Viruswaanzin/Viruswaarheid

Even een kleine chronologie:

WR doet zijn gevaarlijke uitspraken op 21 juli, de dag voor de boerenprotesten.

Diezelfde avond zijn er legertrucks onderweg naar De Bilt, de uiteindelijk de straten rondom en de ingang naar het RIVM blokkeren. Toeval? Zouden Wouters dreigementen hier iets mee van doen hebben? You decide.

Tussen woensdag 22 juli en vrijdag 24 juli raak ik zowel via telefoon als whatsapp in hevige discussie met Jeroen Sloendregt van Burgerfront over de noodzaak om publiekelijk afstand te nemen van WR. Tot mijn grote verbazing (en frustratie) vindt Jeroen dat WR wel een punt heeft en dat er voor zijn geluid ook ruimte moet zijn in de verzetsbeweging, ook nadat ik hem alle bewijs had toegestuurd waarop ik uiteindelijk die drie Twitter-draadjes heb gebaseerd. Ik laat Jeroen weten dat we een onoverbrugbaar meningsverschil dreigen te krijgen, maar kondig nog niet meteen mijn vertrek aan bij BF en geef aan dat we er de volgende ochtend maar een telefonisch onderhoud over moeten hebben.

Ik probeer laat in de avond van vrijdag 24 juli de Twitter-account van BF binnen te komen en kom er achter dat mij de toegang is ontzegd omdat de codes zijn veranderd. Ik laat Jeroen weten met onmiddellijke ingang te stoppen met BF en ook geen behoefte meer te hebben aan een gesprek.

Zaterdag 25 juli is de geboorte van mijn nieuwe Twitter-account. Hierop plaats ik in de dagen daarna drie Twitter-draadjes, waarvan de eerste door Andre van Delft naar Viruswaanzin is gestuurd, met mijn toestemming uiteraard. Dit eerste draadje bevat de video's waarover zoveel te doen is geweest.

Maandag 27 juli plaatst Mordechay Krispijn (ik weet nu eindelijk hoe ik zijn naam moet spellen) een kalm en beheerst maar uiterst dodelijk weerwoord als eerste video op zijn eigen YT-kanaal. Toeval, na mijn Twitter-draadje? You decide.

Zie je hoe belangrijk het delen van deze informatie is? Als Andre niet de moeite had genomen om dit te delen was volgens mij die klassevideo van Morry er ook niet geweest! Het gaat niet om mij, het gaat om ons allemaal, we moeten allemaal onze rol spelen in dit verhaal en deze niet verzaken. Be good soldiers everyone!

Mike





 
@sampjes:


Ben even op de pinterest van wendy kroeze wezen kijken. Wel vreemde foto’s! Vooral als je naar beneden scrolt zie je de plaatjes met die piramide en het oog.

https://nl.pinterest.com/wendykroezex/


Ik denk dat je de verkeerde Wendy Kroeze op Pinterest hebt gevonden. Er zijn nog twee andere Wendy Kroezes op Pinterest. En bovendien is de genoemde Pinterest-naam 'wendykroezex' ook op Instagram te vinden en daar zie je duidelijk dat het om een andere Wendy Kroeze gaat. https://www.instagram.com/wendykroezex/
 
En zo komen de vreemde verhalen de wereld in. Dank voor het speurwerk, wida! En waarom zoeken mensen uberhaupt iets achter Wendy? Omdat er allerlei ongefundeerde verhalen rond gaan op Facebook over haar. FUCK FACEBOOK!

Mike
 
@sampjes:



Ben even op de pinterest van wendy kroeze wezen kijken. Wel vreemde foto’s! Vooral als je naar beneden scrolt zie je de plaatjes met die piramide en het oog.

https://nl.pinterest.com/wendykroezex/



Volgens mij hebben we hier de verkeerde Wendy Kroeze te pakken. Er zijn nog zeker twee andere Wendy Kroezes op Pinterest. En als ik de bovengenoemde Pinterest-naam 'wendykroezex' opgoogle, kom ik bij een Instagram-account van wendykroezex, waar duidelijk is te zien dat het om een andere Wendy Kroeze gaat.

https://www.instagram.com/wendykroezex/

Verder: goed en belangrijk werk, Mike (en anderen)!
 
Er zijn nog twee andere Wendy Kroezes op Pinterest.

Omdat die het meest op haar lijkt(profielfoto) die andere niet.

Even voor de duidelijkheid ik zoek niet perse wat achter Wendy, ik wilde gewoon even op onderzoek uit omdat die WR in zijn youtube video het over haar pinterest foto’s had. Ik was erg moe het was laat dus dat zal er ook mee te maken hebben. Wilde dat vandaag doen maar jij was me voor.

 
FUCK WOUTER RAATGEVER, verspreid mijn Twitter-draadjes want hij is BAD NEWS!

Daar ben ik het VOLLEDIG mee eens! Deze gast is compleet doorgeslagen.
 
Txzgnneposh6ydivmoldpo949lp6fyg08.jpg


Mike
 
Ik heb nu ook de volledige video van Wouter Raatgever gezien. Het was een hele zit, 45 minuten non-stop negativiteit. En dan de bek vol over verbinden en wandelingen maken tegen negativiteit!

Allereerst wil ik Charza opnieuw vragen om een backup te maken van ook deze video, want ik ga wederom een klacht indienen tegen ook weer deze video. WR roept op tot het LYNCHEN van Willem Engel na zijn terugkeer uit Schotland!

Toch ben ik vooral positief gestemd. Iemand die vanaf de tijdcode 24:57 helemaal tot aan het eind van zijn video zo de moeite neemt om Viruswaanzin en iedereen die daarmee te maken heeft te 'exposen' voor de 'satanisten' en 'Mossad-agenten' die ze zijn (bewijs uiteraard niet nodig, wij moeten zelf onderzoek doen volgens WR), met werkelijk flinterdunne 'argumenten' als de bijnaam van Mordechay is Morry en dat lijkt verdacht veel op het Latijnse 'mori' voor 'dood', die staat niet in de kracht van zijn eigen verhaal. Tenzij zijn verhaal natuurlijk precies dat is en niet-aflatend vijandschap de motor hierachter is.

Ook laat hij dan eindelijk iets van 'bewijs' horen, nl. het laatste deel van het telefoongesprek dat hij had met Morry Krispijn. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik hoor een blaaskakerige betweter genaamd Wouter Raatgever die niet in staat is te luisteren naar andere argumenten dan de zijne en een uiterst rustige en beheerste Mordechay Krispijn die destijds exact dezelfde rationele argumenten voerde als hij nu doet. Het is ook WR die hem wegdrukt, denkende in zijn gelijk te staan. Let ook op de gezichtsuitdrukking en commentaren van WR terwijl hij dit gesprek afspeelt. Deze man heeft een serieuze persoonlijkheidsstoornis, hij hoeft niet eens ontmaskerd te worden voor de gevaarlijke gek die hij is, dat doet hij zelf al prima door 20 minuten lang, bijna de helft van zijn volledige video, op deze wijze tekeer te gaan tegen zijn vermeende vijanden (niet alleen VW, ook Maurice de Hond en Jensen).

@Alpha2020, het zal best dat Krispijn dezelfde training van Tony Robbins heeft gevolgd als die jij ook hebt gevolgd, maar niet iedereen die zulke trainingen volgt is in staat om zich zo sterk en kalm te manifesteren als MK dat doet. Het is m.i. voornamelijk het krachige karakter van MK dat je ziet, niet het product van bepaalde trainingen.

@Sampjes, je hebt het hart op de juiste plaats maar jullie vrouwen zullen echt beter beter moeten gaan communiceren. Context is jullie zwakke plek, daarom komen jullie ook regelmatig niet goed over bij ons mannen.

Als je zelf op onderzoek bent gegaan n.a.v. wat WR beweert over Wendy Kroezen, zorg dan ook dat je allereerst vermeldt dat je KRITISCH bent gaan kijken hiernaar en dat WR hiervoor de aanleiding heeft gevormd. Wat je nu hebt gedaan is ons niet vertellen waarom je op dit idee gekomen bent en bovendien vermeld je de 'satanistische' beelden van WK als waarheid, daarmee exact de LEUGENS bevestigend van WR.

Zeggen dat je moe was is geen excuus. Dan bewaar je het of voor de volgende dag als je weer fit bent, of je douwt nog even door en doet je uiterste best om je boodschap zo goed mogelijk IN CONTEXT te brengen.

De laatste tijd stel ik mij steeds meer op als Papa Mike, omdat het in deze fase van de strijd zaak is om UITERST SECUUR te communiceren. Het barst van de dwaalsporen links en rechts, vooral uitgezet via FUCKbook (blij dat ik daar niet meer hoef te zijn, ik zat daar voor Burgerfront!), en het enige tegengeluid dat we kunnen en moeten geven zal FEITELIJK CORRECT moeten zijn.

Godzijdank ben je terechtgewezen, Sampjes, en ik snap je goede bedoelingen, maar hopelijk snap je ook waarom ik dit zeg. Zie het maar als een compliment dat ik nu zoveel tijd en energie hierin steek, het geeft aan dat ik je bijdrages wel degelijk waardeer. Vat het ook niet persoonlijk op, want vandaag ben jij het en morgen is het weer een ander. Hoewel overwegend vrouwen zo onsamenhangend en impulsief communiceren zal ik ook zeker mannen niet sparen als ze onvolledig en/of onsamenhangend communiceren.

@Binc en @Assie, stop met janken over mijn acties tegen het YT-kanaal van WR en DEEL gewoon die links, dit is een strijd en als je hart hebt voor de zaak ben je gewoon een goede soldaat en voer je je rechtmatige plicht uit om deze info te verspreiden, punt. @Naief, WR negeren is een passieve en contraproductive tactiek die hem in de kaart speelt. Waarom zoeken jullie vrouwen voortdurend excuses om iets NIET te doen? Met jullie gaan we de oorlog niet winnen!

Sorry dat ik even streng moet zijn, maar ik denk dat velen ook hier op dit forum onvoldoende beseffen wat er werkelijk allemaal op het spel staat. Do your fucking duty, straks is het te laat!

Mike



 
Tce2o5wb0kwi8ku15uqjne50tquu7k1af.jpg
Na Mike zijn draadje ben ik als eerste eens gaan checken hoe viruswaanzin hier zelf in staat en heb ik dus dat draadje naar viruswaanzin doorgestuurd afgelopen weekend. Ik ben het eens dat de manier van Wouter buiten proportie is. André is niet de enige die dit gedaan heeft. Zoals gezegd, persoonlijk sta ik hier niet achter. Vandaag kreeg ik een reactie van Viruswaanzin hierover. En wat mij betreft hebben ze gelijk. Ondanks het feit dat ik het met Mike eens ben dat Wouter te er gaat matcht de reactie van Viruswaanzin met mijn eigen gedachte. Hoe meer mensen dit voeden hoe meer aandacht het krijgt en Wouter dus zijn zin krijgt. Zie hieronder de reactie van viruswaanzin.

Voor degenen die wel vinden dat  ze deze hetze voort moeten zetten. Vergeten jullie dan niet om er een paar relevante hashtag aan toe te voegen. WR ook even taggen en plaats het vooral ook op zijn eigen site als reactie. Ik wens allen succes om zichzelf hiermee bezig te houden. Kunnen we dan nu weer dit topic gebruiken voor viruswaanzin en sarcoom deze bedoeld was?











 
Mike, zie mijn laatste post. Ik heb de jouwe nog niet gelezen. Ga ik nu doen maar zie dat het elkaar gekruist heeft.
 
Kort antwoord op het bericht van Mike: Ik begin jouw wat strengere toon op het forum steeds beter te begrijpen en te waarderen. Je doet het met de juiste bedoelingen, om te zorgen voor de juiste informatie op dit forum, de waarheid en het exposen van mensen als WR. Ik begrijp met jouw eerdere uitleg ook beter waarom je weg bent gegaan van Burgerfront.

 
Zojuist dit draadje gemaakt op Twitter. Niet janken, DELEN!!!

https://threadreaderapp.com/thread/1288056161024040961.html

Mike
 
Kunnen we dan nu weer dit topic gebruiken voor viruswaanzin en sarcoom deze bedoeld was?

Moet zijn, Kunnen we dan nu weer dit topic gebruiken voor viruswaanzin waarvoor deze oorspronkelijk bedoeld was?

Mike, reactie op je laatste post.
Wanneer ga jij persoonlijk op WR zijn pagina je mening vertellen als dat zo ontzettend belangrijk is voor je om te voeden en aandacht aan te schenken? Maak het vooral groter dan dat het is. Zorg ervoor Met al die energie dat ie meer volgers krijgt. Dan doe je het goed toch?
 
@Binc, ik kan me helemaal vinden in de reactie van Viruswaanzin zelf als onderwerp van de 'kritiek' van WR. VW wil simpelweg niet in de verdediging gedwongen worden en daarmee meedoen aan de spelletjes van WR, heel logisch. Daarom is het aan ons als buitenstaanders om dit zo veel mogelijk andere platforms onder de aandacht te brengen. Dus niet janken en DO YOUR DUTY!

Mike
 
Wanneer ga jij persoonlijk op WR zijn pagina je mening vertellen als dat zo ontzettend belangrijk is voor je om te voeden en aandacht aan te schenken? Maak het vooral groter dan dat het is. Zorg ervoor Met al die energie dat ie meer volgers krijgt. Dan doe je het goed toch?
Je snapt er werkelijk helemaal niks van. Ik zal het nog 1 keer proberen uit te leggen:

Jij (en andere vrouwen) zoekt vooral redenen om NIETS te doen. Dat is waarom mannen krijgers zijn en vrouwen niet. Zoals ik al zei, met jullie gaan we de oorlog niet winnen. Dit rechtstreeks onder de aandacht brengen bij de twee betreffende partijen (VW en WR) is tactisch gezien zinloos. VW wil zich niet in de verdediging laten dringen (en terecht) en WR gaat toch niet luisteren want die is veel te vol van zichzelf. De tactiek moet erop gericht zijn om te proberen te voorkomen dat anderen zich mee laten slepen in de waanbeelden van deze achterlijke dwaas, daar gaat het om! Laat mij nou maar de generaal zijn en jullie de soldaten, dan komt het allemaal goed.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
501.992
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan