magnesium

Ja ik zat daar ook aan te denken. Maar dan heb je er weer van alles bij wat niet de bedoeling is.
 
Ik zou toch die vloeibare ampullen van Breizh eens proberen, deze geven echt maar zelden darmklachten. Voetenbadje met epsomzout gaat dat ook niet goed?
 
Die ampullen van Breizh zijn wel pittig aan de prijs. 20 voor 20 euro = voor 10 dagen.
Hoelang moet je die dan innemen ?
 
Ben het wel met Tanja eens. Ik heb die ampullen toen gekocht tijdens het congres. Wel had ik toen nog last van maag darm klachten maar ik kon ze wel hebben. Ik nam ze niet elke dag. Soms vergat ik het.
 
Ik ga die vloeibare ampullen van Breizh proberen. Als dat niet goed valt dan de MagCal Spray. En stel dat dat niet goed valt dan bitterzout badje proberen. Nu heb ik altijd van die vlokken gebruikt.. geen idee welke vorm dat precies is.

Alleen even kijken hoeveel magnesium er eigenlijk in die MagCal spray zit. Dit heb ik nog niet gevonden..

Moet goedkomen :p
 
Die ampullen worden goed opgenomen, ongeëvenaard als je het mij vraagt. Ik ben benieuwd hoe het bij jou uitpakt, hou me op de hoogte.
Vlokken is magnesiumchloride, bitterzout is magnesiumsulfaat, ook gelijk ontgiftend.
 
Evertyankees,

Hoe gaat het op Gaps? Heb je al resultaat? Doe je streng Gaps of doe je Gaps plus?
 
Ik ben benieuwd naar je ervaring met de ampullen ! Hoe lang ga je ze innemen ? 1 verpakking gaat maar 10 dagen mee ( als je de dosering volgt van de verpakking ).
 
Ik bedoel of je heel streng met de intro van Gaps bent begonnen of dat je die overgeslagen hebt? Ik heb zelf de strenge fase overgeslagen en ben meteen begonnen met alleen vloeibaar en zacht eten.
Bereik je al een beetje positief resultaat?

https://traditionalcookingschool.com/health-and-nutrition/gaps/intro-and-full-gaps-explained/

Je kunt de ampullen ook afwisselen met magnesium olie op je huid als je daar tegen kan. Ik wisselde het af omdat dagelijks olie op de huid teveel van het goeie was. Wanneer je in staat bent om het af te kunnen wisselen is het ook minder duur.
 
Ja dat lijkt mij ook. Gaat niet van de ene op de andere dag. Ik heb er zeker anderhalf jaar over gedaan. Ik had in begin al vrij snel resultaten.

Ben benieuwd hoe het verder gaat en ook of je resultaat hebt van de magnesium.
 
Ik ben nogal n badmens en heb een poos dode zeezout gebruikt tot ik er achter kwam dat dat nog behoorlijke waardes zware metalen had dus mee gestopt.
Nu zoek ik iets anders.
Ik las hier de combi zechsal magnesium bad vlokken en baksoda zeg maar.
Is aanvullend epsom zout nog waardevol of wordt het dan too much.
Als ik s'ochtends epsom gebruik dat merk ik dat ik meestal naar kamer 100 moet en goede ontlasting krijg en dat las ik ook dat het een reinigend effect heeft.
 
Magnesium altijd in combo nemen met Calsium 2:1 verhouding, Chelated is daarbij de beste keuze.
 
Ik heb sinds kort magnesium chloride voor in bad, maar kan je dit ook inwendig gebruiken ?
Mijn logica zegt van wel,omdat via je huid het ook in je lijf komt.
Graag bevestiging of verbetering van mijn opmerking.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.313
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan