H2O2 / waterstofperoxide 35% foodgrade: Een nieuw, goedkoper adres. Joepie!!!!!!

Niuewe kans? Ik heb je er toch niet uitgegooid, of wel? Laten we weer overgaan tot de orde van de dag.

Mike
 
Hallo, weet niet of hier de juiste lokatie voor de post is, maar heb weer eens een fles H2O2 Foodgrade bij Hinmeijer besteld, maar in tegenstelling tot eerdere glazen donkere flessen werd de H2O2 in een plastic fles geleverd. Op een mail werd helaas niet geantwoord. Was wel erg tevreden met de glazen flessen
 
Verzendkosten binnen Europe lopen nogal op bij hinmeijer. Is er niemand die van www.bobbyshealthyshop.co.uk besteld uit Engeland?
Ze verkopen ook geactiveerd houtskool, lugol's jodium, geozoneerde olieën en nog een boel supplementen. Ze hebben ook tandpoeders ipv tandpasta, maar dat kun je makkelijk zelf maken. Dus dat is handig indien je nog wat anders erbij wilt bestellen.
 
Isigny, als ik op bovengenoemd site zoek staat er boven in de balk Amazone.
Ik heb daar gezocht op colloidal silver. Is ook erg goedkoop.
 
Colloidaal zilver kost in nederland ongeveer 55,- euro per liter.
Ik heb wel een goedkoper adres gevonden voor zilver in nederland, voor wie dit interesseert.
 
Elkedageenei, Ik denk dat het via amazon veel goedkoper is te krijgen maar zelf bestel ik alleen maar in Nederland Ik heb bij Anthemis Aromatherapie gekocht.
Nog wat andere dingen erbij besteld zodat ik geen verzendkosten had.
 
Oh ik zie dat het dubbel is geplaatst.
Googelen: colloidaal zilver Anthemis Aromatherapie dan komt het te voorschijn.
 
is het ok om zuurstofwater met kraantjeswater en ook sole te mengen?
In het blaadje meegeleverd van Bobby's health shop, staat er om het enkel te mengen met gedestilleerd water omdat het zou reageren met mineralen...
 
Kun je alleen bestellen als je een bedrijf bent, voor gewone consumenten max. 12%, bijv. hier:


Wellicht dat er goedkopere opties zijn, zoek op: food grade waterstofperoxide.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.888
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan