Sinusitus

Als prednison zo goed werkt, dan heeft hij waarschijnlijk een bijnierprobleem waarbij te weinig cortisol geproduceerd wordt en of functioneert de lever niet goed, waardoor de omzetting van het hormoon te snel of te langzaam verloopt.

Probeer eens zoethout, dat vertraagd de omzetting van cortisol. Gember en Ginseng doen dit ook.

 
@ Poekie,

ik heb de zoutflush ook al gedaan vlak voor een leverreiniging, maar ik vond dat ik sneller naar de wc moest (hoewel dat nu niet de bedoeling was) met die 3 liter sole water op te drinken in korte tijd, maar bij de zoutflush had ik wel niet een half uurtje op mijn zij gelegen, misschien dat het daardoor trager werkte.

Als je stoelgang er in het algemeen door verbetert, ga ik het ook nog wel doen, maar dan wat minder snel van drinken..

@ Wommes,

zoals Gerard en Mike al aangaven, moet extra bijniersupplement hiertegen wel helpen. Ik moet sowieso weer nieuwe bestellen en kan zelf misschien een spray/spuitertje maken met sole erin.

 
Zoals ik eerder dacht dat mijn hoofdpijn door de gsm bestraling kwam, kan dit ook nog waar zijn want gsm bestralingen kunnen ook sinusitus infecties veroorzaken of in de hand werken!

 
lekkerromig,

Jij kunt goed Engels lezen, toch? Ik raad je het boek The Body Electric van Robert Becker aan. Hij deed onderzoek naar de ziekmakende effecten van bepaalde stralingsfrequenties en waarschuwde hiervoor en werd vervolgens...ontslagen!

Mike

 
Mike,

ja ik begrijp goed Engels. Ik zal het boek eens opzoeken, bedankt voor de tip!

 
Becker onderzocht ook de positieve effecten van elektromagnetische frequenties. Hij was gefascineerd door het regeneratieve vermogen van hagedissen, kikkers en wormen, die probleemloos afgehakte lichaamsdelen opnieuw kunnen aanmaken. In zijn onderzoek is hij heel ver gekomen in de buurt van hetzelfde vermogen bij mensen, op basis van toegevoegde frequenties.

Hij kwam tot de conclusie dat negatief geladen frequenties opbouwend werken en positief geladen frequenties afbrekend. Dat is wat zuren (negatief) en basen (positief) ook doen in de voeding! Vandaar dat je overwegend zuurvormend (negatief-opbouwend) moet eten en NIET overwegend basisch (positief-afbrekend)!

Mike

 
Klinkt interessant, Mike! Ik heb het boek hier al gevonden in ebook formaat voor nog geen $5 te downloaden.

 
Weer lees ik onzin: positief en negatief "geladen" frequenties?

Een frequentie is ALTIJD positief.

Een elko, condensator of accu kun je laden. Geen frequentie.

 
En dan krijg ik ineens een email waarin staat:

Quote:
Er is niets uit te leggen. Jij dient te verklaren wat een negatieve frequentie is en hoe laad je die?


I.p.v. mij te emailen waarin je opnieuw bijzonder kortaf bent, leg het ons voor en voor altijd openlijk op dit forum uit! Misschien hanteer ik een verkeerde woordkeus, maar daar zal ik op deze manier nooit achter komen!

Mike

 
Er is niets uit te leggen. Jij dient te verklaren wat een negatieve frequentie is en hoe laad je die?

Een frequentie kan per definitie NOOIT negatief zijn maar altijd positief. 0 Hz of minder bestaat niet.

 
Ik zie dat je de tekst inmiddels ook op het forum hebt geplaatst. Leg het eens fatsoenlijk uit aan een leek! Wat kan dan wel positief of negatief zijn, als het geen frequentie is? Ik heb talloze Engelstalige teksten gelezen, waaronder het boek van Becker, waarin gesproken wordt over 'positive frequencies' en 'negative frequencies'! Ik word hier een beetje moe van, een forum hoort te gaan over informatie-overdracht en niet kritiek vanaf de zijlijn!

Mike

 
We weten toch wat frequentie betekent?!

Trillingsgetal, uitgedrukt in Hz, KHz, MHz, GHz of hoe dan ook. Wederom frequenties kunnen dus nooit negatief zijn.

Dus blijft mijn vraag onverlet: wat bedoel jij dan met geladen en negatieve frequenties?

Daar is toch niets moeilijk aan.

 
Ik vraag het nog 1 keer, maar begin wel mijn geduld te verliezen: wat is dan wel positief of negatief geladen? Bestaat dat niet volgens jou en is alles neutraal?

Mike

 
Mike wordt moe als hem de vraag gesteld wordt wat een negatieve frequentie is.

Waar is dan die informatieoverdracht als je niet kan vertellen wat een negatieve frequentie is!

Dat is geen kritiek maar feit en een onbeantwoorde vraag Mike.

 
http://en.wikipedia.org/wiki/Negative_frequency

https://ccrma.stanford.edu/~jos/st/Positive_Negative_Frequencies.html

Hoe verklaar je dit dan? Ik leg de vraag dus terug bij jou.

Mike

 
...............Ik vraag het nog 1 keer, maar begin wel mijn geduld te verliezen: wat is dan wel positief of negatief geladen? Bestaat dat niet volgens jou en is alles neutraal?

Dat je je geduld nu al verliest is een slecht teken. Een neutrale frequentie bestaat evenmin Ik heb nu al 3 x verteld wat elke elektronicus weet dat een frequentie nooit negatief, neutraal, geladen of whatever kan zijn. MAAR slechts een positief GETAL!

 
Het antwoord: http://nl.wikipedia.org/wiki/Frequentie

Nu graag jouw verklaring van jouw aangehaalde "geladen" negatieve frequentie?

 
Ik heb even nagevraagd: een frequentie is hoe vaak iets gebeurt in een tijdseenheid.

Ik heb verder geen verstand van positief en negatief.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.657
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan