Wat eten jullie!?

Net ontbeten (12.45) Haring met een uitje uit eigen tuin. 1 bakje yoghurt met zure room, kokosolie, levertraan, boekweit vlokken, 1 kiwi,honing en snufje van kaneel,kardamom,gember,noormuskaat,karwijzaad,koriander.

Eigenlijk geen combi hoor haring met yoghurt als je het zo leest maar was wel lekker! :)

 
De rest van de dag groene thee gedronken en een half uur voor avondeten 1 glas sole.

Avondeten bestond uit basmatirijst met champignons, shi-takes, selderij en wilde zalm met sojasaus en sesamzaadjes.

Meestal neem ik rond een uur of negen nog een bakje yoghurt of een plakje kaas met roomboter en kelt.zeezout.

Ik ben sinds 3 weken begonnen mijn eten om te gooien. Nog niet alles is eruit, volgens mij moet bij bovenstaand gerecht de sojasaus en sesamzaadjes eruit.

op dagen dat ik werk heb ik wat meer eetmomenten. Dan eet ik of een ei of een plak friesroggebrood met roomboter en kaas.

 
Vandaag mijn eerste 3kg varkensbraadworstjes zelf gemaakt mét Keltisch zout, yummie... Zo vliegt er eentje in mijn bouillon! :roll: :p

 
Hoi,

Mike, ik weet dat jij vaak niet ontbijt en de werking daarvan is me ook bekend.
Nu ben ik jouw Eboek over bijnieruitputting aan het lezen. Het is normaal dat men met de tijd een andere opinie over iets krijgt door ervaring en dingen te lezen.
In dit script staat wel nog:
-eet altijd ontbijt en vóór 10 uur 's ochtends > deze mening heb je dus veranderd
- Eet kleine hoeveelheden gedurende de dag> Ik dacht dat je deze mening ook had veranderd, maar ik ben me niet meer zeker hierover. At jij niet slechts 2 maaltijden per dag op het moment?

Ik wil alleen maar weten hoe jouw mening hierover op het moment is.
Thanx

 
Iemand met bijnieruitputting moet NOOIT het ontbijt overslaan. Ik heb geen bijnieruitputting. Iemand met bijnieruitputting moet niet langer dan 2 uur tussen maaltijden laten verstrijken. Ik heb geen bijnieruitputting. Je verwart dus mijn eetgewoontes met die van iemand met bijnieruitputting en dat is appels met peren vergelijken.

Mike
 
Ah, oké, duidelijk. Ik heb die fout al eens meer gemaakt, klopt. Dit gaat over bijnieruitputting en daar geef je de tips over, dus niet hoe het voor gezonde mensen moet zijn.

Fijn, weer een eye-opener.
Bedankt
 
Als reactie op post 64791 (yoghurtsmoothie die Poekie eet, yoghurt met kruiden, appel, bijenpollen, creme fraiche, rauw ei, olijfolie, citroensap, boekweitvlokken): hier zie ik opeens boekweitvlokken erbij, moeten die er nu wel of niet in?

Op het recept op voedingisgezondheid zag ik dat deze er niet in gedaan worden. Ja misschien ben ik nu te kritisch hoor.
Is dat dan niet teveel koolh, en boekweitvlokken en zure appel?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.775
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan