magnesium

Wellicht heb je hier iets aan. Er zijn forumleden die het drinken. Heb ik ook wel eens gedaan. Wel heel vies vind ik en merkte niet echt effect daarvan.



https://www.fatsforum.nl/forums/topic/magnesium-zoveel-soorten-inname-of-opname/
 

Ik voel dat ik meer magnesium nodig heb. I.p.v. die dure van zechzal, is dit goed voor in mijn bad of om olie van te maken en op me te smeren? Of toch alleen maar voor paarden?
Ik denk niet dat deze heel veel anders is als die van zechzal wat ook magnesium vlokken zijn of kant en klare olie. Waarom zou je het niet proberen?

Andere optie is evt epsom zout oftewel bitterzout en niet duur.
 
Ik denk niet dat deze heel veel anders is als die van zechzal wat ook magnesium vlokken zijn of kant en klare olie. Waarom zou je het niet proberen?

Andere optie is evt epsom zout oftewel bitterzout en niet duur.
Dank Binc voor je voorstel van epsom zout. Weet jij een adresje waar ik dat dan kan kopen niet te duur ? Ik zoek maar vind niets. :)
 
Dank Binc voor je voorstel van epsom zout. Weet jij een adresje waar ik dat dan kan kopen niet te duur ? Ik zoek maar vind niets. :)
Ik bestel hier meestal:

Ze hebben ook voordelige magnesiumvlokken:

Hoe meer je bestelt hoe voordeliger het wordt.
 
Wat is t verschil tussen magnesiumzout/chloride, bitterzout en dode zee zout?
3 verschillende soorten zout te koop bij online-zeepwinkel.nl.
Wat is t beste om magnesium bij te vullen in ons lichaam? maken van magnesiumolie met magnesiumchloride/vlokken of een half uurtje in een bad zitten met bitterzout of dodezeezout?
 
Ik neem nu de magnesiumolie om te sprayen en gebruik de vlokken voor een voetenbad. Ik vroeg mij af, welke magnesiumpoeder hier ingenomen wordt.


Ik nam vroeger (zo'n 2 jaar terug) de magnesiumcitraat van Now (maar hoorde ik ook wel eens dat daar grote hoeveelheden arsenicum inzitten???)
Daarna ben ik een tijdje de tri-magnesium van Ron Fonteine gaan gebruiken, deze is minder scherp voor de maag maar is natuurlijk wel een iets ander product.
 
Ik neem nu de magnesiumolie om te sprayen en gebruik de vlokken voor een voetenbad. Ik vroeg mij af, welke magnesiumpoeder hier ingenomen wordt.


Ik nam vroeger (zo'n 2 jaar terug) de magnesiumcitraat van Now (maar hoorde ik ook wel eens dat daar grote hoeveelheden arsenicum inzitten???)
Daarna ben ik een tijdje de tri-magnesium van Ron Fonteine gaan gebruiken, deze is minder scherp voor de maag maar is natuurlijk wel een iets ander product.

Ik gebruik die van Plent, handig, want daar krijg je ook 10% korting op (net als de levertraan en de bone broth) met code esther10

 
Ik gebruik die van Plent, handig, want daar krijg je ook 10% korting op (net als de levertraan en de bone broth) met code esther10

Waarom moet alles tegenwoordig geioniseerd? neemt hetlichaam het dan beter op?
Ik begrijp iig dat de magnesiumcitraat van Now hier niet zo populair is. Ook hoor ik hier en daar dat sommigen alleen maar de vlokken gebruiken voor het voetenbad.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.782
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan