vaccinaties

Glutenintolerantie heeft niets met vaccins te maken. Dat heeft te maken met gluten en die zitten niet in vaccins.

Mike

 
Natuurlijk heeft dat ook wel met vaccinaties temaken. Vaccinaties slopen je lichaam en zijn een enorme bron van stress. Stress zorgt o.a. voor maagzuurtekort. Maagzuurtekort zorgt voor slechte vertering van gluten.

 
Glutenintolerantie bestond al eeuwen, voordat het eerste vaccin werd uitgevonden. Vaccins helpen niet, zoveel is zeker, maar dan kun je zo'n beetje elke kwaal of klacht wel in verband brengen met vaccins. De reden waarom mensen niet tegen gluten kunnen is omdat mensen geen gluten horen te eten.

Mike

 
nou mijn vrouw en ik hebben beide bijnieruitputting en glutenintolerantie zit nergens in de familie, onze beide kinderen hebben wel glutenintolerantie en ik heb het idee dat er wel een verband zit in hun ziekte en onze bijnierstaat.

Ik denk dat heel veel intoleranties hier wel eens mee te maken kunnen hebben maar daar is blijkbaar nog niet veel onderzoek naar gedaan.

Zoe wel eens een idee zijn om dat te onderzoeken denk ik

 
Glutenintolerantie kan wel degelijk in de familie zitten. Niet iedereen die glutenintolerantie heeft, heeft de symptomen die ermee geassocieerd worden. Evenals bijnieruitputting uit glutenintolerantie zich op vele verschillende manieren.

Mike

 
ja dat weten we maar we zijn zo goed als allemaal getest nadat we er achter kwamen.

Het is maar een idee, maar het zou een optie kunnen zijn, zeker omdat zoveel mensen bijnieruitputting hebben zonder het te weten en er steeds meer intoleranties komen.

Op de een of de andere manier zit dat dan toch in de genen die doorgegeven worden denk ik

 
Ik hoorde net in een interview van Henk Mutsaers met Ellen Vader ( gezondheidradio - www.uitdaging.net ) dat kinderen in Frankrijk verplicht de dktp en binnenkort ook de bmr prik moeten hebben gehad om (al) op (de kleuter-)school te mogen worden toegelaten. En dat in Frankrijk, het land waar men in de pers bijv veel vrijer mag praten over vaccinaties en het onheil eromheen dan in NL bijv.

 
Dit is sociale druk, want volgens de wet mag dit door niemand verplicht niet, de overheid niet maar ook een schoolbestuur niet. Je hebt als ouder het recht om dit te weigeren en de school heeft het recht niet om jouw kind te weigeren. Dit is een typisch voorbeeld van iets wat waarheid wordt omdat we DENKEN dat het waar is.

Mike

 
Ja en zo worden steeds meer ongrondwettelijke (ongrondwettige?) wetten aangenomen.

Het zijn dan misschien wel wetten (als het zo is dat het in Frankrijk een wet betreft), maar wel niet in overeenstemming met de grondwet.

Dat is erg kwalijk natuurlijk.

Dit kan allemaal maar omdat de mens "perfect" in staat is om te leven met tegenstrijdige uitgangspunten (en dan heb ik het niet over de paradoxale tegenstijdigheden, maar over de echte), dat is het wrede hieraan vind ik: "cognitieve dissonantie".

De mens is ultiem misleidbaar.

Hoeveel is nodig wil de mens voor zichzelf opkomen of uberhaupt onder ogen zien wat er gaande is?

Soms word ik somber over dit onderwerp zoals nu (maar geef de moed niet op zolang ik leef) vooral als naasten komen te overlijden omdat ze zelfmoord plegen door zich in de armen van artsen te storten die zowiezo vaak onder hypnose zijn.

 
Even een scenario over eigen marktcreatie door big farma (ongeveer door Patricia Jordan geschapen in bovenstaande uitzending over vaccinaties):

Eerst jast men allerlei vaccinaties in het lichaam dat het lichaam zich gaat richten tegen allerlei oneigenlijke lichaamsstoffen en eiwitten uit vaccinaties in het bloed waar het lichaam vervolgens vanaf wil en zich tegen verzet: bijv. eiwitten waarop vaccinaties gekweekt worden, of fermentatie van pindas : dat roept de bekende pinda-allergie op.

¨Bijwerking¨ van vaccinaties is ook diabetes.

Of men heeft men bijv. prednison ¨nodig¨ om die ontstekingsprocessen te stoppen en dan komen de volgende problemen weer zoals diabetes: daar heeft men de medicijnen al voor klaar liggen.

de farma-industrie creert zo de eigen markt.

Dezelfde bedrijven die vaccineren zijn ook de bedrijven vaak bijv. die insuline produceren.

 
deze kwam ik vanochtend tegen:

http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2012/09/04/measles-vaccine-kills-infants.aspx?e_cid=20120904_DNL_artNew_1

Onze dochter is bijna 22 en gaat over een paar weken 24-uurs begeleid wonen. Ze is met 15 maanden ingeent met BMR en daarna is ze een ander kind geworden.

Als ik alles opnieuw kon doen kwam er NOOIT geen vaccinatiespuit meer in mijn kinderen.

 
Ik ken ook kinderen die bij onze zoon op het kinderdagverblijf zaten, zwaar autistisch, waarvan de ouders zeker wisten dat de problemen pas begonnen na de vaccinaties.

Helaas is de instantie die de klachten moet registreren dezelfde als wie de vaccinaties verstrekt.

 
ik weet niet wat je hier geweldig aan vindt, het brengt mij eerder tot huilen, 95% waarvan 1 op de 6 kinderen een aandoening krijgen in aut.spectrum.

Het lijkt wel of we in een horror-soap zitten, alleen is het echt!

 
Quote:
ik weet niet wat je hier geweldig aan vindt, het brengt mij eerder tot huilen, 95% waarvan 1 op de 6 kinderen een aandoening krijgen in aut.spectrum.

Het lijkt wel of we in een horror-soap zitten, alleen is het echt!


Het artikel is geweldig omdat de waarheid gezegd moet worden, ook al is deze triest en hard. We hebben er niets aan als we onze kop in het zand steken. Sterker nog, het systeem rekent hierop, het draait op onzs onwetendheid!

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.480
Berichten
506.654
Leden
8.638
Nieuwste lid
maartje.1234
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan