H2O2 / waterstofperoxide 35% foodgrade: Een nieuw, goedkoper adres. Joepie!!!!!!

Naja, ik ben er niet echt ongerust op, maar wat is dan het protocol, ophogen tot je wel begint te ontgiften? of blijven hangen op 25 druppels tot je wat merkt?

 
Doorgaan tot je je 'plafond' bereikt. Dat ga je echt wel merken, want dan ga je bijv. pakken vol zakdoeken volsnuiten!

Mike

 
Ik ben sinds een klein weekje ook aan de H2O2 35% foodgrade van Hinmeijer (mooie glazen flessen, snel geleverd). Begonnen met 1 druppel in een glaasje kraanwater en elke dag een druppel extra erbij. Ik drink het elke ochtend en elke avond, alhoewel ik het gisteravond vergeten was. Als ik dan 's avonds in bed lig voel ik de H2O2 werken, allemaal geborrel in mijn buik. Dat had ik nooit toen ik nog geen H2O2 gebruikte. Ik ben erg benieuwd waar het naartoe leidt. Ik zit nu op 8 druppels and counting. Afgezien van een zeeeer lichte hoofdpijn (meer een zwaar hoofd) en het geborrel in mijn buik nog geen effecten gemerkt.

 
Ik heb het net binnen, er zit geen etiket op en er zat allemaal h2o2 aan de buitenkant van de fles dus m'n vingers zijn nu wit. Is dit toeval want ik vin het een beetje slechte levering. En gaat het witte weg?

 
Ja het witte gaat weg!

Vreemd dat er geen etiket op zit. Bij mij wek en heel groot foodgrade. Ik zou even kontakt met hun opnemen, want nu weet je eigenlijk niet wat je hebt gekregen.

 
Ik heb hem gebeld volgens de contact pagina op de site. Hij werd boos dat ik hem belde op een "raar tijdstip". Ik vertrouw dit niet, ik ga het iig niet weer hier kopen. Ik vertrouw eerlijk gezegd ook niet helemaal of het wel echt food grade is of dat hij dit gewoon zo verteld sinds er vraag naar kwam.

 
Als ze het een raar tijdstip vinden, dan moeten ze niet opnemen maar de voicemail aanzetten.... Heb je wel antwoord gekregen op je vraag?

 
Nee, het was ook een beetje onprofessioneel allemaal. Hij praatte ook een beetje asociaal vond ik. Ik weet niet of ik het ga gebruiken of dat ik het weg ga gooien. Eerst morgen maar even bellen dan.

 
Ja, zal ik idd doen. Ik had dinsdag ook al een mail gestuurd vanwege iets anders maar geen antwoord op gekregen. Hopen dat ze nu wel antwoorden.

 
Je moet ze nogmaals gewoon bellen morgen en zeggen dat je hun adres via deze site hebt gekregen waar vele mensen het bij hun bestellen,en dat je het terug gaat sturen( op hun kosten) en nieuwe wilt,met etiket.Omdat je zo niet zeker weten kunt zien of het foodgrade is,en vertel ook dat er h202 aan de buitenkant zat.

Dat moet je natuurlijk aardig zeggen,maar dat doe je vast ook wel:)

 
@Gadsie: Als je zondag vroeg gaat bellen kan ik me daar wat bij voorstellen.

@Alexandra: Dat een handel in chemische producten de telefoon niet uitzet, daar kan je vast wel een reden voor verzinnen. (bijvoorbeeld ongelukken met hun handel, of iemand met witte handen..)

 
Kan ik het zomaar terugsturen? Aangezien ze het ook via speciaal chemisch transport hierheen sturen. Ik heb overigens wel het factuur waarop staat €15,55. Op de site is de foodgrade 30% 500 ml ook de enige die €15,55 is.

Ik belde trouwens gewoon 's middags hoor :)

 
Vraag aan hun,en vertel dat je nieuwe wilt om de reden als geen sticker ed.En wat je moet doen met je huidige flesje.

 
Witte handen is sowieso een goeie reden om te bellen, hoewel je eigenlijk van te voren had horen te weten dat dat kan gebeuren enzovoorts. :idea:

 
Ik wil een fles waarop staat wat er in de fles zit. Het is sowieso al een kwestie van vertrouwen, dus dat beetje controle wil ik wel hebben. Ook ik heb toendertijd geen reactie gekregen op mijn mail.

Ik vindt een fles zonder etiket zeker een reden om te bellen! Het is chemisch en blijkbaar hebben zij hun zaakjes niet op orde. Om zo met je klanten om te gaan vindt ik een slechte zaak. Ze zijn misschien wel een stuk goedkoper, maar ik vindt dat er te veel gedoe is iedere keer. Ik koop de volgende keer wel wat duurder.

 
Ik ga ze morgen bellen. Ik heb alleen echt geen geduld omdat dit mijn laatste hoop is voor een niet stinkende adem en ik morgen graag weer eens met een frisse adem naar school kan. Ik hoop dat dit werkt anders ga ik denk toch aan de kauwgom..

 
Een vriendelijke mail gekregen.

Beste Kees,

Een lekkage komen wij niet veel tegen maar kan helaas soms plaatsvinden, al snappen wij niet goed hoe. De flessen worden altijd getest of ze op de kop en liggend niet druppelen en gaan daarna voorzien van etiket in een plastic-zak en in een UN-goedgekeurde doos. En toch gebeurt het soms.

Waarschijnlijk is het etiket los in de doos gegaan of is het vergeten, zou niet mogen, maar is wellicht in de drukte gebeurd.

Er kan geen vergissing zijn gemaakt met vullen van de fles, dat kan ik u verzekeren aangezien hierbij de grootst mogelijk zorgvuldigheid in acht moet worden genomen.

Mocht u liever een nieuwe fles toegestuurd willen hebben kan dat natuurlijk.

Mijn excuses voor het ongemak en ik hoor graag van u.

Met een vriendelijke groet,

Rene meijer

Zal ik het hierbij laten of toch een nieuwe vragen?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.324
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan