De eer komt ToN toe, een nieuw forumlid.
Hij maakte ons een tijdje geleden opmerkzaam op een firma die ook H2O2 35% food grade kan leveren.
Ik ben er ingedoken en heb een bijzonder fijn email contact gehad met Chris Hinrichs van die firma.
Het is vele malen goedkoper dan Unlimited Health en ik moet je zeggen dat Mike erg enthousiast klonk toen hij dit nieuws vernam.
Ik kon het niet eerder plaatsen omdat ik nog in mail contact was met die firma.
Hieronder een uiteenzetting:
Je kunt de volgende hoeveelheden bestellen:
1.000ml, 2.500ml en 10.000ml.
Als je 1.000ml besteld betaal je € 7,95 verzendkosten.
Als je de 2.500ml of de 10.000ml besteld betaal je naast de € 7,95 verzendkosten ook ADR kosten van € 10,12 excl.btw (kosten voor vervoer van chemische stoffen, hier is niet onderuit te komen). DIT MOET JE ZELF AANKRUISEN, anders wordt je later gemaild en gevraagd om het alsnog over te boeken, dit vertraagd de verzending.
Verder krijgen we als forumleden een korting van 7% op je aankopen. De kortingscode is: voedingisgezondheid
Dat komt neer op:
1.000 ml H2O2 35% foodgrade:
€ 23,86 + € 7,95 = € 31,81
Als je dit omrekent naar 500ml dan zou dat € 16,90 zijn tegen de € 35,25 per 500ml bij Unlimited Health.
2.500ml H2O2 35% foodgrade:
€ 34,45 + € 19,57 = € 54,02
Dit is omgerekend per 500ml: € 10,80
10.000ml H2O2 35% foodgrade:
€ 87,64 + € 19,57 = € 107,21
Dit is omgerekend per 500ml: € 5,36
Je zult niet zo gauw 2,5 of 10 liter bestellen maar de 1 liter is al goedkoper dan bij Unlimited Health de 500ml.
Dus ik ben bang dat ze daar met hun voorraad gaan blijven zitten.
Het was ook te gek voor woorden: toen wij er ooit mee begonnen betaalde je € 18,95 voor een ½ liter. Toen dat na een jaar op was en we nieuwe gingen halen was het € 29,75 per ½ liter. Toen ik daar een opmerking over maakte zei de eigenaresse dat die prijs altijd al werd gerekend, dat er geen prijsverhoging was geweest. Weet je, je begint aan jezelf te twijfelen. Maar toen kwamen we diezelfde avond (op een bijeenkomst) iemand tegen die ook de H2O2 daar bestelde en die beaamde dat zij er ook ooit € 18,95 voor had betaald.
Wat een ratten.
Maar we hebben dus nu een goedkoper adres en bovendien is het ook nog eens in bruine, glazen flessen verpakt, dat is ook al een pré.
Dus ToN, heel erg bedankt voor het opmerken van deze firma.
Vandaag hadden we een kennismiddag met Mike in Midwoud. De opkomst was giga: 82 mensen. Men was weer bijzonder enthousiast, Mike was weer goed op dreef.
Wij hadden 2,5 week geleden bij Unlimited Health 3 flessen van 500ml 35% H2O2 gekocht. Speciaal voor deze middag. We hebben het verdeeld over 15 flesjes van 100ml.
Dit verkochten we tegen kostprijs + flesje. We hadden dus 15 flesjes.
Die waren binnen no time verkocht, we hadden veel meer kunnen verkopen.
Volgende keer kopen we dus maar nog meer in; 2.500ml of 10.000ml.
Dan kunnen we 25 of 100 flesjes wegzetten tegen een nog goedkopere prijs.
Wij hoeven er niets op te verdienen, we willen dit alleen maar zoveel mogelijk onder de mensen brengen.
Dan nu de link naar de site van de fa. Hinmeijer in Haarlem
Je kunt het eventueel ook, op afspraak, afhalen in Haarlem.
Let er wel op dat je de juiste H2O2 besteld: 35% foodgrade.
Er staat nl. ook een 35% H2O2 die niet foodgrade is.
Er staat ook een 30% H2O2 foodgrade variant op.
Je kunt bij de firma ook de 3% verdunning foodgrade kopen maar die kun je ook heel gemakkelijk zelf maken.
Doe 1 deel (bijvoorbeeld een theelepel) H2O2 35% in een flesje/potje en voeg daar 12 delen water bij.
En als je eenmaal besteld heb kom je uiteindelijk in het betaalscherm, daar moet je er even op letten dat alleen jouw 35% H2O2 foodgrade er staat. Bij mij kwam nl. ook nog € 5,95 van een andere fles te staan, daar kun je dan aan de rechterkant op het prullenbakje klikken om die te verwijderen.
EN KRUIS BIJ AANKOOP VAN 2,5 LITER EN 10 LITER DE ADR CODE AAN.
Lia
Hij maakte ons een tijdje geleden opmerkzaam op een firma die ook H2O2 35% food grade kan leveren.
Ik ben er ingedoken en heb een bijzonder fijn email contact gehad met Chris Hinrichs van die firma.
Het is vele malen goedkoper dan Unlimited Health en ik moet je zeggen dat Mike erg enthousiast klonk toen hij dit nieuws vernam.
Ik kon het niet eerder plaatsen omdat ik nog in mail contact was met die firma.
Hieronder een uiteenzetting:
Je kunt de volgende hoeveelheden bestellen:
1.000ml, 2.500ml en 10.000ml.
Als je 1.000ml besteld betaal je € 7,95 verzendkosten.
Als je de 2.500ml of de 10.000ml besteld betaal je naast de € 7,95 verzendkosten ook ADR kosten van € 10,12 excl.btw (kosten voor vervoer van chemische stoffen, hier is niet onderuit te komen). DIT MOET JE ZELF AANKRUISEN, anders wordt je later gemaild en gevraagd om het alsnog over te boeken, dit vertraagd de verzending.
Verder krijgen we als forumleden een korting van 7% op je aankopen. De kortingscode is: voedingisgezondheid
Dat komt neer op:
1.000 ml H2O2 35% foodgrade:
€ 23,86 + € 7,95 = € 31,81
Als je dit omrekent naar 500ml dan zou dat € 16,90 zijn tegen de € 35,25 per 500ml bij Unlimited Health.
2.500ml H2O2 35% foodgrade:
€ 34,45 + € 19,57 = € 54,02
Dit is omgerekend per 500ml: € 10,80
10.000ml H2O2 35% foodgrade:
€ 87,64 + € 19,57 = € 107,21
Dit is omgerekend per 500ml: € 5,36
Je zult niet zo gauw 2,5 of 10 liter bestellen maar de 1 liter is al goedkoper dan bij Unlimited Health de 500ml.
Dus ik ben bang dat ze daar met hun voorraad gaan blijven zitten.
Het was ook te gek voor woorden: toen wij er ooit mee begonnen betaalde je € 18,95 voor een ½ liter. Toen dat na een jaar op was en we nieuwe gingen halen was het € 29,75 per ½ liter. Toen ik daar een opmerking over maakte zei de eigenaresse dat die prijs altijd al werd gerekend, dat er geen prijsverhoging was geweest. Weet je, je begint aan jezelf te twijfelen. Maar toen kwamen we diezelfde avond (op een bijeenkomst) iemand tegen die ook de H2O2 daar bestelde en die beaamde dat zij er ook ooit € 18,95 voor had betaald.
Wat een ratten.
Maar we hebben dus nu een goedkoper adres en bovendien is het ook nog eens in bruine, glazen flessen verpakt, dat is ook al een pré.
Dus ToN, heel erg bedankt voor het opmerken van deze firma.
Vandaag hadden we een kennismiddag met Mike in Midwoud. De opkomst was giga: 82 mensen. Men was weer bijzonder enthousiast, Mike was weer goed op dreef.
Wij hadden 2,5 week geleden bij Unlimited Health 3 flessen van 500ml 35% H2O2 gekocht. Speciaal voor deze middag. We hebben het verdeeld over 15 flesjes van 100ml.
Dit verkochten we tegen kostprijs + flesje. We hadden dus 15 flesjes.
Die waren binnen no time verkocht, we hadden veel meer kunnen verkopen.
Volgende keer kopen we dus maar nog meer in; 2.500ml of 10.000ml.
Dan kunnen we 25 of 100 flesjes wegzetten tegen een nog goedkopere prijs.
Wij hoeven er niets op te verdienen, we willen dit alleen maar zoveel mogelijk onder de mensen brengen.
Dan nu de link naar de site van de fa. Hinmeijer in Haarlem
Je kunt het eventueel ook, op afspraak, afhalen in Haarlem.
Let er wel op dat je de juiste H2O2 besteld: 35% foodgrade.
Er staat nl. ook een 35% H2O2 die niet foodgrade is.
Er staat ook een 30% H2O2 foodgrade variant op.
Je kunt bij de firma ook de 3% verdunning foodgrade kopen maar die kun je ook heel gemakkelijk zelf maken.
Doe 1 deel (bijvoorbeeld een theelepel) H2O2 35% in een flesje/potje en voeg daar 12 delen water bij.
En als je eenmaal besteld heb kom je uiteindelijk in het betaalscherm, daar moet je er even op letten dat alleen jouw 35% H2O2 foodgrade er staat. Bij mij kwam nl. ook nog € 5,95 van een andere fles te staan, daar kun je dan aan de rechterkant op het prullenbakje klikken om die te verwijderen.
EN KRUIS BIJ AANKOOP VAN 2,5 LITER EN 10 LITER DE ADR CODE AAN.
Lia