H2O2 / waterstofperoxide 35% foodgrade: Een nieuw, goedkoper adres. Joepie!!!!!!

Hallo allemaal!

Ik kom net om de hoek kijken en wil graag ook de H2o2 bestellen en uitproberen. Mag ik vragen naar jullie ervaringen, is er al bij iemand een ziekte verdwenen zoals t "one minute cure" boek omschrijft ?

 
Tima,

Het is de vraag of een ziekte verdwenen is door alleen H2O2. Op dit forum zijn de mensen overgestapt op goede voeding omdat de 'vulling' ze niets brengt, ja alleen narigheid.

Als je je voeding aanpast dan ga je meerdere dingen tegelijk doen.

H2O2 is geen wondermiddel, in combinatie met verandering van je voedingspatroon kan het erg goede dingen doen.

Je komt net om de hoek kijken; kijk dan ook even op het 'alleen lezen forum' en op 'mijn site'. Op mijn site vind je informatie van dit forum overzichtelijk bij elkaar.

Lia

 
Vraagje: ik gebruik sinds een paar weken de 3% H2O2, heb alleen moeite met de tijd voor en na het eten, oxideren van eten, wat is dit precies (ben echt een leek :) )Ik zag op YouTube het filmpje van die amerikaan die de 35% in zijn mond sprayt, kun je dan wel vlak voor/na het eten dit gebruiken. Wie heeft hier ervaring mee?

 
@Cam

Waarschuwing !!!!!

Als jij bedoelt Bill Munro als "die amerikaan", kijk dan goed uit !!

Hij gebruikt 3% H2O2.

Gebruik nooit 35% H2O2 direkt op de huid of inwendig !!!

 
heb het zo'n 3 weken geleden gekocht en helaas... de korting was afgelopen heb daar nog over gemailed. Antwoord: korting is over. Best wel flauw om die korting zo snel er af te halen (dat is uiterst merkwaardig, normaal zitten zulke kortingen wel een jaar op langer er op) en nu onder enige druk?? weer in te voeren. Daarnaast heb ik toch een beetje twijfel of ik wel echt 35% heb hoewel het op de fles staat. Het ruikt nauwelijks en hoewel ik op drie druppels 35% zit, merk ik nog niets. Wat zou je moeten merken en wanneer begint dat feest? Bij 10 of meer druppels (ik doe 2x per dag)?

 
@Kees: Hoe je de concentratie (goedkoop/makkelijk) kan testen weet ik ook niet.

Wat je wel kan doen is er een 3% oplossing van maken: neem 1 deel 35% en 11 delen water en je krijgt bijna 3% (2.92)

Doe dit op een dicht wondje, nagel riemen of spoel je mond ermee en je weet snel of er iets gebeurt: lekker bruisen. (ps. niet doorslikken)

Net getest wat er met 1,5% gebeurt: ongeveer hetzelfde, alleen wat rustiger, dus je hebt er alleen wat aan als je een vergelijk hebt. :roll:

 
Ook hier mijn H2O2 besteld maar ik vraag me af...hoelang ga ik dit gebruiken. Doorlopend of als een soort tijdelijke kuur?

 
Heb ik gedaan, inmiddels op 4 druppels 35%. Merk echt nog niks. Morgen weer een druppeltje erbij. Het is in ieder geval fijn dit te weten. Bedankt voor je reactie Mike!

 
H202;

Het is mij niet duidelijk waar te reageren, ik wil vertellen over mijn eerste ervaring met H202 en ik heb maar een topic gezocht die daarover gaat en me daar aangesloten om te vertellen.

Nou het is nu 4.21u en ik ben nog wakker en helder. Vanmorgen toen ik samen met de sole en appelazijn 1 drupje H202 35% nam voelde ik al na 15 min. mijn neus opengaan en die is nog steeds open terwijl ik anders door verdikte slijmvliezen meestal dicht zit.

Daarna werd mijn hoofd helder, nouja eerst leek het alsof mijn hoofd groter werd.

Vandaag 3 keer ontlasting gehad terwijl anders een keer in de 3 dagen, het rook alsof ik in een koeiestal stond terwijl de koeien ingekuild gras aten. Dat ruikt heel zurig.

en nu komt de slaap niet.

Kan dat allemaal van de ene druppeltje? Wat een heerlijk gevoel, dat mijn lijf reageert.

 
hoi,

ja dat is wel ontgiften zeker van die ontlasting.

knap dat je gelijk met 35% begint de meesten beginnen op 3%

 
Nellie wat heerlijk voor je! :)

Snap er niks van, gebruik het nu al een paar weken en al een tijdje 20 druppels maar merk er helemaal niks van! Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik dacht: Misschien komt het omdat ik nog rook?

 
Roken onttrekt zeer veel zuurstof aan je systeem, dus dat klinkt logisch. Voordat je die voorraad weer hebt aangevuld ben je nog wel even bezig.

Mike

 
Nou ik rook niet en zit intussen ook op 20 druppels en merk er ook maar bitter weinig van, maar dit zou dus wijzen op een zuurstof tekort?

 
Kan je de hand schudden Tanja, ik merk ook helemaal niets. Maar dat doe ik met meer dingen niet.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.201
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan