Sinusitus

Juist, wat ik je al zei. Dus negatieve tijd bestaat niet en frequentie al helemaaal niet!

Hoe vaak iets gebeurt in een tijdseenheid kan dus nooi negatief zijn!

Nu heb je er dus wel verstand van :)

 
Dus deze sites, incl. die van de prestigieuze Stanford Universiteit zitten FOUT?! Hebben we hier niet te maken met een verschil tussen Engelstalig taalgebruik en Nederlandstalig taalgebruik? Zo spreekt men in Engelstalige landen over 'minerals', ook als daar spoorelementen toe behoren (deze behoren immers tot de mineralenfamilie). Wij maken dat onderscheid wel (ben ik door iemand anders al eens veelvuldig op gewezen). Zo noemen ze in Engelstalige landen mandarijnen ook 'oranges', terwijl wij een duidelijk onderscheid maken tussen sinaasappels en mandarijnen.

De reden waarom ik mijn geduld met jou begin te verliezen is omdat je op het Hormonale Disbalans-forum ook al zo irritant aanwezig was over hetzelfde onderwerp (destijds ging het over de 'negatieve frequentie' van een zapper), terwijl je ons leken dus steevast niet uitlegt wat dan wel positief of negatief geladen kan zijn. Daarnaast heb ik een goed voornemen voor 2013 en dat is minder geduldig zijn met stoorzenders op het forum. Of jij hiertoe behoort, weet ik nog niet. Opvallend is wel dat jij je altijd roert als het over frequenties gaat, maar nooit iets fatsoenlijk uitlegt en dat ervaar ik als bijzonder storend!!!

Mike

 
Ik ben geen stoorzender beste Mike, maar ik verdraag, net als jij geen tenenkrommende onzin en zweverige dingen als negatieve frequenties en geladen frequenties.

Vind je dat vreemd als elektronicus en elk ding op het forum lezende al 2 jaar of langer.

Je schermt snel met kritiek vanaf de zijlijn" en "stoorzenders", terwijl het een terechte opmerking was, dat een negatief geladen frequentie", zoals jij dat noemde, iets volkomen onwerkelijk is.

 
Ik snap hier ook niets van.

Maar ik heb net even een lesje gehad weer.

Atomen, die positief geladen kunnen zijn of niet of ook neutraal: dat zijn drie toestanden.

Atomen bestaan ruwweg uit elektronen en protonen.

De kern van de atomen zijn die protonen.

Als een elektron van een atoom afspringt, dan wordt die positief geladen.

Dan is er een proton teveel, of een elektron te weinig, maar net hoe je het ziet.

Als het elektron erafspringt dan issie positief.

Neutraal als het elektron weer terugkomt: dat heet dan niet geladen: als positief en negatief elkaar opheft.

Negatief als er nog een elektron bijkomt.

Dat eraf springen en terugspringen van die elektronen, dat is wat er in het stopcontact gebeurt.

 
Het gaat over frequenties, beste Mike.

Geen spanning en ook geen stroom! Geen negatief geladen elektronen of anders maar FREQUENTIES!!!

 
Probeer je het wiel uit te vinden? Ik schreef toch dat elke elektronicus zal beamen dat erg geen negatieve frequenties bestaan :)

 
Maar, beste Wimula, je hebt nog steeds niet uitgelegd waarom je valt over het woord 'lading' of 'geladen'. Leer me dan ook eens iets, vertel me wat er niet klopt aan mijn woordkeus! Ik stoor me inderdaad aan bepaalde onzinnige uitspraken, maar leg altijd uit waarom ik iets onzinnig vind. Dat gedeelte mis ik bij jou! Hoeveel posts heb je nu al geplaatst waarin je NIETS UITLEGT? DAT vind ik storend, ik heb er geen enkele moeite mee als je het me oneens bent, maar leg uit WAAROM! Ik wacht geduldig af...

Mike

 
Onze posts hebben elkaar gekruist. OK, nu komen we ergens. Het kan even duren bij jou, maar ik snap nu in ieder geval iets beter waar je nu over valt. Laten we zuurstof en waterstof nemen als voorbeeld. Zuurstof is elektromagnetisch positief geladen en waterstof negatief.

Misschien wordt het tijd dat je de quantummechanica in moet duiken, want hoe je het ook wendt of keert, werkt de FREQUENTIE (en ALLE leven is gebaseerd op immateriele frequenties die in een lagere trilling materialiseren) van zuurstof of waterstof totaal anders uit in het lichaam, tegenovergesteld zelfs, waardoor ze elkaar weer vinden (de natuur is volledig gebaseerd op synergie van tegengestelde frequenties).

Zou het niet kunnen dat datgene wat jou is aangeleerd als 'kennis' volkomen beperkt is en volledig herzien moet worden? Verdiep je eens in Viktor Schauberger, Nikolai Tesla, Robert Maxwell, Albert Abrams, Royal Rife en andere visonaire vooroorlogse wetenschappers.

Mike

 
Je leest toch echt niet! Ik heb je al meerdere keren verteld dat je een accu kunt laden, een elco, een condensator, zelfs een bestelwagen.

Laden door er spanning (uitgedrukt in Volt) op te zetten, waardoor er stroom gaat lopen.

Een frequentie echter is een trillingsgetal. Bijvoorbeeld van radio, tv-zenders, GSM, DECT en vele anderen. Uitgedrukt in MHz (miljoen Herz), KHz (duizend Herz) of bedenk een eenheid. Een elektromagnetische golf, waarvan we de frequentie in Hz, uitdrukken.

Frequenties kun je dus niet laden, want wat zou dat dat dan zijn?

Bestudeer http://nl.wikipedia.org/wiki/Frequentie.

 
Je wordt steeds duidelijker en daar houd ik van, maar je moet je kennelijk eerst goed kwaadmaken. Geeft niet, dat koelt wel weer af en ondertussen begrijp ik steeds meer wat je bedoelt.

Dit is wat ik er tegenover zet: een negatieve lading geeft een andere frequentie af dan een positieve lading. Technisch gezien heb je gelijk dat het niet de frequentie is die de lading bevat, maar het gevolg is van deze lading. No argument there. Mijn woorden waren dus inderdaad verkeerd gekozen en...I stand corrected.

Moet dit nu allemaal zo lang duren, had je dat niet meteen goed uit kunnen leggen? Ik ben een alfa, jij overduidelijk een beta. Alfa's zijn communicatief sterk en beta's overduidelijk niet. Niet voor niets lig ik er vaak mee overhoop!

Mike

 
............Misschien wordt het tijd dat je de quantummechanica in moet duiken, want hoe je het ook wendt of keert, werkt de FREQUENTIE (en ALLE leven is gebaseerd op immateriele frequenties die in een lagere trilling materialiseren) van zuurstof of waterstof totaal anders uit in het lichaam, tegenovergesteld zelfs, waardoor ze elkaar weer vinden (de natuur is volledig gebaseerd op synergie van tegengestelde frequenties).

Zou het niet kunnen dat datgene wat jou is aangeleerd als 'kennis' volkomen beperkt is en volledig herzien moet worden? Verdiep je eens in Viktor Schauberger, Nikolai Tesla, Robert
Maxwell, Albert Abrams, Royal Rife en andere visonaire vooroorlogse

wetenschappers.......................

Een frequentie is simpelweg een eenheid, net als volt, of stroom, capaciteit, impedantie, inductie en ga maar door.

Dus als jij het over die eenheid frequentie hebt, vraag ik uiteraard welke? Dat positieve gehele getal. Dat lees ik nergens.

 
Behalve dat ik nogmaals verwijs naar dergelijke briljante wetenschappers die je complete kijk op wat je denkt te weten over elektronica kunnen veranderen, stop ik verder met deze discussie. Ik heb al toegegeven dat mijn woordkeus inderdaad niet juist was, maar toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat ik het grotere plaatje beter overzie dan jij, ondanks mijn onjuiste terminologie.

De hoofdzaak is dat er tegengestelde krachten zijn in de natuur die elkaar aantrekken en die samen een meerwaarde vormen die groter is dan de individuele componenten. Zo bestaat er bijv. ook anti-zwaartekracht (levity) naast zwaartekracht (gravity). Dat is veel belangrijker om te beseffen dan oeverloos gemuggezift over de al dan niet bestaande lading van frequenties!

Mike

 
Dan zijn we het waarschijnlijk eens. Ik prijs jou om je altijd weer nuchtere benadering van zeer veel dingen.

Maar die tenenkrommende zweverige uitdrukkingen en doodgewoon verkeerd gebruik van eenheden, kan ik zeker op dit forum niet pruimen.

Dat laat ik liever over aan de medicatiebehoeftige media, die doodleuk schrijven dat iemand weer een stroomstoot van 100000 Volt overleefde.

De media spreken over een stroomadapter in plaats van spanningsadapter. vDe stroom wordt niet aangepast.

De media spreken over "Er is een stroomstoring" in plaats van er is geen spanning waardoor er geen stroom is.

Men heeft het over een stroomstootwapen, terwijl het spanning betreft!

Allemaal onjuist gebruik van eenheden. Jij wil en hoyudt hetr zuiver, vandaar mijn opmerkingen.

Niet om te storen of van de zijlijn terechte kritiek te leveren, maar even de boel rechttrekken.

 
................maar toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat ik het grotere plaatje beter overzie dan jij, ondanks mijn onjuiste terminologie............

Behalve als het techniek betreft :)

 
Ik kan totaal niet zitten met termen als 'stroomstoring', 'stroomstoot' e.d. Als iedereen maar begrijpt wat er bedoeld wordt is het mij goed! Om die reden vind ik de Engelse taal ook een verademing. Heerlijk dat men spreekt over 'minerals' (met inbegrip van spoorelementen) en 'oranges' (met inbegrip van mandarijnen) en dus ook over 'positive frequencies' en 'negative frequencies'. Het gaat erom dat we de hoofdboodschap niet uit het oog verliezen!

Mike

 
Jammer dat je het verkeerd gebruik van eenheden niet verdedigt. Dat betekent in feite gebrek aan kennis der materie ic.

 
Ik houd het op verschillend taalgebruik tussen het Engels en het Nederlands (waarbij de Nederlandstaligen muggezifters zijn)...

Over en sluiten!

Mike

 
Misschien kan men van positieve frequenties en negatieve frequenties spreken in de zin van het effect ervan op een organisme. Bepaalde frequenties hebben dan een positieve invloed, andere een negatieve.

Op het gebied van eigenschappen van frequenties in de natuurkunde kunnen 2 golfvormen van dezelfde golflengte die in fase zijn (samen in de pas lopen) elkaar versterken. Neem je er een heleboel van met een groenachtig pakje aan, dan kan het je een hele brug kosten, vandaar dan groene pakjes als ze en brug overlopen uit de pas moeten lopen. Neem je dezelfde golfvormen en verschuif je 1 ervan ene halve periode, dan heeft de 1 een top, waar de andere en dal heeft. Ze heffen elkaar dan op. Sluit je luidsprekers maar eens verkeerd aan, d.w.z. dat je bij 1 van de 2 de plus en de min verwisselt. Er is ineens een stuk minder laag te horen en het stereobeeld in niet duidelijk meer. Is het effect andersom dat was 1 van de 2 al de tijd al verkeerd aangesloten.

Met de vriendelijke groeten van Gerard, die noch alfa of bèta is, slecht omega 3 en 6!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.071
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan