H2O2 / waterstofperoxide 35% foodgrade: Een nieuw, goedkoper adres. Joepie!!!!!!

Oooh, op een liter. Dat is nieuw voor me. Dat is dus nog geen druppel per vol glas water... (!)

 
Dennis, het gaat over 3-4 druppels 35% op 1 liter smoothie.

Hilda

 
ik vind overigens de service bar slecht, Hinmeijer. ik wacht al meer dan 10 dagen op mijn

h202. ik heb diverse keren gebeld, en gemaild, maar krijg geen response! dat maakt op mijn geen goede indruk, misschien dat ik de volgende keer dat andere bedrijf maar ga proberen, die h202 levert.

zizou789

 
Helaas moet ik hetzelfde meemaken. Ik ben bijna al een maand aan het wachten op de h202. Er heeft wel een vakantieperiode tussen gezeten en problemen met de leverancier volgens hun. Sinds 22 augustus augustus een mail ontvangen dat het product verzonden zou zijn. Helaas nog niks ontvangen en geen antwoord meer gekregen op vragen. Ik heb via paypal een geschil aangevraagd en hierop ook nog geen antwoord op gekregen. :?:

wordt vervolgd.

 
Mee eens. Ik heb nu 3 weken geleden besteld en nog steeds niks ontvangen. Op mijn 1e vraag waar de levering blijft kreeg ik netjes antwoord dat er iets mis was gegaan bij de transporteur. Maar daarna nog steeds niets geleverd, en ik krijg nu ook geen reactie meer op mijn emails. Vreemd.

 
ow ik heb een dikke week geleden besteld en heb het al een dag of 3 in huis.......

afgelopen zaterdag kreeg ik het, geen 2 weken er tussen.

 
Hmmmm, ik zit dus ook met hetzelfde, 11 augustus h202 en natrium besteld, maar nog niets geleverd gekregen. Inkrijg ook geen reactie op mijn mail met de vraag hoe of wat. Ik baal hier wel van, want ik zit echt op de middelen te wachten. Het niet reageren vind ik een kwalijke zaak. Ook de korting die je zou krijgen na het invullen van de code werd niet verwerkt.

Ik betaal liever wat meer als ik dan ook weet dat ik t product geleverd krijg.

 
Poekie,

Jij hebt het aanvankelijke contact gelegd met deze firma. Zou jij ze hierop willen wijzen, want dit is zeer slechte publiciteit voor hen, dus als ze slim zijn gaan ze hier snel iets mee doen!

Mike

 
Ik heb vanmorgen direct een mailtje gezonden met een vraag hierop te reageren, of op het forum of rechtstreeks naar de mensen die al een tijdje zitten te wachten. Voel me ook min of meer verantwoordelijk in deze.

Het is wel vreemd dat Rateltje al wel haar H2O2 heeft ontvangen.

Heb ook telefonische contact gelegd met Chris Hinrichs van de firma en hij gaat bellen met de leverancier. De uitslag daarvan laat hij me vandaag per mail weten.

Ik heb zelf het idee, na een rondje googlen, dat ze het bedrijf naast een normale baan runnen. Dat doet niets af aan het feit dat als ze de mensen gelegenheid geven om dit soort artikelen te bestellen ze ook hun 'verplichtingen' na moeten komen. En als dat niet kan moeten ze wel de mails beantwoorden die daar vervolgens op komen. Dat is het meest eerlijke.

Lia

 
toevallig, of niet, heb ik de heer Hinrichs gisteren nog gemaild met een vraag over een eerder geleverde bestelling. Ik kreeg binnen een minuut een e-mailreactie. Ook eerdere mailtjes werden binnen korte tijd beantwoord. Mijn ervaringen zijn dus positief !

 
Lia, het is niet jouw vernatwoordelijkheid hoor! Tenminste, zo zie ik dat. Ik ging uit van de positieve verhalen en heb daarom hier besteld.

Ik vind het ook vreemd dat Rateltje wel haar bestelling zo snel heeft binnen gekregen en ik die eerder bestelde niet. Ik heb afgelopen donderdag gemaild, ik vind het niet meer dan normaal dat ik zo onderhand een reactie had gekregen.

Het niet in huis hebben van de producten dat kan, maar geef dat aan op de website. Dan had ik de spullen ergens anders besteld. Nu ben ik 50€ armer en kan ik niet ergens anders bestellen.

 
Ik heb contact gehad met de fa. Hinmeijer, met Chris Hinrichs.

Ze hebben zakelijk een vervelende periode (big brother is watching you) achter de rug waardoor ze niet bereikbaar waren, zowel telefonisch als per mail. Ze hebben het aan mij uitgelegd en ik heb een goed vertrouwen in een verdere samenwerking.

Deze week komt de H2O2 weer ruim voldoende binnen en gaan ze leveren. Door het hele gebeuren hebben ze een behoorlijke achterstand opgelopen.

Ze betreuren de hele situatie omdat klantvriendelijkheid hoog in hun vaandel staat, al hebben een aantal leden dit niet zo kunnen ervaren door de onbereikbaarheid.

Ik heb hun mail ook naar Mike laten gaan zodat het niet een één-vrouws actie is van mij.

De firma hoopt dat ze het vertrouwen van jullie nog niet is verloren.

Lia

 
Eerst leveren, dan kijk ik de volgende keer wel of ik daar nog een keer bestel. En ondertussen wacht ik gewoon nog een week :D

 
Ik geloof jullie wel hoor. Maar wil graag eerst waar voor mijn geld. En als ik daar te reden over ben heb ik er geen problemen mee om de autoriteiten dwars te zitten door bij hun te blijven bestellen.

 
Ik heb een bericht terug gekregen met uitleg over de situatie. Ze gaan er achteraan dus waarschijnlijk komt het nog in orde.

 
Is de h202 ondertussen weer leverbaar? Ik zou erg graag ook weer een nieuwe bestelling doen, heb nog maar een heel klein beetje!

Op welke termijn kan ik de h202 verwachten als ik vandaag bestel?

 
De H2O2 is weer op voorraad dus als je bestellen gaat zou het vrij snel geleverd moeten worden.

Maar zend je email maar even aan de fa. hinmeijer zelf.

Lia

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.845
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan