Sinusitus

Ik ben een keer tijdens een lezing in een discussie verzeild geraakt met een autist. Dat was een gebed zonder eind. Ik had het over suikervrije kauwgom met aspartaam. Iemand zei toen dat ze in ziekenhuizen ook voor sommige doeleinden kauwgom verstrekten, waarop ik zei: ...en ongetwijfeld zit daar ook aspartaam in. Vervolgens brak de autist in en zei dat ik dat helemaal niet zeker kon weten en dus ook niet moest zeggen. Waarop ik zei dat ik dat weliswaar niet 100% zeker wist, maar dat de kans wel heel erg groot was, aangezien zowel het Voedingcentrum als de GGD beweren dat aspartaam volledig veilig is. Waarop de autist weer zei: ja maar, als je het niet zeker weet, dan moet je dat ook niet zeggen. Waarop ik weer zei dat dit naar alle waarschijnlijkheid wel degelijk het geval is. Waarop de autist weer zei: je moet het niet zeggen als je het niet weet. Enzovoorts, et cetera. Uiteindelijk werd het publiek het zat en werd dit heerschap terecht gewezen en toen hield-ie eindelijk zijn gemak.

Wimula herinnert me aan dit akkefietje. Hij komt op mij behoorlijk autistisch over en uit ervaring weet ik nu dus dat als deze zich ergens in vastbijten ze niet snel meer loslaten. In wat voor een moeilijke wereld moet je leven als iedereen om je heen 'verkeerd' taalgebruik hanteert over 'eenheden', terwijl jij als enige schijnt te snappen hoe het werkelijk zit. Ik geef het je te doen! :roll:

Voor iedereen die mij probeert bij te staan: ik had het niet over een positief of negatief effect op het lichaam, ik had het over een positief of negatieve elektromagnetische lading. Het maakt ook allemaal niet uit, ik kan het makkelijk laten rusten, maar of Wimula dat ook kan...

Wimula, ik deel bij deze een officiele waarschuwing uit. Als je hier nog verder over door blijft zagen, dan ben ik genoodzaakt je te verwijderen als forumlid. Bijt op je lip, tel nog eens tot tien en laat het los. Je kunt het, ik voel het! :wink:

Mike

 
............Bestaat er ook geen frequentie die een negatieve invloed heeft op je gezondheid?

Want daar gaat het hier toch over?.......


Daar gaat en ging het niet over, dat is heel wat anders. Bovendien is het niet 1 frequentie die invloed kan hebben, maar het vermogen in mW of W en bovenal de tijdsduur dat je iets blootstelt aan.

Er zijn en bestaan geen rode, witte of blauwe, grote of kleine, slechte of goede frequenties.

 
...........En dan heeft de magnetron uiteindelijk wel een negatieve frequentie, want je wordt er ziek van.

Nee die bestaan niet.

Dat noem jij het gevolg dat je eraan toedicht.

 
..............Voor iedereen die mij probeert bij te staan: ik had het niet over een positief of negatief effect op het lichaam, ik had het over een positief of negatieve elektromagnetische lading. Het maakt ook allemaal niet uit, ik kan het makkelijk laten rusten, maar of Wimula dat ook kan...

Wimula, ik deel bij deze een officiele waarschuwing uit. Als je hier nog verder over door blijft zagen, dan ben ik genoodzaakt je te verwijderen als forumlid. Bijt op je lip, tel nog eens tot tien en laat het los. Je kunt het, ik voel het!...........


Maar spreek dan ook nooit meer over onzin als negatief en geladen frequenties!

 
Ik heb Wimula gewaarschuwd, maar het mocht niet baten. Bij deze is hij geblokkeerd als forumlid. Na mijn ervaringen vorig jaar met bepaalde lieden heb ik me voorgenomen vanaf dit jaar niet meer met dergelijke lui te lopen soebatten. Einde oefening dus.

Mike

 
of Wimula een vorm van autisme heeft weet ik natuurlijk niet zeker (sorry Wimula) maar ik had dezelfde gedachte als Mike.

Ik heb een kind met autisme. Er is er geen een met autisme hetzelfde maar Wimula klinkt wel als... ook heel lastig voor de persoon zelf

 
Marijan,

Was jij er niet bij die avond in Soest dat ik in die oeverloze discussie met die autist verzeild raakte? Volgens mij wel.

Mike

 
het is al een hele tijd geleden dat ik in Soest ben geweest, ik kan het me niet herinneren over kauwgum

 
Maakt ook niet uit. Ik moest aan dat moment terugdenken door dit niet aflatende heerschap. Ik ken al vanuit mijn middelbare schooltijd beta's met autistische trekjes, de bekende 'nerds' die alles van exacte vakken af weten, maar sociaal totaal niet meekomen. Sociale intelligentie is duidelijk een ander soort intelligentie...

Mike

 
@Mike,

Spreek je niet een beetje erg respectloos over autisten? Ze hebben er niet zelf voor gekozen om autistisch te zijn! Sociale intelligentie kun je er echt niet in rammen. Ik denk dat je verder komt door je in hun gedachtegang te verplaatsten.

 
Wij waren er wel en Co heeft er toen iets van gezegd, die man was inderdaad reuze irritant.

Lia

 
Jenneke,

Moet ik autisten daarom met zachte handen aanpakken, alleen omdat ze autist zijn? Ik dacht het niet! Als je irritant aanwezig bent, dan zeg ik er wat van. De hele wereld heeft inmiddels wel een of andere rare hersenkronkel, dus als dat een vrijbrief is om je niet te gedragen...

En al helemaal als het mijn forum betreft! Dankzij mijn lage tolerantie voor bullshit en de steeds snellere actie die ik hierop onderneem (al doende leert men) is dit forum zo'n prettige plek voor jullie om te verblijven. Ik houd het forum schoon van mafkezen en jij loopt hier al lang genoeg rond om te weten dat we hier al de nodige van hebben gehad!

Mike

 
Over sinusitis en de relatie met de kiezen: ik las vandaag ergens op internet, dat men bij dergelijke pijn aan de kiezen te snel de kiezen geneigd is te trekken. Dit terwijl de kiespijn bij een sinusitis ingegeven is door de sinusitis en niet zozeer oorzakelijk toe te schrijven is aan een ontstoken kies als zodanig. Dat is dus wel een verschil en ook belangrijk om te realiseren voor tandartsen of als sinusitispijnlijder.

Quote:
Although toothaches are generally caused by a problem with your tooth, it is important to understand that your teeth have neighbors, such as your sinuses, that can mimic a toothache.

http://www.oralanswers.com/2011/05/tooth-pain-and-sinuses/

Quote:
In case of a sinus toothache your dentist can not help. Only if the sinus infection is caused by a dental problem such as a tooth abscess

http://www.tooth-pain-relief.com/sinus-toothache.htm

 
Quote:
*All chronic fatigue patients have two things in common: First, viruses aren't their primary reason for fatigue. Rather, parasites and chronic sinus infections are more likely to be a primary cause. Eighty-six percent of people with CFS have parasites.

*Chronic, antibiotic-resistant staph, strep and mold infections in the sinuses produce mycotoxins which enter the hypothalamus and affect its function

*Treatment for these chronic sinus infections include:

-Rinsing the sinuses three times with a Neti pot concoction, comprised of 1/2 tsp salt, 1/2 tsp baking soda, and 1/2 tsp of zylitol. Zylitol bloats microbes.

-Re-setting the immune system in the mucous membranes with auto-urine therapy. When urine is sprayed in the nostrils, four times per day, for three weeks, autoimmune reactions in the nose are neutralized.

-Antimicrobial sprays can also be effective

*Chronic sinusitis is the most overlooked problem that most people have. Low back pain, migraines and fatigue can all be symptoms of sinusitis.

*Neural therapy and inserting a balloon of sorts up the nose (neural cranial restructuring) can reset the cranial bones so that proper air flow is restored to the sinuses and brain, and the rest of the spine aligns with the proprioception of the brain.

http://www.wellsphere.com/lyme-disease-article/highlights-from-a-deep-look-beyond-lyme/1427576

 
ik denk lees ik dat nu goed, urine de neus in?? maar het staat er echt.

Bij vertalen geeft hij het woord 'neptipot verzinsel'(ik vond het grapsig)

als de meeste kiezen verwijderd zijn, hoe zit het dan met het verband?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.471
Berichten
501.234
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan