Viruswaanzin/Viruswaarheid

Over die demo. Fijn dat het door gaat! Was er sprake van dat dit niet door zou gaan?
Ik ben er overigens niet bij aangezien het het weekend van mijn verjaardag is en daarnaast ook moet werken. Degenen die wel gaan, veel succes bij de demo!
 
Mordechai reageert op persoonlijke titel vanuit zijn eigen kanaal op YouTube (dus niet vanuit Viruswaanzin) op het filmpje van WR.

De manier van communiceren van Mordechai lijkt op die van geweldloze communicatie. Ik schat deze man veel hoger in dan WR. Hij heeft dezelfde trainingen van Tony Robbins gehad als ik, Wouter kan in mijn beleving niet tippen aan het niveau van Mordechai. Mooi filmpje hoor!
 
Ik schat deze man veel hoger in dan WR.
Dat is niet zo moeilijk, want een veel lager allooi dan WR is bijna niet denkbaar. Het verschil in klasse van karakter is torenhoog! Je suggereert dat MK trainingen heeft gevolgd hierin. Dat zou natuurlijk kunnen, maar is het niet gewoon een gapend gat in karakter en persoonlijkheid tussen beide heren? MK is een hele rustige, beheerste man, net als Willem Engel dat is. En trouwens Jeroen Pols ook. Dat is de kracht van dit werkelijk uitmuntende team! Training, karakter of allebei?

Mike

 
Ik heb het filmpje net beluisterd. Dit ziet de kijker natuurlijk ook agressie komt nooit zo goed over als een weldoordachte en fatsoenlijke actie tegen iets. Agressie is onvolwassen en rustig je mening verkondigen tegen iets is volwassen.

Dorothé
 
Je suggereert dat MK trainingen heeft gevolgd hierin. Ik zal voortaan nog iets helderder zijn in mijn communicatie. Ik bedoelde dat Mordechai dezelfde training bij Tony Robbins gevolgd heeft als ik.

 
Dit filmpje van Morrie is bijna 10 jaar oud en is een testimonial van het event Date with destiny van Tony Robbins waar ik 5 jaar geleden ben geweest.
 
Ik heb een backup gemaakt van het filmpje van Wouter Raatgever met de titel "SJOERD POTTERS BELLEN TWEEDE KEER" geplaatst op 21-07-2020.

In dit filmpje zie je dus duidelijk dat hij zich onterecht uitgeeft als een soort van woordvoerder van Farmers Defence Force.

Daarnaast heb ik ook een backup gemaakt van het webartikel : "PRAKTISCHE INFORMATIE 22 JULI EN GEDRAGSCODE" die Farmers Defence Force op hun website had geplaatst op 21-07-2020.

Mocht het dus nodig zijn, dan kan ik deze bewijsstukken alsnog aanleveren.
 
Mike, misschien heb je nog wat aan deze YT.

#walkoffreedom, psy-op. lockstep, maatregelen , helderheid, waarheid, vrijheid en gezondheid
1.580 weergaven•7 uur geleden live gestreamd
Wouter Raatgever


dit is de video waarin Mori en Willempie en consorten op minuut 24.55 tot 27.25 het even "over mij hebben"
Tis allemaal wat ;-)
Tis allemaal mind control. MOSSAD methode.... Mensen: haal je geld terug met een advocaat bij deze club. Dan gaan we zsm het land bevrijden.



 
Oei, het gaat om de tweede video.
De eerste was meeglinkt in de tekst, wist niet dat die ook zou verschijnen.
Hoe dan ook, WR prijst zichzelf steeds meer uit de markt.
Aflopende zaak...
 
Wouter is echt het voorbeeld van iemand die doorgedraaid is in het complotdenken en in zijn geval richting Viruswaanzin. Hij blijft maar doorgaan. Het is gewoon vermoeiend. Ik kan niet langer dan een paar minuten naar deze man luisteren.
 
Ben even op de pinterest van wendy kroeze wezen kijken. Wel vreemde foto’s! Vooral als je naar beneden scrolt zie je de plaatjes met die piramide en het oog.

https://nl.pinterest.com/wendykroezex/
 
die wr hits op zo'n manier op dat er niet veel intrappen
geeneen boer laat zin door zo'n mafketel opnaaien. Toen hij zei, boeren hebben toch vrachtwagens. Dan weet je dat het een onbenul is. en die mars met 2 milj? Daar komen hoogstens drie verdwaalde jongeren en wat sorosprotesters op.
Prima om hem te ontmaskeren, want hij is een stoorzender, maar verder niet te druk over maken.
 
Ik zie het anders. Het feit dat Wouter Raatgever juist niet de kritiek op hem negeert zegt mij dat hij in het nauw gedrongen wordt, hij heeft het gevoel zich te moeten verdedigen. We moeten de aanval op WR juist intensiveren! Er kan nou geen enkel bezwaar meer zijn om mijn drie Twitter-draadjes zo veel mogelijk te verspreiden en delen, want Charza heeft backups gemaakt van de desbetreffende video's. Weer tevreden, dames? En nu aan het werk, we moeten deze loser VERMORZELEN, wees gewoon goede soldaten in deze infotmatieoorlog!

https://threadreaderapp.com/thread/1287309806940966912.html

https://threadreaderapp.com/thread/1287449219272507395.html

https://threadreaderapp.com/thread/1287677984338513920.html

Mike

 
Het neemt niet weg dat WR zo snel mogelijk onschadelijk gemaakt moet worden.

Zijn telefoontje naar de gemeente op 21 juli, heeft een zeer verkeerd beeld geschept met betrekking tot de Farmers Defence Force demonstratie die gepland was voor de dag erop volgend . Hij heeft zich voorgedaan als een man die veel contacten heeft met deze organisatie, een soort sleutelfiguur waar boeren naartoe zouden gaan met vragen,  en hij heeft aangegeven dat ze iets zouden gaan doen in de Bilt, wat totaal niet in de planning lag.

Hij is uit op het creëren van conflict en het uit elkaar drijven van goede en werkende initiatieven.



 
Grappig, deze topic gaat over de initiatieven van viruswaanzin. Ondertussen staat het vol met berichten over de hetze tegen WR.
Voor degenen die daar zo mee bezig willen zijn, waarom openen jullie niet een apart topic oven WR?

En voor degenen die de behoefte voelen om hem te ontmaskeren. Ooit gehoord van beginnen bij de bron?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.471
Berichten
501.373
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan