ik zonder vast voedsel kon. 's Avonds heb ik samen met mijn vriendin wel een avondmaaltijd genuttigd, maar dat was meer om sociale redenen want ik had nog steeds geen honger! Het ziet ernaar uit dat het vandaag hetzelfde verhaal is. Ik ga voorlopig hiermee door, het bevalt me wel. Wat me opvalt is hoeveel energie ik heb!

Mike
 
Leuke demonstratie van het apparaat:
http://seethelighthouse.org/demonstratie-kangen-water-machine
Maar dan wel bij Mike kopen ;-)
 
Mike,

Drink jij dit water wel altijd met appelazijn?
En zitten er op het apparaat welke jij hebt ook dezelfde functies als in het filmpje van Medusa?
Dus ook met schoonmaak water en Beauty water?
 
Ik heb de K8, de meest complete. Zit ook schoonmaakwater (pH 2,5) en beautywater (pH 6) in, alsmede clean water (pH 7) en zelf een variant van pH 11,5, waarmee je pesticiden kan verwijderen van groente en fruit. Wat je op het filmpje ziet is de 501, die heeft 7 platen i.p.v. 8.

Mike
 
Dag 3 op Kangen-water. Opnieuw GEEN honger, dit kan geen toeval meer zijn! Ik leef momenteel dus op slechts 1 maaltijd per dag, de avondmaaltijd. Positieve bijwerkingen: veel energie en vooral ook POSITIEVE energie. Negatieve bijwerkingen: vaak moeten plassen, lichte spierpijnen.

Mike

P.S.: Binc, ik drink momenteel puur Kangen-water, zonder toevoegingen.

 
Is exact hetzelfde wat ik ervaarde toen ik dagenlang alleen maar melk dronk en brandnetel thee.
Alleen bij mij verdwenen de al aanwezigen spierpijnen. Ik kreeg ook positieve energie, kon beter slapen en op een gegeven moment geen centje pijn meer.

Maar je neemt ook geen sole? Je bent toch niet aan het uitdrogen hopelijk dat je spierpijn hebt?

 
Momenteel ook lichte hoofdpijn. Nee, ik droog niet uit. Dit is het ENIGE water dat ik ken dat mij geen dorst bezorgt!

Mike
 
Hoofdpijn misschien door een wat lagere bloedsuiker spiegel of door ontgifting.

Heb je 's ochtends geen blaas die op knappen staat als je wakker word?
Wanneer ik wakker werd tijdens zoveel vasten op melk had ik een blaas die echt op springen stond.
En 's nachts ook wakker vanwege veel moeten plassen.
 
Ik heb het Beer nog niet zien drinken. Maar die is letterlijk de hele dag buiten met dit weer en drinkt daar.

Mike
 
Ik moet momenteel 24/7 veel plassen.

Spoel je dan niet de goede stoffen weg? Zoals vd rauwe melk?
 
Volgens mij niet. Ik heb een paar keer sterk ruikende, donkere urine gehad, alsof ik asperges had gegeten!

Mike
 
Ik heb een paar keer sterk ruikende, donkere urine gehad

Huh? Dat zijn wel symptomen van uitdroging, oa.
Maar je zou toch juist gehydrateerd moeten raken.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.811
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan