Wat eten jullie!?

Zal de opsomming van vandaag maken;

Begon de dag met thee met sole en appelazijn

Toen eetlepel crème fraiche van geit, hmmm met griekse volle yogurt met een eidooier

Tussen de middag zaten we heerlijk in een strandtent ,tapas; schapenkaas en iberico ham

En vanavond 55 gram witte rijst met kruiden en prei met een eetlepel tahin en een gebakken ei erover.

Had nog trek dus zit nu aan een boeren kaas plankje met groene thee en stukje geiten kaas en roquefort hmmm..denk bij elkaar wel 150 gram kaas...ohhhh

Ben ongi dus dan kan er wel een paard in

Daar over gesproken , als ik dan echt trek krijg zo van nu moet er echt wat in dan voel ik het bloed uit me handen stromen en word wat rillerig...

Dan ist echt etenstijd

En voor t slapen gaan nog beker kefir, volle Griekse room yogurt met een dot slagrooooommmmmm

 
Ok dan.

Vanochtend vier gekookte eieren met mosterd. Twee paranoten.

Begin van de middag een stuk boerenkaas, een bakje creme fraiche.

Eind van de middag twee haringen, twee glazen rauwe melk.

's Avonds een stuk kipfilet, in kokosolie en roomboter, met gember, knoflook en cayenne. Daarbij een halve komkommer, een ui, en een handje linzen.

Later op de avond nog een liter rauwe melk.

Ik neem straks nog een paar koppen Griekse kruidenthee.

Extra: chlorella, sole, levertraan/boterolie.

En vanochtend vier koppen zwarte Russische thee, echt heerlijk. Ik was vanochtend een beetje wazig wakker geworden want gisterenavond laat nog geconcentreerd bezig. Ik ben nu bijna een jaar bezig met mijn nieuwe hobby en ik heb steeds minder behoefte aan koolhydraten.

 
Vanochtend glas water met appelazijn en sole een uur later 1 glas kefirsmoothie(met levertraan) en een glas kefir.

Vanmiddag 2 gebakken eieren met gebakken ui, paar plakken remekerkaas en een stuk avocado.

2 koppen leverthee

water

Vanavond zalm en garnalen met prei, knoflook en kurkuma gebakken in kokosolie en boter en saus van crème fraîche, bottenbouillon en citroensap.

glas water met bietenkvass

 
's Ochtends H2O2, bica (kan dat samen of beter apart??)

Ontbijt: 3 gekookte eieren, halve liter kefir

Tussendoor 2 glazen sole

Lunch: bakje slagroom, paar aardbeien

Diner: bottenbouillon met veel vlees, stukje kaas toe

's avonds kruidenthee en 1 glas sole

Verder dagelijks chlorella, spirulina, levertraan, adrenacomplex, boldocynara, wilde yam, chroom en vitamine C en D.

 
Quote:
Ben ongi dus dan kan er wel een paard in


Bedoel je hiermee ongesteld? Ik heb nog nooit gehoord van 'ongi'!

Mike

 
@poekie.

Dit scheef je op eerst pagina.

Quote:
Je zou de aardappel kunnen vervangen door bataat/zoete aardappel, is geen nachtschade maar wel de juiste koolhydraten.


Bedoel je bataat OF zoete aardappel, of bataat word zoete aardappel genoemd.

Want de aboriginals aten zoete aardappelen toch? Ik dacht aardappel=nachtschade, maar ze aten dus geen nachtschade?

 
Een bataat is een zoete aardappel, dat is een en hetzelfde. Zoete aardappels zijn geen aardappel, maar een wortel.

Mike

 
Meestal eet ik het 's morgens niets en drink alleen maar een glas sole,af en toe neem ik een kop koffie met room.

Mijn eertse maaltijd is dan tussen 12.00-13.00 uur,behalve wanneer ik een lange IF.doe ,dan pas om ongeveer 17.00 uur.

Eerste maaltijd:

kippelever/hart

3 eieren

kaas ,een eetlepel roomboter

ongeveer 150 gr.sla met een eetlepet olijfolie enekele olijven en schijfjes merg.

tweede maaltijd:

Vlees/vis 150-200 gr

200 gr. groente gekookt

flinke eetlepel roomboter,stuk cocosnoot.halve avocado

derde maaltijd:

enekele baadjes bladsla met een eetlepel olijfolie,enekele olijven

150 gr vlees/vis/schelvis lever

flinke eetlepel roomboter,halve avocado

Kop botten bouillon met cocosolie en kurkuma

Iedere dag drink ik enkele kopjes koffie met volle room.water waarin ongeveer 5 theelepels sole verdeeld over de dag.

Ongeveer 1500 mg vitamine c

Meer orgaanvlees staat in de planning,maar ik moet even wachten om te zien of ik dit van grasgevoerde beesten kan krijgen.Krijg wel binnenkort niervet van limousine koeien.

ad

 
Okay , today!

07.45

Begonnen met kruiden thee en sole met apazijn erin

Onee eerst een oxy powder..

Toen 1 beker is ongeveer 200 gram Griekse volle yogurt met eetlepel crème fraiche en een eidooier.

Toen gesport..

Om half 12 een klein 50 gam biefstukje in ghee gebakken met cocos melk room en een ui erin gebakken ,kerrie erdoor hmmmm

En een ei gebakken.

Om half 3 trek dus een halve liter smoothie gemaakt van advocado gember kardamon sole apazijn en eidooier ,tukse volle yogurt( ze hebben een nieuwe bij de Lidl! ) daar 1/3 van genomen met 75 gram geklopte slagroom erop! en oja 1 eetlepel kokosolie

De rest smoothie is voor de avond! Met de rest 125 gram slagroom... Nou dan zit ik hutjemutje vol! :lol:

 
's ochtends:

1 glas sole met appelazijn - 1 glas sole

4 kommen groene thee met sole en verse kruiden uit de tuin

middag:

yoghurtsmoothie van zelfgemaakte yoghurt, creme fraiche, 3 rauwe eieren, olijfolie, kokosolie, kaneel, msmpoeder, bijenpollen, honing, sap van een 1/2 grapefruit, frambozen, aalbessen, zure appel.

We hebben vandaag 60 km gefietst dus hadden we nog thee mee en een beker kefir en een aantal kaasblokjes.

2 glazen water (waren op visite, dus helaas zonder sole)

avond:

uienrelish met kefir en geraspte kaas

beker kefir

aantal blokjes kaas

zo meteen nog 2 kommen thee

dagelijkse supplementen: levertraan met roomboter erna, 2 adrenal, 1 selenium, 1 betaine hcl en een lepel kokosolie.

Lia

 
Mijn (eet-)dag:

Ochtend:

- glas warm water met Zeosac (mineralenklei) en gerstegraspoeder

- glas warm water met H2O2

- glas water met sole en appelazijn

- glas rauwe melk

- glas rauwe melkkefir

Middag:

- smoothie (halve liter yoghurt, vier rauwe eieren, zo'n 500ml rauwe melk, kokosolie, bekertje crème fraîche, beetje slagroom, beetje honing, kaneel, Keltisch Zeezout en kardemon)

Avond:

- quinoa met geitenkaas en daar bovenop vier gebakken eieren (gebakken in roomboter, ghee en kokosolie)

- komkommerslaatje met knoflook en yoghurt

- glas rauwe melk

 
Quote:
Even een algemene vraag, hoeveel kaas eten jullie pp in de week?


Ik eet wel een kilo kaas per week :oops:

Wel heel erg veel, en mijn vriend zegt, als hij ziet wat ik aan kaas en slagroom en roomboter naar binnenwerk, " Dat jij niet tonnetje rond bent! 8O "

Maar ik vind het zooooooo lekker! En nee, ik ben drie broodnodige (slechte uitdrukking :lol: ) kilo's aangekomen, maar daar lijkt het bij te blijven (gelukkig)

 
Dan zal ik ook maar volgen.

Vandaag heb ik op.

Ochtend: 2 eidooiers, 250ml rauwe kefir, eetlepel roomboter, paar blokjes kaas

Middag: 4 eidooiers, 250ml rauwe kefir, paar eetlepels roomboter, 1 avocado, groot bord salade met olijfolie en kruiden, handje blauwe bessen.

Tussendoor: glaasje kvass, wat kaas en boter.

Avond: 2 eidooiers, glas rauwe melk, eetlepel roomboter, groenten: ui, knoflook, gember, courgette, witte kool, wortel.

 
Sprout,eet jij geen vlees? Ik sla ook wel een een dagje over,maar dan neem ik wel vis...

En wat is kvass?

 
Sprout, wat doe jij met al die eiwitten? Ik krijg het niet over mijn hart om dat allemaal door het putje te spoelen.

Chantie, kvass is gefermenteerde rode bietensap.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.988
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan