vaccinaties

@Debsy, ik dacht dat dit voor jou gesneden koek was.

Vraag aan degenen die niet de RIVM vaccinaties volgenden maar een alternatief vaccinatieplan: Hebben jullie je baby bij het gemeentelijk consultatiebureau onder gebracht of bij een antroposofisch consultatiebureau? In mijn woonplaats zit geen antroposofisch consultatiebureau maar wel in een nabij gelegen stad, ik wil daar dus voor kiezen zodra het nodig is.

 
Dat is denk ik een goede optie, daarmee omzeil je ws de lastige vragen en vervelende opmerkingen.

Bij mijn dochter waren we wel bij het gemeentelijk consultatieburo, en ik ging altijd mee.

Na 2 jaar heeft haar zoontje enkele vaccinaties, veel minder dan wat normaal gegeven wordt, bij de huisarts gekregen.

 
ik bedoelde dit Mack..

Quote:
Het kan wel anders, maar in jouw realiteitsbeleving is dat nog niet zo. Dat heeft inderdaad met je bijnieren te maken. Vetten zijn extreem rustgevend voor lichaam en geest. De energie die jou beheerst is nog steeds die van suikers/koolhydraten.


 
Ah vandaar Debsy.

Bedankt voor je reactie Dirtsa, ik heb inderdaad geen zin in discussies en gestalk van de RIVM clan

 
gewoon lekker naar een antroposofisch consultatiebureau gaan Mack, hebben wij ook gedaan.

Je voorkomt iig een hoop gezeik, het hoeft niet maar er is wel kans op.

 
Debsy,

Suikerverbranding levert een rusteloze, nerveuze en opgefokte energie op. De reden hiervoor is dat suikerverbranding maar 1 enkel nut dient, nl. dat je lichamelijk en geestelijk kunt pieken in tijden van stress.

Vetverbranding levert voor het lichaam lange-termijnenergie op. Het is een groot, dik en zwaar blok hout op het vuur dat lang blijft branden. Dit levert een kalme, ontspannen energie op van overvloed, je krijgt letterlijk overvloedige energie zonder je zorgen te hoeven maken over honger of voedselschaarste.

Omdat vetverbranding zo langdurig en geleidelijk is kun je er echter niet op pieken. Dat is in tijden van acute stress niet handig. Om die reden slaat het lichaam suiker op in de lever als glycogeen. Bij acute stress komen de bijnieren onmiddellijk in actie en sporen de lever aan glycogeen af te geven aan het bloed, waar het verandert in glucose. Deze glucose gaat dan direct naar de hersenen om je in een fractie van een seconde de mentale scherpte en helderheid te geven om te beslissen of je de dreiging te lijf moet gaan (vechten) of ervan weg moet rennen (vluchten). De glucose gaat tevens naar je spieren om je de kracht te geven om dit vechten of vluchten mogelijk te maken. Glucose geeft dus kortstondig zeer krachtige energie zodat je kunt pieken. Het idee hierachter is om zo snel mogelijk weer rust en ontspanning te creeren en dus uit de stress te komen.

Door consumptie van voeding die de glucosespiegel in het bloed voortdurend doet stijgen (koolhydraten/zetmeel/zuiker) wordt je lichaam dus ook voortdurend in een hyperalerte staat gehouden van vechten of vluchten (adrenaline). Deze energie is onrustig, nerveus en opgefokt, omdat je er ofwel agressief of hyperactief (vechten), ofwel angstig of depressief (vluchten) van wordt. Ziehier de twee extremen en excessen qua gedrag in onze hedendaagse maatschappij. Je bent dan ofwel te veel naar buiten gekeerd en zoekt strijd met alles en iedereen om je heen of je bent hyperactief, ofwel je bent te veel naar binnen gekeerd en gaat dingen opkroppen, waardoor je depressie of angststoornissen kunt ontwikkelen.

Er is nog een ander nadeel verbonden aan suikerverbranding. Deze vorm van brandstof levert uitsluitend korte-termijnenergie op, omdat deze bedoeld is om kortstondig te kunnen pieken. In plaats van een dik, groot en zwaar blok hout op het vuur is glucose niet veel meer dan aanmaakhout, het verbrandt waar je bij staat (en je hoeft er niet eens veel lichamelijke inspanning voor te verrichten). Suikerverbranding vertegenwoordigt dan ook de energie van schaarste. In de hang naar meer glucose zal je lichaam dan om suiker-, zetmeel- en koolhydraatrijk voedsel blijven vragen, waardoor je de hele dag met een onrustig, onverzadigbaar hongergevoel blijft rondlopen en gaat 'grazen'. Als er onvoldoende suiker uit voedsel voorradig is zal het lichaam gaan lenen uit zijn eigen suiker- en eiwitvoorraden. Eiwitten kunnen nl. in glucose worden omgezet en deze zijn ruimschoots voorradig in... spieren en botten. Ziehier de oorzaak van spier- en botziekten.

Tot overmaat van ramp kan je alvleesklier dan ook nog het toch al wankele evenwicht verstoren door insuline te produceren, waardoor overtollige glucose uit de bloedstroom wordt gehaald en met geweld in de cellen wordt geduwd (een te hoge bloedsuikerspiegel is nl. gevaarlijk en schadelijk). Hierdoor kan je bloedsuikerspiegel plotsklaps drastisch dalen, waardoor je van een slopende staat van hyperglykemie (te hoge glucosespiegel) in een een slopende staat van hypoglykemie (te lage glucosespiegel) verzandt. Dit is allemaal extreem belastend voor het lichaam en kost tonnen energie. Ziehier de oorzaak van chronisch vermoeidheidssyndroom.

De evolutionaire achtergrond van suikerverbranding is om zo snel moegelijk uit een stresssituatie te kunnen komen, maar door onze moderne op suiker, zetmeel en koolhydraten gebaseerde 'voeding' (lees: vulling) creeren we juist onophoudelijke en voortdurende stress. Dit heeft weer een bijzonder schadelijke uitwerking op ons zenuwstelsel, dat constant strak en op scherp staat. Ziehier ook neurologische klachten en aandoeningen.

Vetten, daarentegen, geven een tegenovergestelde energie, die van overvloed, rust, ontspanning, balans. Ken je het aloude kinderliedje "Ik heb een potje met vet/Al op de tafel gezet"? Voor de oorlog stond er nl. letterlijk een potje vet op tafel, dierlijk vet welteverstaan, in de vorm van reuzel of niervet of iets dergelijks. Daar doopte men het voedsel in voordat het in de mond werd gestopt. Die generatie werd MET GEMAK 90, 100 of zelfs ouder (mits men niet door slechte hygiene voortijdig bezweek aan infectieziektes, zoals bijv. tbc). Logisch, want men dronk rauwe melk, at roomboter, at verse, vaak zelfverbouwde groenten en at gezond vlees uit eigen omgeving. En, bovenal: men was rustig en kende nog niet half de ziektes die ons nu massaal vellen.

Deze staat kun jij ook bereiken door te eten zoals je voorouders dat deden!

Mike

 
Vanmiddag ben ik met mijn moeder van 85 wezen winkelen. Grootgebracht met eigen moestuin en het varken. Zij doet nog steeds het hele huishouden voor 3 personen en mankeert weinig. En haar kinderen: de oudste heeft een lekke darm, die daarna komt zit met bijnieruitputting en een trage schildklier en de jongste heeft - waarschijnlijk - een galsteen die klem zit en bronchitis!

 
klopt

mijn oudste 2 zijn(gedeeltelijk)ingeent en hebben beide last van,de een van eczeem,en de ander van hooikoorts en veel hoestten

de jongste 2 zijn niet ingeent en geen klachtjes

 
De oudste twee kun je ook nog ontstoren met bv Lymphosan van Bonusan. Zo`n flesje kost 10,00 ongeveer en geef je 3 x 5 druppels of iets meer als ze al wat ouder zijn. Ik heb mijn twee die ik gedeeltelijk heb ingeent en pas op latere leeftijd dat gelijktijdig gegeven, maar ik was gisteren bij mijn fyto en hij zei dt het daarna ook kan. De afvalstoffen gaan in de weefsels zitten namelijk.

 
Hoi Debsy

heb al van alles geprobeerd voor ze

homeopathie en accupunctuur

maar niets hielp echt

de eczeem is wel beter sinds hij meer vetten eet

ga eens kijken voor die lymphosan dank je wel

 
Ik krijg zelf ook helemaal zin in een kuurtje, al was het niet voor de vaccinaties, dan wel voor de rest:

Quote:
Lymphosan is specifiek ontwikkeld voor het lymfatisch systeem, het veneuze stelsel, het hormonale systeem, de huid, de botten, de spieren, de gewrichten, de lever en de nieren. Dit unieke alcoholextract bevordert de weerstand, de algehele gezondheid en de diurese. Lymphosan ondersteunt het regeneratieve vermogen van het lichaam, bevordert de leverreiniging en optimaliseert de vitaliteit. Verder zorgt Lymphosan voor het behoud van een normaal ureum-, creatine- en cholesterolgehalte in het bloed.


 
ja ik las het net ook allemaal,zal goed zijn tegen mn hooikoorts

maar ik denk niet dat het goed is voor de kleine ivm het geven van borstvoeding

 
Ik bedoelde het ook voor die twee oudste.

Het is ook voor alles te gebruiken waar je normaal antibiotica voor gebruikt zeg maar.

Ik kreeg het ook mee na een hondenbeet voor de jongste en nu ook na tekenbeet.

 
Debsy

wat een geweldig spul moet dat zijn dan

ik begreep het hoor dat je het voor mn 2 oudste bedoelt

maar corneliahz schreef dat het een goed kuurtje voor hem zelf zal zijn

en daarop reageerde ik dat het voor mijzelf en mn hooikoorts ook goed zal zijn maar omdat ik borstvoeding geef kan ik die druppels beter niet innemen vanwege de ontgiftende werking,dat komt dan weer in de moedermelk lijkt me

zo dus..:)

 
Debsy,

Je hebt het over Lymphosan van Bonusan om vaccinaties te ontstoren.

Is dit niet synthetisch spul, heb het nog niet onderzocht maar er is ook een therapie in Nederland voor het ontstoren van vaccinaties.

 
Volgens vaccinatieschade expert vieira scheibner wordt glutenintolerantie, astma, Alzheimer , wiegendood en kanker al dan niet in combinatie met medicijngebruik in de hand gewerkt door vaccinaties.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.472
Berichten
501.742
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan