Viruswaanzin/Viruswaarheid

Daarom ben ik ook een nieuwe Twitter-account gestart. Ik ga WR hoogst persoonlijk de pas afsnijden. Mijn vandaag aangemaakte Twitter-draadje over hem en Peter Baars wordt door het algoritme van Twitter in stukken gebroken. Geniet hij bescherming?



Mike

 
Ik denk dat commonsense zichzelf niet gauw gek laat maken. Maar ze zijn wel heel druk met altijd mensen willen beantwoorden. Daarom zijn ze ook altijd op zoek naar mensen en heb vaker gehoord dat ze aanmeldingen krijgen hiervoor. Momenteel hebben ze enkele problemen met de e-mail.


https://commonsensetv.nl/e-mail-problemen-bij-commonsensetv/


Ik hoop dat het lukt om Wouter te laten zien wat je wilt laten zien Mike. Ik vrees echter dat hij niet zover kan denken als jij. Welk resultaat hoop je dat het oplevert? Kijk uit waar je mij en anderen voor gewaarschuwd en op geattendeerd hebt.
 
Wie weet is het makkelijk om WR de pas af te snijden als je in contact gaat met CommonSense. Als ze je mening ter harte nemen laten ze hem wellicht ook links liggen...
 
Jij hebt al goede contacten met Common Sense. Je mag ze doorverwijzen naar mij, no probs.

Mike
 
Ik hoop dat het lukt om Wouter te laten zien wat je wilt laten zien Mike. Ik vrees echter dat hij niet zover kan denken als jij. Welk resultaat hoop je dat het oplevert?
Tot voor dinsdag zag ik hem als een stoorzender.  Vanaf het moment dat hij boeren opriep om met 'groot materieel' te komen zie ik hem als een gevaar, een bedreiging. Deze ga ik hoogstpersoonlijk ontkrachten. De bedoeling is dat slechts een zeer marginaal groepje hem nog trouw zal blijven. Deze kunnen nog geen deuk in een pakje boter slaan en zijn net zulke oetlullen als WR zelf.

Mike
 
Wanneer je het zelf een goed idee vind om met hun in contact te gaan is het handiger om jezelf te introduceren. Hun mailadres is te vinden op de website via de contact pagina.


https://commonsensetv.nl/contactformulier/
 
Lijkt me beter dat jij het doet. De reden: ben best wel pissed off over dat CSTV-artikel en kan me daar nog niet helemaal van loskoppelen. Waarom zou ik naar hen moeten komen zonder enige vorm van berouw/zelfinzicht? Laten zij maar naar mij toe komen, dan praten we verder.

Mike
 
Mike, wat jammer van Burgerfront. Maar je zal er wel een goede reden voor hebben. Misschien laat je wel eens iets los erover. Ik moet het een en ander hierboven nog bekijken, misschien word ik wijzer.

Ik ben in ieder geval wel blij dat ze dat gaan uitbrengen dat virussen niet bestaan. Ik denk dat er anders nooit een verandering zal gaan komen. Dat is levensbelangrijke informatie.

Dorothé
 
Previes dat.  Het einddoel is belangrijker dan de persoonlijke strubbelingen die ik heb met Jeroen. Het geeft aan hoe schadelijk intriganten als Wouter Raatgever zijn, reden te meer om hem genadeloos aan te pakken. Ik sluit niet uit dat Jeroen en ik elkaar opnieuw vinden als deze saboteur onschadelijk is gemaakt. Onthoud goed: Jeroen heeft het hart op de juiste plaats en doet goed werk.

Mike
 
@mike, jammer van burgerfront, dat het zo moet lopen. Bedankt hoor WR. Wat een nare man zeg! Ik geloof in karma dus die komt nog wel aan de beurt hoor.

 
De laatste uitzending van Willem Engel laat zien hoe belangrijk hun werk is..de scheurtjes die ontstaan in het bolwerk wat een controle plan heeft. Ze schuiven beetje bij beetje op naar de waarheid en het zou maar eens heel snel kunnen gaan als de rechtspraak onze kant opkomt. Wie ook aan het woord komt van de heren er komt een heldere en goed geformuleerde verstandige praat uit met een visie.  De laatste uitzending dus vond ik bemoedigend voor de komende tijd. #wwg1wga   O.a. Morgen ga ik mijn héééle kleine steentje bijdragen door fysiek aanwezig te zijn  bij de demo om 12.00 uur in Leeuwarden.
 
Lijkt me beter dat jij het doet. De reden: ben best wel pissed off over dat CSTV-artikel en kan me daar nog niet helemaal van loskoppelen. Waarom zou ik naar hen moeten komen zonder enige vorm van berouw/zelfinzicht? Laten zij maar naar mij toe komen, dan praten we verder.

Oke Mike, stop even. Ik weet niet over welk artikel jij het hebt, maar begrijp dat het gaat om een artikel van WR die door CommonSense is geplaatst. Je bent duidelijk kwaad. Allemaal prima. Een enthousiaste club als CommonSense in contact brengen met iemand die kwaad is heeft geen enkele zin wat mij betreft. Ik ben ook niet van plan daar tussen te gaan zitten en als bemiddelaar op te treden. Je vind het zelf een goed idee of niet. Zo niet dan doe je het niet. Misschien als je een paar nachten geslapen hebt je er anders over denkt.
 
Wat een nare man zeg! Ik geloof in karma dus die komt nog wel aan de beurt hoor.
Daar ga ik hoogstpersoonlijk voor zorgen!

Mike
 
Beste Binc, hoeveel nachten ik ook slaap na deze post, ik ga er niet anders over denken. Het artikel van 22-7-20 blijkt gescgreven te zujn door ene Ferry Mahler. Ik weet niet who the fuck deze gast is, maar hij heeft duidelijk zijn huiswerk niet gedaan. En ja, ik ben hier pissed off over. Je hebt me live gezien in de 'man cave' van de man van Marijan. Ik zei meerdere keren: FUCK YOU! En nee, dat was niet de drank, er is meer voor nodig om mij wartaal uit te laten slaan, het is een teken van deze tijd. Ik vind dat iedereen een tweede kans verdient, maar het is niet aan mij om CSTV deze te gunnen, ze zullen eerst naar mij moeten komen.

Mike

 
Ik neem aan dat je dat artikel over WE bedoelt? Dat is inderdaad een grote verdachtmaking zonder enige vorm van bewijs. Gelukkig lees je in de comments dat niet veel mensen er in trappen.
 
Wat zijn er een hoop dingen gebeurd de afgelopen 48 uur.

Laten we even pas op de plaats maken. Ik hoop dat alle forumlezers dit topic hebben gelezen, en stilstaan bij wat hier precies heeft plaats gevonden.

Dit is de schade die een persoon als Wouter Raatgever [Getrainde Misinformant] kan aanrichten.

Onenigheid onder gelijkgestemden is niet de weg op dit moment, maar Wouter Raatgever heeft het onmiskenbare talent om dissonantie en woede op te roepen in mensen, en deze woede verder te cultiveren. Veel mensen die het zat zijn vallen voor zijn schijnbare boodschap van "Actie".

Veel mensen zijn echter niet in staat om helder te denken in een toestand van woede, en dat maakt dit alles zo gevaarlijk.

 
Het gaat om deze post neem ik aan?


https://commonsensetv.nl/pas-op-voor-valse-profeten-carl-popper/

Zoals in het artikel vermeld is die gast niet van Commonsense club.
Zij hebben het alleen in hun enthousiasme geplaatst. Onder invloed van? Wouter misschien? Geen idee. We waren het erover eens dat commonsense wel wat sturing en wijsheid kan gebruiken. Zij zijn echt wel bereid om over dingen na te denken. Althans, Danny zeker. En zelfs jij gaf aan dat je ook nog wel eens meegaat in de verkeerde berichten. We zijn allemaal mensen. Hun ook. Ik ben het vaak met je eens. Maar hierin ga ik niet mee. Evenals dat ik niet achter dat artikel sta.
 
Laten we even pas op de plaats maken. Ik hoop dat alle forumlezers dit topic hebben gelezen, en stilstaan bij wat hier precies heeft plaats gevonden.

Dit is de schade die een persoon als Wouter Raatgever [Getrainde Misinformant] kan aanrichten.

Onenigheid onder gelijkgestemden is niet de weg op dit moment, maar Wouter Raatgever heeft het onmiskenbare talent om dissonantie en woede op te roepen in mensen, en deze woede verder te cultiveren. Veel mensen die het zat zijn vallen voor zijn schijnbare boodschap van “Actie”.

Veel mensen zijn echter niet in staat om helder te denken in een toestand van woede, en dat maakt dit alles zo gevaarlijk.

Helemaal raak!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.701
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan