vaccinaties

Iemand die een heel duidelijk verhaal heeft geschreven is deze mevrouw...zou iedere aankomende ouder even moeten lezen, ook de docu`s van Mary Toco op you tube zijn heel helder.

www.vaccinvrij.nl

Mijn dochters nu 2 en 4 hebben alleen de reeks DTP gehad van 3 stuks vanaf ruim 1.5 jaar oud. Mijn jongste iets eerder als de ander 19 maanden ipv 21 maanden terwijl de bedoeling was te wachten tot 2 jaar, maar ze werd gebeten door een hond. Met tussenpozen van 8 maanden daarbij heb ik iedere vaccinatie 2 weken ervoor en erna ontgift met celzouten en Lymphosan in samenwerking met een natuurartrs (fytotherapeut).

Als ik iets meer lef had gehad had ik het helemaal niet gedaan.

Wat mij opvalt is dat neefjes nichtjes van dezelfde leeftijd altijd lopende/ groene snotneuzen hebben. Nu scheelt het ook misschien dat wij voornamelijk biologisch eten en smaakversterkers/light en fructose-glucosestroop helemaal vermijden.

 
Quote:
Wat mij opvalt is dat neefjes nichtjes van dezelfde leeftijd altijd lopende/ groene snotneuzen hebben.


Kun je nagaan, hoe het allemaal in elkaar valt. Slijm komt bij kinderen er al gelijk uit, die zijn zwaar aan het ontgiften. Maar nee, het zijn kindertjes die zijn 'vatbaar' en tja, snot is dan dat het 'vuil' zich ophoopt. Nee, het komt er uit, het lichaam verzet zich juist tegen wat er niet in hoort.

 
Net nog een vriending van me gesproken, ze is net 41 jaar oud, heeft diabetes type b en ze neemt regelmatig de griepprik. Heb het haar kort uitgelegd maar bij sommige mensen dringt het niet door.Heb geen wit jasje aan. Mischien moet ik maar weer mijn webcam aansluiten en daar met een wit jasje voor gaan zitten. Dat zou wellicht helpen.

Hoop dat de Maya's gelijk hebben en dat we een omwenteling krijgen ergens in 2012. Laat 12 nou net mijn geluksgetal zijn. Het is een magisch getal voor mij.

 
Haluk,

Als je dan dat witte jasje voor die webcam aandoet zou ik dat maar zonder afro kapsel doen, anders geloven ze je alsnog niet. :wink:

En wij beginnen ook uit te kijken naar betere tijden.

 
Hoe komen ze er dan bij dat er geen tuberculose meer is en polio, rode hond, pokken, tering, mazelen etc. Hoe zijn deze ziektes dan verdwenen of is het flink overdreven toen en dat er veel minder mensen ziek werden of ja weet ik veel vraag me dat echt af, wat is er toen allemaal gebeurd?

 
Door een betere hygiene waren die ziektes al aan het verdwijnen. De medische wetenschap eist de eer op d.m.v. vaccins, maar als je beseft dat deze organismes anaeroob zijn en dat mensen vroeger (vooral in steden) samengepakt zaten in kleine huizen met grote gezinnen (vaak ook met opa en/of oma) met weinig ramen en dus weinig blootstelling aan licht of lucht, dan snap je hoe dergelijke epidemieen hebben kunnen ontstaan.

Mike

 
Mike,

Door betere hygiene zoals wij tegenwoordig doen, dus elke dag douchen, 10x per dag je handen wassen enz zijn we van deze ziekten afgekomen? Dit is toch wel ANTI-ziekte, en niet pro-leven zoals jij altijd zegt.

Anti-ziekte denken en het bestrijden van bacterien kan dus zeker ook wel zijn voordelen hebben..

 
Semmelweiss leerde doktoren dat ze hun handen moesten wassen om 'kraamkoorts' te voorkomen (babysterfte door infectieziektes). Hij heeft hier levens mee gered! Nu zijn we hier echter veel te ver in doorgeslagen en creeren we juist superbacterien. Het leven is een voortdurende dans tussen opbouw en afbraak, leven en dood, pro en anti. Alles draait om balans.

Mike

 
Ik heb ooit genoten van dit boekje, omdat het al zo oud is en meer in die tijd zelf geschreven is, "en toen wisten ze het al"...

Hale, Annie Riley. The Medical Voodoo. New York: Gotham House, 1936.

Quote:
Annie Hale does it again, this time her brief attacks the fiction that bacteria are the cause of disease, brings forth all the anti-Pasteurian evidence of Béchamp, cites case after case of the failures and evils of vaccination and even shreds the cancer business.


Downloaden op http://www.soilandhealth.org/03sov/0303critic/0303socialcriticism.html

 
Gisteren in het nieuws: rivm wil dat volwassenen die met kinderen omgaan(iedereen dus ongeveer) zich opnieuw laten inenten voor kinkhoest. En ze overwegen babys nog vroeger, voor de tweede maand, te gaan inenten.

Dit omdat steeds meer baby's ondanks de inentingen kinkhoest krijgen...zou het misschien te maken kunnen hebben met de flesvoeding/slechte darmflora? nee, daar kijken ze niet naar. ze willen nog meer gaan enten, veel meer/veel jonger nog en steeds meer mensen.

 
Het ergste is, is dat de educatie omtrent gezondheid en de medische wetenschap in hoog tempo scheef worden getrokken. Zelfs compleet wordt omgedraaid binnen een generatie.

Er groeien straks dus mensen op die niet beter weten dan dat chemische rommel hen in leven houdt en dat de natuur een grote, boze, buitenwereld is dat er op uit is hen te vernietigen. Steriel als religie en een boswandeling als een anarchistische daad.

 
Quote:
Dit omdat steeds meer baby's ondanks de inentingen kinkhoest krijgen


Dit omdat steeds meer baby's dankzij de inentingen kinkhoest krijgen.

Mike

 
Even ingaan op de vraag van de topicstarter en het huidige onderwerp binnen dit topic.

Quote:
Kinkhoest kan echter uitstekend homeopathisch behandeld worden. Ikzelf behandelde succesvol zo'n veertig kinderen en volwassenen en in veel gevallen was de hoest binnen enkele dagen tot een week volledig over, soms verdween het verstikkende slijm in een of twee dagen en soms duurde het wat langer als het juiste middel niet meteen gevonden kon worden. Vandaar ook mijn advies om kinderen met kinkhoest homeopathisch te behandelen, zeker de hele kleintjes van enkele maanden die grote risico's lopen als ze alleen regulier behandeld worden. Dat er sinds 1996 officieel 8 kleine kinderen aan kinkhoest overleden is des te triester, omdat er binnen de homeopathische geneeskunst de expertise aanwezig is om deze kinderen effectief te behandelen.


http://www.post-vaccinaal-syndroom.nl/3906/kinkhoest.aspx

 
Mike, dat had ik ook eerst geschreven. maar in dit geval ging het volgens rivm om kinderen die voor de eerste spuiten al kinkhoest zouden krijgen. Vandaar de optie om nog eerder te gaan enten. Nog voor de 3 maanden. Ik word hier echt verdrietig van.

 
Ik vind het zo dubbel allemaal. Van de overheid mag je niet ziek worden, dus moet men vaccinatie toelaten op de kinderen en op zichzelf. Maar wat doet de overheid verder nog om te voorkomen dat men ziek wordt? Het voedingcentrum spreekt niet de waarheid, de medische wereld spreekt niet de waarheid, de verzekeraars doen net alsof het allemaal normaal is...

Iets met hypocrisie en meerdere maten om mee te meten.

 
Hallo hier ook ff een kleine bevestiging van insiderinfo over de slechte gevolgen van vaccinaties voor de gezondheid: een dochter van een vaccinatieonderzoeker die zelf haar eigen kind niet vaccineert:

&feature=related (bij 4 min 12 praat de man in het vliegtuig hierover)

Net zoiets als: iedereen in de klas van het zoontje van de directeur van Nokia heeft een gsm, behalve het zoontje van de directeur van Nokia zelf.

 
Om toch maar even op dit topic terug te komen, waarom komen mensen altijd met dit argument dat sommige vaccins ook goed zijn en helpen. Dan kaarten ze het Yehova verhaal aan, zei deden zich niet vaccineren en kregen allemaal de polio of zo.

Wat is hier van waar en waarom halen artsten en anderen dit steeds aan?

 
Ik heb me er niet diepgaand in verdiept, maar met polio noem je ook net wat op. Ik ben zeer kritisch naar vaccinaties toe en zou mijn kinderen in eerste instantie niet laten vaccineren en zou voor exotisch reizen ook geen vaccinaties meer willen, maar ik zou wel per ziekte nader onderzoek doen en eventueel voor een of enkele ziektes wel voor vaccinatie gaan. Polio schijnt zo'n ziekte te zijn, waar je je misschien toch beter wel voor zou kunnen laten vaccineren.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.324
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan