Sinusitus

Weet iemand of dit bij sinusitis hoort?
ik lig op mijn linkerkant en één neusgat zit dicht, ik draai me om zodat ik op mijn rechterkant ligt en hij gaat langzaam open. Ook als ik me hoofd iets optil of opsta dan gaat de neusgat redelijk snel open. Vreemd?
 
Weet iemand of dit bij sinusitis hoort?
ik lig op mijn linkerkant en één neusgat zit dicht, ik draai me om zodat ik op mijn rechterkant ligt en hij gaat langzaam open. Ook als ik me hoofd iets optil of opsta dan gaat de neusgat redelijk snel open. Vreemd?

Ik weet niet of het sinusitis is, maar ik had dit voorheen ook. Nu al een tijd niet meer gehad. Misschien gekoppeld aan het drinken van melkproducten?
 
Ik neem al een tijdje geen melkproducten, al jaren eigenlijk niet meer.
Maar wellicht dat eventuele (andere) voedselintoleranties een rol kunnen spelen?
 
Jenaida van Wijk, hier van de week al eerder genoemd schrijft een mooi stuk op haar blog over allergieën zoals hooikoorts. Mensen hebben dus last van bomen, struiken en bloemen, terwijl dat iets van de natuur is en geen enkel probleem voor ons zou moeten zijn. We moeten de verdedigingslinies versterken en niet letterlijk binnen blijven zitten omdat we niet tegen gemaaid gras kunnen enz.

dit artikel van Jenaida, super duidelijk uitgelegd zoals ik het zie
http://jenaidavanwijk.com/help-ik-heb-hooikoorts-wat-nu/

Ron heeft natuurlijk een aantal jaren die dampen ingeademd en dat is niet gezond, er zijn echter ook mensen die hetzelfde meemaken en niet ziek worden.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.695
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan