H2O2 / waterstofperoxide 35% foodgrade: Een nieuw, goedkoper adres. Joepie!!!!!!

Voorlopig heb ik nog niks ontvagen, en ook nog geen antwoord gekregen op mijn mail.

 
Wie weet krijgen we t vandaag binnen Bastiaan! Ik ga er maar vanuit dan ze mijn mail niet hebben ontvangen. Als ik volgende week nog niets heb gehoord zal ik opnieuw mailen of schrijven.

 
Wij zijn gisteren bij Chris van Hinmeijer geweest om H2O2 op te halen (bij uitzondering) want we hebben het zondag nodig voor de kennismiddag met Mike.

Er stonden allerlei pakketten gereed en hij zei dat hij vandaag (vrijdag) naar het postkantoor ging.

Dus het zal volgende week binnen moeten komen.

Lia

 
Inmiddels heb ik ook antwoord gekregen, van dezelfde strekking.

 
Ik heb mijn bestelling zaterdag ontvangen. Er zat nog een oude sticker op met een verkeerd adres. Dat zal de verklaring wel zijn waarom het zo lang heeft geduurd, eind goed, al goed.

 
Net een reactie gekregen. Mijn pakket is spoorloos verdwenen. Er is een nieuwe opgestuurd. Zou ik deze week t nog ontvangen? Ik hoop t :lol:

 
Yes! Ik heb alles keurig netjes binnen gekregen! Het duurt even, maar dan heb je ook wat :wink:

Vandaag begonnen met de Bica en zometeen de oplossing maken om mijn tanden te poetsen met H202. Ik wacht nog even met het innemen van druppels, eerst de Bica eens zijn werk laten doen.

 
Vorige week zaterdag heb ik de waterstofperoxide binnen gekregen. Alles is toch nog goed gekomen. Uit het verhaal wat ik gekregen heb is het niet direct hun schuld maar van de vervoerder. Eind goed, al goed

 
Hoi allemaal,

Mijn naam is Daniel Peters en ik ben van de webwinkel WerkenmetMerken. Wij zijn ook ergens in dit topic genoemd als leverancier van o.a. waterstofperoxide 35%. Graag wilde ik een en ander verduidelijken over het verschil tussen technische kwaliteit waterstofperoxide en foodgrade peroxide en hoe je het herkent. Ik schrijf dit omdat er schijnbaar nogal verwarring over is. Wij verkopen alleen de technische variant (om dit gelijk duidelijk te maken).

Van alle beschikbare percentages waterstofperoxide zijn er food -en technische grades. Het verschil zit in het afvullen vanuit de "grote"tank. In beginsel zijn alle peroxides exact gelijk. Daarna wordt het foodgrade proces gestart door alles onder haccp normering af te vullen. Dit houd in goedgekeurde omgeving, goedgekeurde afvulmateriaal, goedgekeurde emballage, vervoer, opslag etc. etc. Daarnaast dient de foodgrade vaker te worden getest op een stabiele concentratie dan de technische. Dit hele proces is duur en staat onder strenge controle. De technische kwaliteit doorloopt dit proces niet, maar is als eindproduct waarschijnlijk nagenoeg gelijk aan de foodgrade (dit betreft 90% van de gevallen de 35% variant)

In de praktijk zal waterstofperoxide in sterkere concentraties van zichzelf alle aanwezige vervuiling vernietigen, maar dat terzijde.

Kenmerken: foodgrade waterstofperoxide behoort in mindere mate een sterke ijzersmaak te hebben omdat de stabilisatiestoffen die erin zitten van een ander type zijn (dit bij de 3% oplossingen. Verder zijn er geen verschillen aantoonbaar tussen de foodgrade en technische.

Omdat de foodgrade een heel ander proces doorloopt is de prijs ook stukken hoger. De prijzen van fa. Hinmeijer zijn voor foodgrade zeer scherp (misschien zelfs wel te scherp om foodgrade te kunnen zijn, maar ik heb fa Hinmeijer gebeld en ze klonken als erg nette mensen en qua aansprankelijkheid zijn de gevolgen niet te overzien wanneer je met foodgrade gaat rommelen, dus ik vertrouw ze ten volle op de prijzen en kwaliteit van de aangeboden producten).

Ik hoop mensen met mijn verhaal enigszins een duidelijker beeld geven van de food en technische peroxide. Bij vragen kun je ook altijd even bellen --> 0516-850966 -of mailen.

Vriendelijke groet,

Daniel Peters

Werken met Merken

 
Beste Daniel Peters,

Ik ben u zeer erkentelijk voor uw reactie in dit topic. Dit is essentiele informatie en het is mij nu een stuk duidelijker.

Bedankt!

 
Hallo,

Ben er even tussenuit geweest, maar heb wel een aantal zaken meegelezen.

Ik heb toch nog wat vragen en ik weet niet precies waar ze te stellen,

dus dan maar hier.

Ik gebruik nu ook h202 35 % en ben nu bij 7 druppels in een glas water.

Dat geheel drink ik 'smorgens bij het opstaan. Hoe ga ik nu verder.

Kan ik dit ook een paar keer per dag doen en moeten die druppels nog

verder opgevoerd worden of juist niet?

En kun je in de oplossing van 3 ook je groente en fruit wassen?

Ik meen dat ik daar iets over heb gelezen. En kun je je tandenborstel ook in

die oplossing zetten om een fris te houden?

Als deodorant gebruik ik sinds kort een mengsel van kokosolie/maizena/bicarbonaat.

Omdat de kokosolie alleen niet helemaal voldeed, maar wil wel graag weten of deze

combi gezond is. Heeft een van jullie hier ideeen over?

Gebruik ook een zapper en idd in de gebruiksaanwijzing staat niet hoe je hem moet

dragen ivm de koperen muntjes. Ik had wel het idee dat juist die muntjes richting huid

moesten. Dat verhaal over amalgaan vullingen wist ik ook niet, dus dat vind ik wel

vervelend, want ik had de zapper ook wel bij mijn hoofd willen gebruiken, maar ik

heb die vullingen helaas ook. Er zijn er wel wat verwijderd, maar niet op de veilige manier - want dat wist ik toen nog niet, dat een veilige en onveilige manier voor was.

Daar waar ze nog zitten, daar kunnen ze niet uit verwijderd worden zonder extra schade aan de kiezen, dus dat is een dilemma.

Hoever moet die zapper bij je hoofd vandaan blijven om geen verkeerde reacties op te wekken?

Ik las ook ergens nog iets over een ozonapparaat. is dat naast de zapper nog een

wenselijk iets?

Ik heb die kleine leverflush - als ik het goed zeg - geprobeerd. Die met de eierdooiers, limoenen en een lepel olijfolie. Ik merkte helemaal niets.

Is dat nu juist goed of niet?

@Alexandra, wat is de bica? En wat doe je ermee (is dat soms toevallig ook

bicarbonaat?)

Bedankt.

 
Inderdaad, een afkorting voor bicarbonaat. Ik zag anderen hem gebruiken en heb deze dankbaar overgenomen. Bicarbonaat is voor mij een te moeilijk woord om uit mijn hoofd te schrijven :oops:

 
Ollie
Quote:
Ik gebruik nu ook h202 35 % en ben nu bij 7 druppels in een glas water.

Dat geheel drink ik 'smorgens bij het opstaan. Hoe ga ik nu verder.



Ga gewoon verder met ophogen. De een merkt bij 1 druppel 35% wat en een ander kan rustig door gaan tot 25 druppels 35% of hoger.

Luister naar je lichaam, als je reacties krijgt die onaangenaam zijn ga je een stapje terug totdat dat over is en dan ga je weer verder met verhogen. En als het op een gegeven moment echt tegen gaat staan ga je gewoon lager gebruiken.

Je kunt het door de dag heen ook gebruiken alleen moet je dan rekening houden dat je het pas inneemt 2 uur na een maaltijd en na de inname niet binnen het 1/2 uur / 1 uur gaat eten. Dit i.v.m. oxidatie van je eten.

Ik denk niet dat maizena een geschikt iets is om onder je oksels te smeren, zitten daar geen E-nummers in en zetmeel?

En bij de zapper moet je inderdaad de muntjes tegen je huid houden, ze zitten er niet voor niets he?

Een ozon apparaat zorgt voor meer zuurstof. Je kunt het in de ruimte zetten waar je slaapt of verblijft, je kunt er je drinkwater mee ozoneren etc. Via de zoekfunctie rechtsboven aan de pagina kun je zoeken naar meer informatie over het ozonapparaat.

Het kan best zijn dat je van de kleine leverreiniging niets merkt. De een reageert er wel op de ander niet. Het is maar net hoe sta je ervoor met je gezondheid. Maar het kan zeker geen kwaad voor je lever en je kunt het regelmatig toepassen.

Je kunt ook een keertje de grote gal- en leverreiniging doen van Andreas Moritz.

Lia

 
Bedankt voor jullie reactie en nog zo snel ook.

@Alexandra ik ben heel erg benieuwd wat je nou precies gaat doen met die bica (idd een stuk prettiger dan dat hele lange woord). Misschien iets dat voor mij ook goed is?

@ Lia Maizena is zonder e-nummers, maar het is idd zetmeel.

Maar het is zo weinig wat je gebruikt, niet meer dan bijvoorbeeld het kopje van een wattenstaafje of minder. Dan is het van die hoeveelheid 1/3. Het helpt goed, vandaar dat ik het eigenlijk wil blijven gebruiken. Maar misschien kan het ook zonder de maizena, ga ik ook proberen.

Zo'n ozonapparaat is dat kostbaar en gebruik je er zelf een? Zo ja, kun je die aanbevelen?

Die grote reiniging van AM ga ik eens bestuderen. Misschien is dat wat. Ik zie ook die klysma's staan die wil ik ook wel uitproberen, maar dat vind ik tegelijk ook een hoop gedoe. Op de grond gaan liggen in mijn douche zie ik ook niet zitten, te weinig ruimte en ook geen wc in de buurt. Dus dat moet ik nog even uit zien te piekeren.

Ik heb ook het een en ander gelezen over waterverbetering/zuivering. Daar wil ik ook graag iets mee doen, maar er zijn zoveel mogelijkheden. Waterzuiveringskannen, waterwervelaars, die memongevallen - maar die zijn sowieso al te kostbaar dus die vallen af - osmose waterfilters etc. Ik zie door de bomen het bos niet meer, dus daar wil ik ook graag wat adviezen die me alvast een beetje in de goede richting kunnen helpen.

Ik heb inmiddels wel de vitamine-c douche, wat goed bevalt. Alleen spoelde ik mijn mond en gebit ook altijd met de gerichte straal van de douchekop, kan dat nog wel nu er vitamine c inzit of is dat te zuur voor je tanden?

Ik wil ook graag een antwoord op hoever de zapper bij mijn hoofd vandaan moet blijven ivm de amalgaam vullingen, Mike had het erover dat dat niet goed was, dus ik wil wel graag de juiste afstand handhaven. Ook of je fruit en groente kunt afspoelen met H202 oplossing en of je je tandenborstel in h202 kunt zetten om te reinigen/fris te houden.

 
Ik heb de bica in huis gehaald om verder te ontgiften en mijn nieren te ondersteunen. Ik heb het twee keer een aantal dagen gebruikt, maar kreeg "depressieve" klachten. Eerst een theelepel, dat is te veel, een halve theelepel is ook te veel voor mij. Aangezien ik veel stress ervaar op en door het werk kan Ik dit soort gevoelens er niet bij gebruiken. Daarom ben ik er even mee gestopt en ben ik sinds ruim een week bezig met H2O2. Ik verhoog iedere dag een druppel 35% en voel me hier goed bij. Er komt een sollicitatie aan, dus ik blijf even zitten op 7 druppels en ga daarna weer ophogen.

Ik denk dat mijn lichaam de bica nog niet aankan zonder dat ik t gevoel krijg niet meer goed te kunnen functioneren. Vandaar dus eerst verder met een andere manier en de basis verder steviger maken. Voorlopig staat de bica dus in de kast, maar wordt zeker niet vergeten! Stapje voor stapje :D

 
o, ik wist helemaal niet dat je bica daar ook voor kunt gebruiken.

Kun je dat dan ook naast de h202 gebruiken of is dat niet de bedoeling?

Wat fijn voor je dat de h202 wel aanslaat. Veel succes met je sollicitatie.

 
Wij hebben zelf een ozonapparaat. We gebruiken het vooral voor het naar bed gaan, dan ozoneren we onze slaapkamer.

Natriumbicarbonaat is o.a. een ondersteuning voor de alvleesklier. Hier een stuk over nabica en een schrijven van Mike.

Een klysma is niet als gal- leverreiniging bedoeld hoor maar dat gebruik je als je verstopt bent.

Je gebruikt eventueel wel een klysma vooraf en na de grote reiniging, alhoewel wij dat de laatste keren ook niet meer gedaan hebben.

Je kunt je tandenborstel rustig in een 3% oplossing zetten en je groente en fruit kun je er volgens mij ook prima mee zuiveren.

Lia

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.984
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan