magnesium

• Onderwerp starter Onderwerp starter elmo
  • Startdatum Startdatum
hoe bedoel je van dat die van AOV helpt bij tandenknarsen en die van Orthica met een goede nachtrust: zijn dat de claims van de merken van die specifieke werkingen of heb je dat zelf gemerkt?
Als het beide bisglycinaat is dan maakt het inderdaad niet uit lijkt me.
Denk dus net als jij dat het merk niet zoveel uitmaakt.
Ik had dat van dat tandenknarsen ook wel gelezen net als bijv. restless legs.
Ik heb het zelf gemerkt. Op die van Orthica word ik uitgerust wakker maar bij die van AOV merk ik er wat betreft nachtrust niet zoveel van.

Ik neem dan 2 capsules voor de nacht van deze, naast nog een andere magnesium, de threonaat in de ochtend voor de helderheid, juist niet om slaperig van te worden in de ochtend
Nu ik dit zo lees word ik soms best slaperig en relaxed overdag. Wellicht is de bisglycinaat de boosdoener.

Ik durf ook niet zo goed heel veel meer van die pillen te nemen bang dat mijn hart te veel gaat relaxen en stopt met tikken of zo.
Bij mij is het meer dat ik er geen zin in heb. Elke pil is er een te veel. 🤣

Ik heb het zelf gemerkt. Op die van Orthica word ik uitgerust wakker maar bij die van AOV merk ik er wat betreft nachtrust niet zoveel van.
O zo misschien liggen de verhoudingen van die pillen anders qua elementair magnesiumgehalte versus de glycine?
Nu ik dit zo lees word ik soms best slaperig en relaxed overdag. Wellicht is de bisglycinaat de boosdoener.
Ja, zou zomaar kunnen natuurlijk: ik gebruik de magnesium vooral therapeutisch om te slapen maar ja, ik heb ook wel eens krampen in mijn kuiten dat ik er gewoon niet uit kom dus ik zal zeker een tekort hebben.
Dus dan wil ik ook wel ongeveer het benodigde minimum naar binnen werken maar overdag geen slaapverwekking.
Bij mij is het meer dat ik er geen zin in heb. Elke pil is er een te veel. 🤣
Haha ja snap ik wel: bij mij is het echt een zelfzorgritueel van dat ik doe voor onderhoud net als tanden poetsen: niet dat ik dat altijd leuk vind. Het ergste is dat ik het eerst klaar leg voor de nieuwe dag aanbreekt: als het eenmaal al klaarstaat dan lukt het meestal wel om naar binnen te werken. Of vind je dat laatste juist echt het moeilijkste? Zou ik ook snappen: onbewust stel ik dat door mijn strot heen helpen ook altijd wel een beetje uit.

O zo misschien liggen de verhoudingen van die pillen anders qua elementair magnesiumgehalte versus de glycine?
Waarschijnlijk wel maar kan er niet zoveel over vinden.
Of vind je dat laatste juist echt het moeilijkste? Zou ik ook snappen: onbewust stel ik dat door mijn strot heen helpen ook altijd wel een beetje uit.
Ja, dat laatste vooral inderdaad.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.708
Leden
8.707
Nieuwste lid
HarryN
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan