krachttraining

Quote:
Bedankt, zal ik zeker doen. Helaas woon je wel erg ver weg.


Nee hoor, jij woont ver weg!!

Hoe goed het werkt hangt dus af van hoe goed je universele principes omzet, motivatie, begrip v/h concept etc.

Tijd is inderdaad geen excuus(meer. he gemm. Nederlander overtuigen? Nee, bedankt ook mijn leven is eindig(tijd).

ad

 
Quote:
Tijd is inderdaad geen excuus(meer



Precies, dat is het. Geen tijd = geen excuus meer...

Moeten ze wat anders bedenken. Bijvoorbeeld: dat geloof ik niet..

 
Moet je straks eens kijken hoe men in de sportschool reageert. Als je HIT traint ben je waarschijnlijk de enige in het krachthok. De rest zit je dan schaapachtig aan te kijken of je krijgt opmerkingen als "in de tijd dat jij er 5 doet doe ik er wel 30!, huh-huh-huh" Voila, de gemiddelde Nederlander. :wink:

 
Interessant interview met dokter McGuff over HIT krachttraining;



 
Kennen jullie Fit20? Ik heb dit een tijdje gedaan en dat werkte heel goed. Het kost je ook maar 20 minuten per week.

 
Ik kreeg een zware griep met uitvalverschijnselen dus heb toen besloten om het wat rustiger aan te doen. Nu doe ik meer dingen als yoga en fietsen. En ik ben van plan om een bellicon te kopen omdat dat goed is voor balans en het afvoeren van lymfevocht.

 
Zo op het eerste gezicht is Fit20 datgene waar ik en ad het ook over hebben.

 
Hey Pike. Ik vond het iedere week een hele zware 20 minuten maar oh oh wat voelde ik mij lekker de rest van de week. En het werkte als een tierelier.

 
Ja dat kan ik me voorstellen. Ga je er, op termijn, niet weer mee beginnen?

 
Hi Pike, wie weet, maar daar durf ik nu nog niets over te zeggen. Dat bouncen op de bellicon spreekt mij wel aan. Iedere keer dat je er langs loopt even bouncen. Het schijnt wel goed te zijn om het vele zitten op die manier te onderbreken.

 
Ik heb de Bellicon en het is inderdaad fijn, al is dat nu nou weer iets wat ik niet vaak meer doe. Ik heb nu een jonge hond en wandel dus veel. Zo komt er niets van het bouncen. Ik ben hier ook een beetje vanaf gestapt omdat ik twijfelde of het wel zo goed was om te doen met bijnieruitputting. Vaak ben ik gewoon te moe om erop te springen.

 
Wandelen is ook goed ja. Is het met de Bellicon niet zo dat je ook gewoon een beetje kan bouncen? Je hoeft niet meteen te springen toch? Gebruik je verder nog iets voor bijnieruitputting Heksje?

 
Hoi downunder, met de Bellicon kan je alleen maar bouncen. Je voeten mogen niet los van de mat. Natuurlijk zijn er evenwichtsoefeningen en kan je dus wel een voet los maken, maar dus niet dat gespring en gehos zoals ze dat in veel filmpjes doen.

De bijnieruitputting probeer ik nu te tackelen met acerola poeder (halve theelepel, want het is me te snel aanjagend), af en toe zoethout en verder zoveel mogelijk vet en eiwitten. Vooral eieren geven me een boost dus ik begin in de ochtend met een smoothie van twee rauwe eieren, grapefruit, kokosolie en olijfolie (en daar dan de acerola poeder bij).

 
oh ok dan ga ik mij er nog eens in verdiepen. Niet dat ik het plafond hoef te raken hoor maar ik dacht dat je ook wel een beetje mocht springen.

Heb je al eens Adrenal Cortex geprobeerd? Ik ben er net mee begonnen.

 
Nee, met de Bellicon mag je niet los komen. Dat is ook helemaal niet nodig want je veert er al zo heerlijk op dat je er helemaal geen behoefte aan hebt. Het is volgens mij omdat het de trampoline veel te veel belast, verder voelt het ook gewoon niet lekker hoor. Geloof me, met gewoon bouncen op de Bellicon raak je het plafond ook al bijna :)

De Adrenal Cortex zag ik van de week weer eens voorbij komen. Ik heb wel de Adrenal een paar maanden geleden geprobeerd maar daar werd ik veel te opgejaagd van. Ik merk nu al dat ik nu mijn bijnieren wat meer gevoed raken ik weer zo gejaagd raak. De Cortex had ik al wel in mijn verlanglijstje gezet bij iHerb maar ik ben niet meer zo happig op supplementen omdat ik er veelal niet goed op reageer. Volgens mij is mijn lever er allemaal een beetje zat van, van al die onnatuurlijke ingrediënten.

Ik wacht nu eerst even af dat mijn amalgaamvullingen verwijderd worden, want al dat kwik zou ook negatief inwerken op de bijnieren.

Wat is je ervaring met de Cortex?

 
@Heksje, ja eerst de amalgaam er uit en dan even rustig kijken hoe het gaat. Wie weet knap je er zo van op dat je verder niets nodig hebt behalve goede voeding. Ik probeer de supplementen ook zo natuurlijk mogelijk te houden (maar dmps is dat uiteraard niet). Ik kijk ook heel erg uit met supplementen. Immers overstimulatie is ook niet goed. Ik merk dat ik goed reageer op mariadistelzaadjes. Ik maal ze zelf fijn en dat is iets waar ik direct verlichting van krijg. Je kunt ze bestellen bij pit en pit.

De cortex ben ik net mee begonnen dus ik kan er nog niets over zeggen.

Ik ga eerst maar een proeflesje doen bij Bellicon om te kijken hoe het bevalt.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.614
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan