Viruswaanzin/Viruswaarheid

Is ‘Ferry Mahler’ een pseudonym voor Wouter Raatgever of Peter Baars?

Geen idee. Voor wat betreft de post van Charza, mee eens. Exact ook de reden waarom men WR niet zou moeten volgen of serieus nemen. Voorlopig is het enige wat hij serieus heeft gebracht die aangifte. Verder zie ik alleen maar onzin naast wat punten waar ik wel mee eens ben. Hoofdzakelijk weinig echte boodschappen. Dat soort artikelen met kritiek op VW is al iets wat ik niet lees omdat het vooral gebaseerd is op onzin.
 
Ga jij nog contact opnemen met CSTV hierover? Ik ga dat niet doen, want ik ben nog steeds pissed off.

Mike
 
Ik heb even een Twitter-draadje gemaakt over Wouter Raatgever. Deel dit zoveel als je kunt!

https://threadreaderapp.com/thread/1287309806940966912.html

Mike
 
Ik kan ze je Twitter draadje sturen. Dat lijkt me duidelijk genoeg zodat ze de andere kant van WR zien. Wel even recht zettende dat die artikelen niet door cstv zelf worden geschreven. De keuze of ze contact met jou op willen nemen hierover laat ik verder bij hunzelf.

Om een grotere doelgroep te bereiken misschien nog wat hashtags erbij zetten in het Twitter draadje. Verder duidelijk verhaal in het draadje.
 
Ik heb de video waarin WR probeert de boeren aan te zetten tot geweld tegen leger en politie en een vreedzaam protest probeert te escaleren gerapporteerd bij YouTube.

Mike
 
Dan word het verwijderd en kan niemand het meer zien. Dan is meteen je bewijs weg.
 
Dat maakt me niets uit. Wouter wordt overal vanaf geschopt. Tijd dat YT hem ook gaat weren.

Mike
 
Terwijl bewijs weg gemoffeld word dan verwacht jij dat ik dit ga delen met CSTV? Waarom doe je het zelf niet? Omdat je pissig bent natuurlijk. Tja, wie weet moet je iets anders verzinnen dan slapen om daarvan af te komen. Gebruik je creativiteit zou ik zeggen.
 
Zojuist het volgende draadje gemaakt over De Gulden Middenweg van Wouter Raatgever en Peter Baars:

https://threadreaderapp.com/thread/1287449219272507395.html

Mike
 
Vanaf minuut 25 ongeveer het antwoord waarom WR afgebeld is om te spreken tijdens de demo.


https://www.facebook.com/106118701122871/posts/164647458603328/?d=n
 
Derde draadje dat ik heb gemaakt:

https://threadreaderapp.com/thread/1287677984338513920.html

Zorg dat deze info viraal gaat, deel deel deel!

Mike
 
Prima antwoord van Morry Crispijn!



Dat is idd het beste antwoord en heel duidelijk. Ben het helemaal met hem eens.
Je draadje had ik in eerste instantie gedeeld. Maar na je bericht dat je Youtube had getipt met als doel dat WR geband zou worden heb ik ze verwijderd. Deze manier lijkt mij niet handig omdat als de videos weg worden gehaald bij de opmerkingen die je erin zet men het niet serieus neemt en alleen maar nog meer het idee krijgt van haat onderling. Waar ik absoluut NIET op zit te wachten is mee te doen aan dat onderlinge gekibbel want dat doet meer fout dan goed, en mensen gaan ons ook zien als 1 van de kliek. Niemand kan jou kwaadheid wegnemen. Ik dus ook niet. Het lijkt mij niet meer dan redelijk om CSTV te attenderen op het door hun geplaatste artikel om zo tot een oplossing tot te komen.
 
Yes !!!! De demonstratie gaat door zaterdag op het Malieveld  , ik heb in gedachten te gaan ! Wie ook ? Mike zie jij het nogmaals zitten ? Ben benieuwd !
 
Kennelijk valt het niet goed dat ik de desbetreffende video's van WR heb gerapporteerd bij YT. Allereerst is het maar de vraag of YT hier iets mee gaat doen, want ze staan nog steeds online. Bovendien is elke dag dat je WR zijn goddelijke gang laat gaan een dag verspild. Ik geloof dat jullie de ernst van de situatie nog niet inzien, want als deze gast succesvol mensen weet op te ruien kunnen er doden en gewonden gaan vallen!

Mike
 
Daar heb je gelijk in. Het zou kunnen dat Youtube ze laat staan. Ik twijfel zelf nog om het te delen. Op deze manier krijgt Wouter als het wel verspreid word ook weer meer aandacht. Mijn mening is dat het beter is om te negeren en geen publiciteit aan te geven. Hoe vaker zijn filmpjes worden gepost hoe meer zichtbaar hij zal zijn in Google.
Gelukkig heeft Wouter zelf niet veel volgers op zijn twitter account. Dat zegt ook wel wat.


Overigens kan ik voor mezelf zeggen dat ik wel degelijk de ernst ervan in zie. Zie ook mijn bericht in dotcom. Dat is voor mij eigenlijk nog niet eens het ergste.

Wat mij verkeerd valt is dat je van mij verwacht dat ik tussen 2 partijen waar ik goed mee op kan schieten ga bemiddelen. Zoals gezegd, ik kan je boosheid niet wegnemen. Maar ik hoef ook niet tussen de vendetta die jij met CSTV hebt gaan staan. Dat gaat mij te ver en daar leen ik mezelf niet voor. Hoe ga je dit zelf oplossen?

Terug naar Wouter en die Peter. Op hun politieke kanaal is een heel scala aan filmpjes te vinden van in elk geval die Peter Baars. Voor degenen die nog op zoek waren naar info over hem. Ik dacht dit ergens gelezen te hebben maar weet niet meer waar. Hieronder de link mocht iemand de behoefte hebben willen kijken.

https://www.gimsgiy.tv/de-gulden-middenweg
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.400
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan