vaccinaties

hoi,

onze kinderen zijn ingeent, helaas. De oudste zoon nu 22 jaar, daarna dochter van 21 en zoon van 16 (bijna) Ze zijn niet volledig gevaccineerd en de jongste heeft de bmr van 15 maanden pas gekregen rond 4 jaar en dan alleen maar de M(azelen). dat liep even fout en was achteraf ook te wijten aan deze inenting. Terug kunnen draaien met homeopathie.

Onze dochter van 21 heeft ernstig autisme en epilepsie. Tot 15 maanden oud was zij gezond, ontwikkelde ze zich goed, wel al veel verkouden. Na de BMR van 15 maanden helemaal geescaleerd. Autisme en epilepsie ontwikkeld. Zij functioneert op 2 jarige leeftijd. Als ik toen wist wat ik nu allemaal weet hadden mijn kinderen niet 1 inenting gekregen.

Desiree Rover is een medisch onderzoeksjournaliste www.desireerover.nl en die heeft ook zinvolle info over vaccineren.

 
marijan, wat erg om dit te moeten constateren. En om te zien hoe moeilijk je dochter het heeft. Ik denk dat je gevoel je niet bedriegt. Ook op het dagverblijf bij onze zoon, meervoudig gehandicapt, zaten ouders die ervan overtuigd waren dat het autisme is begonnen na de inentingen.

Dit wordt nog steeds afgedaan als onzin, door de reguliere artsen en door het RIVM.

 
@Marijan

Wat een heftig verhaal. Hoe snel na de vaccinatie van BMR constateerde je dat het niet goed met haar ging? En had je direct door dat het door de BMR kwam?

Als moeder moet je je dan zo machteloos voelen.

Mijn dochter heeft ondanks de kinkhoest vaccinatie gewoon een heftige kinkhoest gekregen. Gisteren moest ze eigenlijk haar 1e vaccinatie tegen baarmoederhalskanker halen. Gelukkig wist ik via dit forum dat vaccinaties gevaarlijk kunnen zijn. Daarom geen vaccinatie voor haar.

 
Wat een goede website Desiree Rover, Marijan! Ik geloof zeer zeer dat ADHD, autisme, epilepsie en dat soort stoornissen te maken kunnen hebben met vaccinaties. Ik vraag me alleen steeds af: waarom krijgt het ene kind dit wel van vaccinaties en het andere kind niet? Zou het kunnen dat kinderen die al te maken hebben met degeneratie door verstoorde erfelijkheid (zoals Weston Price dit noemt) gevoeliger zijn voor vaccinaties? Of zou het kunnen zijn dat de zogenaamde nieuwetijdskinderen gevoeliger zijn voor vaccinaties?

 
Quote:
Ik vraag me alleen steeds af: waarom krijgt het ene kind dit wel van vaccinaties en het andere kind niet? Zou het kunnen dat kinderen die al te maken hebben met degeneratie door verstoorde erfelijkheid (zoals Weston Price dit noemt) gevoeliger zijn voor vaccinaties? Of zou het kunnen zijn dat de zogenaamde nieuwetijdskinderen gevoeliger zijn voor vaccinaties?


Er bestaan geen 'nieuwetijdskinderen' of 'indigokinderen'. Dit is het zoveelste voorbeeld van hoe degeneratie wordt verheven tot een teken van 'spirituele evolutie' als teken van de 'nieuwe tijd'. Gewoon bijnieruitputting/verzwakking a.g.v. degeneratie, puur en simpel. Al die 'hooggevoeligheid' heeft te maken met al met een volle emmer geboren worden en deze loopt bij het minste of geringste over. Die kinderen die hier (ogenschijnlijk) geen last van hebben, hebben gewoon een minder volle emmer, oftewel: ze zijn minder gedegenereerd. Vaccins dragen bij aan versnelde degeneratie, of je er nu wel of niet heftige klachten aan overhoudt!

Mike

 
Zoals ik het bedoel worden kinderen met gedrags- en ontwikkelingsstoornissen niet verheven tot een teken van 'spirituele evolutie' als teken van de 'nieuwe tijd'. Wel denk ik dat er 'nieuwetijdskinderen' of 'indigokinderen' zijn als een teken van 'spirituele evolutie'. Dit kunnen twee verschillende dingen zijn. Of de komst van nieuwetijdskinderen met de toename van gedrags- en ontwikkelingsstoornissen bij kinderen te maken heeft weet ik niet. Ik geloof niet dat die gedrags- en ontwikkelingsstoornissen ons tonen hoe het in de toekomst moet gaan worden, zeker niet! Ik neig er sterk naar om dit als een teken van degeneratie te zien.

Veel new age mensen betrekken de degeneratie-factor (door vaccinaties bv.) niet in hun visie en dat doe ik wel. Ik zie autisme of ADHD als een stoornis. Of dit komt door vergevorderde degeneratie van algemene kinderen of doordat nieuwetijdskinderen gevoeliger zijn voor vaccinaties heb ik voor mezelf nog niet duidelijk. Stel dat kinderen met gedrags- en ontwikkelingsstoornissen (zoals ADHD en autisme) eigenlijk nieuwetijdskinderen zouden zijn, dan zou ik ze wel eens willen zien hoe ze zouden zijn als ze niet gevaccineerd waren. Ik denk dat ze dan best anders zouden zijn, maar niet dat ze deze mate van verstoring zouden tonen.

 
http://www.niburu.nl/index.php?opti...s-video&catid=17:gezondheid&Itemid=30

http://www.niburu.nl/index.php?opti...dezaak&catid=20:het-complot&Itemid=33

HOI,

zie links hierboven ook interessant.

Onze dochter is binnen 2 weken na de BMR prik ziek geworden. Op een dag kreeg ze ongeveer 100 epileptische aanvallen en daarna zag je de ontwikkeling fout gaan. Niet meer praten, geen oogkontakt, geen wederkerigheid, geen inlevingsvermogen (empathie).

Met de eerdere prikken ging het al fout,van de 3e,4e,5e en 9e maand. Zelfs diverse keren uitgesteld vanwege vaak verkouden zijn. Vanaf een half jaar ongeveer loensde onze dochter en volgens Tinus Smits (bekend homeopaat en helaas overleden) was dat toen al een teken dat er iets fout ging. De BMR heeft haar gestel laten "ontploffen". Het beruchte druppeltje over de rand van de emmer.

Ik werd me van dit alles pas een beetje bewust toen zij ongeveer 7 jaar was en haar babybroertje ingeent moest worden voor BMR. Die hebben we toen niet laten prikken. Wel toen hij rond de 4 jaar oud was voor alleen mazelen en zelfs dat liep toen fout. Opeens een heel angstig kind wat voorheen niet was en leerproblemen. We hebben dit kunnen herstellen in samenwerking met Tinus Smits.

Ik geloof niet in nieuwetijdskinderen enzo. Het feit dat dit ons is overkomen is wel het begin geworden van bewustzijn.

En in een gezin waar een kind als onze dochter is, is er meestal wel meer aan de hand.

Mijn man heeft dyslexie, zijn vader ook, er komen hart- en vaatziektes, suikerziekte en schildklierproblemen voor.

Mijn oudste zoon heeft dyslexie, we hebben goede resultaten behaald met neurofeedback. Overigens is hij verslavingsgevoelig.

Mijn dochter heb ik al besproken

Mijn jongste zoon bijna 16 heeft problemen gehad met darmen. Ook koncentratie en heeft ook neurofeedback gehad en is wel verbeterd.

Bovenaan heb ik een paar links gezet nog over de fraude met vaccins. Ik weet niet of die het doet, anders gewoon op www.niburu.nl kijken bij de knop gezondheid en als je daar kijkt bij vaccins enzo kom je vanalles tegen.

groet Marijan

 
dus ik sluit me eigenlijk aan bij wat Mike zegt, degeneratie. en oh ja, Marieke onze dochter is 14 maanden geboren na de 1ste. Dus de moeder, ik zei de gek, heeft zich nog niet kunnen herstellen voldoende. Klinkt wel heel logisch.

groet Marijan

 
@ Marjan, wat ze je me nu?
Quote:
Tinus Smits (bekend homeopaat en helaas overleden)


Hier schrik ik enorm van, dit was volledig langs me heen gegaan. Ik was een groot fan van zijn werk. Goh zeg, vorig jaar David Servan-Schreiber al overleden, jaar er voor Tinus Smits, in 2008 Jan Kraak. Allemaal mensen die zo goed bezig waren en toch niet in volle gezondheid een hoge leeftijd konden bereiken.

Ik sta er nog even bij stil...

 
In de toekomst wil ik graag kinderen en voor die tijd ga ik me nog extra goed inlezen. Zoals ik het nu zie, ga ik mijn kinderen niet laten vaccineren. Ik zie het gewoon als druppels die de emmer kunnen laten doen overlopen. Een extra belasting op de gezondheid van kinderen. Ik zag het al eerder langskomen hier, maar de Japanners laten kinderen onder de 2 niet vaccineren. Resultaat is inderdaad minder wiegendood. Ik vraag me ook af of ze in Japan bijvoorbeeld minder autisme hebben.

Ik heb 2 tiener stiefkinderen. De oudste is autistisch en verstandelijk gehandicapt en de jongste heeft een laag IQ en zit in het autistisch spectrum ( ADD/ PDD NOS). Dit betekent dat in ieder geval de oudste voor de rest van zijn leven begeleiding nodig heeft met wonen, werken, etc. Hij kan zichzelf totaal niet redden. Hoe het met de jongste zal gaan in de toekomst is onzeker. Ik hoop echt dat hij zichzelf kan gaan redden, maar tot nu toe lijkt het er niet op.

Ze zijn beiden via keizersnede geboren en hebben enkel flesvoeding gekregen. Vervolgens een slecht voedingspatroon. Hun moeder heeft autistische trekken, maar ik denk dat het een combinatie is geweest van allerlei factoren die hun hebben benadeeld. Interessant is bijvoorbeeld dat de oudste toen hij een jong kind was, zich veel socialer gedroeg. Achteraf kan je alleen maar gissen wat er gebeurd is met hun, maar ik weet zeker dat vaccinaties een grote rol hebben gespeeld.

Voor mezelf en mijn vriend ben ik door het werken aan gezondheid gerust dat we gezonde kinderen krijgen. Mijn stiefkinderen zijn zeker een extra motivatie om gezondheid als prioriteit te hebben. Ook voor hun.

 
Iets wat me opvalt: ongeveer 80% van de kinderen op de scholen van mijn stiefkinderen zijn jongens. Autisme komt veel vaker voor bij jongens. Hoe uit het zich dan bij meisjes?

 
Louis, als je nog kinderen wilt, dan zou ik inderdaad heel goed gaan eten, veel dierlijke vetten/geen suikers/weinig koolhydraten, levertraan, en rauwe melk. Zodat je ze de allerbeste start geeft die je maar kunt wensen.

En je hebt de mazzel dat je dit nog kunt doen, ik wilde dat ik dit allemaal had geweten voor ik kinderen kreeg. het stomme is: de kennis was er vanaf 1930, weston price. belachelijk dat ze deze informatie nooit onder onze aandacht hebben gebracht.

 
@ Dirtsa, mijn vriend en ik willen graag kinderen. Ik ben op de goede weg met mijn gezondheid, dus ik heb er vol vertrouwen in. Wat ik nog beter wil helen zijn mijn bijnieren. Verder ga ik ervan uit dat ik de rest van mijn leven op deze manier ga eten. Geen probleem, ik vind het heerlijk en mijn vriend gelukkig ook. Hij is trouwens altijd erg gezond geweest. Zijn ex-vrouw daarentegen heeft veel klachten. Kleine geruststelling voor mij.

Ik weet dat ik geluk heb dat ik deze informatie ben tegengekomen om mijn toekomstige kinderen de beste start te geven. Ik vind dit extreem belangrijk! Gezondheid is alles! Als ik naar de mijn stiefzoons kijk, realiseer ik me dit vaak.

Er staat een interessant ervaringsverhaal ( in 2 delen) op de website van Whole New Mom over de gevolgen van vaccinaties voor haar zoon. In haar geval waren de vaccinaties dat extra duwtje richting autisme.

 
Quote:
Autisme komt veel vaker voor bij jongens.


Dat is een interessante constatering. Is dan toch het mannelijke geslacht delicaat van aard? :p

 
We weten dat een dergelijke neurologische verstoring kan leiden tot autisme bij voornamelijk jongens. Het kan interessant zijn om te kijken of er een ander ziektebeeld is dat dezelfde oorzaak heeft, maar hoofdzakelijk bij meisjes en vrouwen voorkomt. Ik geef alvast een voorzet: MS komt hoofdzakelijk voor bij het vrouwelijk geslacht. Er is ook een link tussen MS en amalgaamvullingen en/of wortelkanaalbehandelingen.

Mike

 
Wat wordt bij WAPF geadviseerd als je een wortelkanaalbehandeling hebt ondergaan? De kies laten verwijderen? En hoe moet je zoiets aanpakken? Of is dit iets voor een nieuw topic?

 
Hieronder een artikel over "vaccin dropping" in Texas.

Men noemt het vaccindropping, maar in feite betreft het opzettelijke verspreiding van het levende hondsdolheidsvirus onder wilde dieren.

Honden heeft men al onder controle, omdat die standaard worden gevaccineerd met het hondsdolheidsvirus: hetgeen de verspreiding van dit virus onder mensen ook vrij gemakkelijk laat verlopen: je hoeft er dan niet gelijk iets van te merken, en het virus wordt meestal niet heel actief, maar het stoort wel.

Vaccindropping in Texas http://www.earth-matters.nl/5/4666/gezondheid/vaccin-dropping-boven-texas.html

&feature=player_embedded

Quote:
Vaccin dropping boven Texas

Vaccination

Ingevoerd: 10-03-2012

Geplaatst door: Redactie Earth Matters

Bron: Uitdaging.net

(Uitdaging.net) De vaccinatiestrijd heeft kortgeleden in Amerika een nieuwe zet opgeleverd met het “droppen” van hondsdolheids-vaccins door de Gezondheidsdienst van Texas.

Met gebruikmaking van een groot aantal kleine vliegtuigjes werden vanuit de basis Del Rio onlangs1,8 miljoen doses vaccins gedropt boven een gebied ter grootte van zo’n tienduizend vierkante kilometer van het platteland van Texas.

Vaccin-pakketje

Het pakketje bevat een vaccin tegen hondsdolheid, gedoopt in visolie en ingebed in een vismaaltijd, teneinde vossen en prairiehonden in te kunnen enten. Eenmaal opgegeten is het dier “gevaccineerd” tegen hondsdolheid, aldus de onderzoekers. Maar wat deze onderzoekers vanuit hun wetenschappelijke onkunde en arrogantie niet begrijpen, is dat zij zich op deze wijze schuldig maken aan een bombardement van Texas met DNA/RNA van hondsdolheid.

Zoals zelfs het Institute of Medicine heeft toegegeven, veroorzaken MMR (mazelen) vaccins voor mensen zelf ook mazelen, omdat veel vaccins levend viraal mazelen-materiaal bevat.

Vaccin-productie

De vaccin-productie wordt zo slecht gecontroleerd dat vaccins routinematig worden getransporteerd, terwijl ze levensvatbaar viraal materiaal bevatten. Vaak worden mensen hierdoor geïnfecteerd, soms met dodelijke gevolgen. Als voorbeeld: Baxter Pharmaceuticals werd in 2009 gepakt toen het levend vogelgriepvirus naar 18 landen wilde transporteren.

De gevolgen

Wat het Texas Gezondheidscentrum kennelijk niet begrijpt is, dat vaccin-producenten standaard vaccins gebruiken om juist de ziekte te verspreiden, waarvan ze beweren deze te voorkomen. Door levende hondsdolheidscellen te injecteren in een klein percentage van de gedropte vaccins zijn ze effectief betrokken in een DNA-bombardement. Hierdoor zal er hondsdolheid blijven voorkomen bij de wilde dieren in Texas. En uiteraard zal dit leiden tot meer aankoop van hondsdolheids-vaccins om het probleem te “bestrijden”, met als eindresultaat: meer verkoop van vaccins aan de overheid.

Cor van der Meij 20-01-2012


 
Nieuw onderzoek toont eindelijk aan dat vaccins geen bescherming bieden, maar juist het immuunsysteem zelf, van binnenuit dus:

http://www.naturalnews.com/035371_vaccine_theory_antibodies_viruses.html

Dit ondersteunt de omgevingstheorie (epigenetica) i.p.v. de bacterien- of genentheorie. I.p.v. de 'vijand' zien als iets wat van buitenaf binnendringt (zoals niet-bestaande virussen) en hier een anti-benadering op loslaten (mannelijk oorlogsmodel) moeten we juist een pro-benadering hanteren (vrouwelijk eenheidsmodel, heel-ing) waarbij we een vervuilde en verzwakte omgeving weer schoon en sterk maken.

Mike

 
Gelukkig ben ik nu steeds meer bezig met micro-organismen en te begrijpen waar ze voor dienen, hoe ze leven en hoe je ze kunt vermeerderen of verminderen (balans zoeken).

Zo nu en dan de grote schoonmaak in huis (in het voorjaar) dient niet om een steriel huis te krijgen, maar om gezonde bacterien van buiten weer toe te laten in huis (ramen open, lekker doorwaaien). Het muffe klimaat van de winter kan de deur uit en nieuw leven komt weer binnen.

Ik gebruik sinds kort Wipe & Clean op basis van micro-organismen. Dit 'schoonmaakmiddel' is zo meervoudig inzetbaar dat je er altijd wel weer een nieuwe toepassing voor ontdekt. Hiermee gaan slechte bacterien en schimmels weg en gaan de probiotica overheersen in je huis, je tuin, je auto. Je kunt het zelfs drinken! Heel veilig voor kinderen dus. Beter dan die vaccinaties.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.319
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan