Wat eten jullie!?

Vandaag weer een nieuwe dag

Mijn suikersp is vandaag wat rillerig...? Hoe dat kan?

Begonnen met sole en apazijn.

Dan smoothie gemaakt van 700 ml met sole apazijn. Volle yogurt gember 1 eidooier. Hiervan wat genomen als ontbijt en had nog stukje kalfslever liggen en die gebakken.

In de ochtend de smoothie opgedronken..

L

2 gekookte ei met 2 eiwitten gebakken ,stuk kaas. Klein glaasje crème fraiche met yogurt en 1 eetlepel kokosolie erdoor.

À

Eet bij een vriendin dus we wachten af wat het word. Zij houd rekening met wapf.

 
Ik dacht eerst dat 'apazijn' een typfout was, maar ik zie het keer op keer terugkomen bij jou. Het is: apPELazijn.

Mike

 
Juist!

De avond was carpachio voor gerecht met 1 glas rode wijn en toen garnalen met peultjes en toettoet yogurt met kokos en fruit ..de fruit heb ik overgeslagen...en door de garnalen zat mango daar heb ik ook om heden gevist...

 
ontbijt : 3 gebakken eieren met boerenkaas en slagroom

Tussendoor : Griekse yoghurt met eidooiers en slagroom

Lunch : 3 gebakken eieren met boerenkaas en slagroom

Tussendoor : vette vis,vlees of lever met groene groente, griekse yoghurt met eidooiers

Avond : vlees met groene groente, griekse yoghurt met slagroom en eidooiers

Levertraan/boterolie, grasboter, magnesium , Kefir , kiwi, avocado, sole, bottenbouillon

 
Ontbijt: yoghurt met kokosolie

S'middags: een gebakken ei in veel roomboter, kaas en een lepel kokosolie

S'avonds: brocolli, en bloemkool met bottensoep en een lepel kokosolie

Levertraan met boterolie om de dag, sole, verse munt thee en probiotica.

 
Benieuwd wat jullie hebben gegeten vandaag..

Vandaag:

1 liter kefir

Een hamburger gebakken in boter en wat bouillon

Stuk kaas met roomboter

vitamine c, mineralen en levertraan

 
Vandaag"

yoghurt met slagroom honing en wat kokossnippers

halve liter kefir met slagroom

2 gekookte eieren

hap leverworst

rijst

wat prei wortels,en courgette

rundervink gebakken in flink wat roomboter

oh ja en paar lepels appelazijn en sole ivm leverreiniging dit weekend.

en dan nog vit c, chlorella, selenium, adrenal en levertraanboterolie en magnesium

 
Even redelijk uitgebreid.

Ochtend:

Water met sole en appelazijn half uurtje voor het ontbijt.

Kop runderbouillon;

Twee eieren gebakken in kokosolie met rauwmelkse kaas;

Glas rauwe melk;

Levertraan+boterolie met een theelepel honing.

Middag:

Smoothie van rauwmelkse kefir, room, twee rauwe eieren, honing, kaneel, h202 en nog wat kleine toevoegingen. In totaal ongeveer een liter waarvan 250 gram room, verdeeld over de middag gedronken.

Avond:

Stoofvlees van 2 delen spiervlees 1 deel runderhart en 1 deel kippenlever (heb ik standaard in porties in de vriezer). Daar bij een stamppot van rode kool en aardappel (een uitzondering en ook een kleine hoeveelheid aardappel) klaargemaakt met wat niet-gepasturiseerde zure room en wat smaakmakers waaronder knoflook.

Twee glazen rauwe melk.

Dit is op de aardappel na overigens best een standaarddag uit mijn 'dieet'. Vragen en/of opmerkingen uiteraard welkom ;)

 
Ik kan heel kort zijn:

2 liter rauwe melk,

pannetje zuurkool

blok gerookt spek

paar koppen groene thee

 
bica

sole

1 eidooier

3 gekookte eieren

liter rauwe melk met slagroom

grote hap boter :D

groene thee

halve appel

bloemkool, kippenlevertjes met spekjes, knoflook, ui, clotted cream, roomboter

glas peterselie

stuk kaas

tussendoor nog water en thee

rauwe cacao met slagroom, water, kaneel en zeezout (i.p.v. koffie (want dat moet echt minder), had ik in een ander topic gelezen)

vit C en D, levertraan, bijnierextract, boldocynara, chroom, chlorella, theelepeltje bijenpollen

 
Vanochtend sole, vit C en kruidenthee.

12.00 smoothie van kefir met lt

tussendoor mok bouillon

17.30 gehakt met spinazie knoflook in bouillon en slagroom met beetje basmatirijst, bietenkvass

kruidenthee.

Ik had vandaag voor het eerst echt een vol gevoel al na een half kommetje avondeten, er kon niks meer bij, terwijl het me zo smaakte.

Dat heb ik niet zo snel, ben best een grote smakelijke eter, zou ik nu eindelijk verzadigd zijn na bijna een jaar wapf?

 
12.00; 3 eieren, roomboter, keltisch zeezout, komkommer

14.00; rauw melk yoghurt, zure appel, speltvlokken

19.00; bottenbouillon, rauw melkse kaas

drinken; Darjeeling thee, waterkefir, sole

Dit is meestal mijn menu, behalve normaal drink ik vaak melkkefir ipv waterkefir (melkkefir was nog in de maak) Speltvlokken voeg ik een paar keer per week toe vanwege de koolhydraten, maar ik mis ze volgens mij niet als ik ze weglaat.

 
's ochtends: glas sole, rauwe melk en volle yoghurt met appel, of yoghurtsmoothie.

lunch: Boekweit crackers met rauwe kaas/biologische lever paté/roomboter met Keltisch zee zout/yoghurt of spiegel eieren.

's avonds: Heel verschillend, maar vaak gewoon vlees met groenten. Gebruik zo veel mogelijk vet (kokos olie/roomboter/ghee), soms met creme fraiche/slagroom.

Tussendoor blokjes kaas, rijst crackers, glas rauwe melk, water met citroen, kruiden thee

Mijn huisgenoot wilt afvallen en wilt absoluut niets van mijn eetgewoontes weten. Soms wel is lastig maar dan maken we vaak de groentes samen en het vlees apart. Giet ik mijn jus erna over me groenten en is het opgelost :).

 
Cham,

de ontsteking zit er nog altijd helaas, toch heb ik het idee dat er iets gebeurt is en de ontsteking kleiner aan het worden is, misschien wishfull thinking. Ik ben er nu echinacea bij aan het nemen en geef het nog niet op.

 
gisteren:

12.30 smoothie van scheut kefir,halve beker room, 2 citroenen (sap), stevia, 1 eigeel en vitamine c, plm 300 ml

18.00 hachee van rundvlees,ui en rundvet met laurier,kruidnagel,zout, mosterdzaad

en rode kool met appel,karwei,komijn,laurier,mosterdzaad,peper,kruidnagel

en beetje rijst

tussendoor paar bekers melk, thee en met schoonmama een rood wijntje

 
in de loop van de ochtend

sole, appelazijn, H202

citroen (grapefruit),2 rauwe eieren,olijfolie

kefir,rauw ei,zwarte peper,kurkuma,koriander,kaneel,sole,olijfolie

's middags

bottenbouillon(kokosolie) met Basmati rijst of gebakken eieren met spek

's avonds

afwisselend, curry,relish,gehaktballen, vis enz. altijd met veel vet en beetje basmati rijst

ik ben nog niet aan het orgaan vlees

in de avond nog yoghurt met slagroom,honing en kaneel

op mijn werk kefir, 1 sneetje rogge/zuurdesem brood met rauwmelkse kaas

tussendoor soms kefir en groene/maria distel thee

Tanja, ik heb dat de laatste tijd ook vaker dat het me zo goed smaakt en ik al snel genoeg heb,dat vind ik dan jammer maar zal wel een goed teken zijn :wink:

tussendoor

 
Vanille, ja een beetje jammer is het wel van dat lekkere eten, maar gelukkig heeft mijn man daar nog geen last, komt alles toch schoon op en hoef ik niks weg te gooien. Ik ga er vanuit dat het een goed teken is dat ik minder nodig heb. Ik kon me voorheen nog wel eens 'overeten', dwz dat voor het lekkere nog een lepel opschepte, maar gisteren kon dat echt niet, ik zou zijn overgelopen zo voelde het.

 
Gisteren:

's middags,

sla met 3 eieren,speklap,eetlepel roomboter,beetje niervet en merg,eetlepel olijfolie,kaas(remeker)

namiddag,

2 grote gehaktballen,3 eetlepels roomboter ,stuk cocos,halve avocado.

's avonds,

beetje groene sla met daarop hartjes,lever en maagjes,ei,halve avocado,klein sardientje,eetlepel olijfolie,eetlepel roomboter,bottenbouillon met cocosolie en kurkuma erin.Stukje kaas(meestal niet)

Als 'toetje'laatste restje van een organencurry(had niet gehoeven,maar wel lekker)

Drinken gedurende de dag,

ongeveer 1 1/2 liter sole, 1 liter thee(groen),3 kopjes koffie met volle room.

 
@ Tanje, het is dus niet erger geworden... Spoelen met zout enzo doe je denk ik al?

@ Ad, das niet niks, daar eet ik drie dagen van :)

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.717
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan