• Beste forumleden, we maken nu gebruik van nieuw forum software. Je oude wachtwoord werkt hier niet meer. Klik op aanmelden en dan op de link "wachtwoord vergeten". Je kunt dan je wachtwoord opnieuw instellen.

magnesium

G

Guest

Guest
Wellicht heb je hier iets aan. Er zijn forumleden die het drinken. Heb ik ook wel eens gedaan. Wel heel vies vind ik en merkte niet echt effect daarvan.

https://www.fatsforum.nl/forums/topic/magnesium-zoveel-soorten-inname-of-opname/

Binc

Well-known member

Ik voel dat ik meer magnesium nodig heb. I.p.v. die dure van zechzal, is dit goed voor in mijn bad of om olie van te maken en op me te smeren? Of toch alleen maar voor paarden?
Ik denk niet dat deze heel veel anders is als die van zechzal wat ook magnesium vlokken zijn of kant en klare olie. Waarom zou je het niet proberen?

Andere optie is evt epsom zout oftewel bitterzout en niet duur.

ingrid/converted2

Well-known member
Ik denk niet dat deze heel veel anders is als die van zechzal wat ook magnesium vlokken zijn of kant en klare olie. Waarom zou je het niet proberen?

Andere optie is evt epsom zout oftewel bitterzout en niet duur.
Dank Binc voor je voorstel van epsom zout. Weet jij een adresje waar ik dat dan kan kopen niet te duur ? Ik zoek maar vind niets. :)

Medusa

Well-known member
Dank Binc voor je voorstel van epsom zout. Weet jij een adresje waar ik dat dan kan kopen niet te duur ? Ik zoek maar vind niets. :)
Ik bestel hier meestal:

Ze hebben ook voordelige magnesiumvlokken:

Hoe meer je bestelt hoe voordeliger het wordt.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.363
Leden
8.465
Nieuwste lid
Judith Scholten
Word vaste donateur van dit forum
Bovenaan