vaccinaties

Als het nooit bewezen is dat enige vaccins ooit bij de mens geholpen hebben geven ze het ook nog aan honden.

Hondsdolheid vaccins en kennelhoest.

Zouden deze ooit enige nut hebben gehad, wie controleert dat?

Mensen die dol waren geworden zo hebben ze de indruk gewekt dat die wel ooit zijn verholpen.

 
Hieronder een artikel over dat je van vaccinaties (in dit geval kinkhoest) juist meer kans op de ziekte hebt ook nog waarvoor je gevaccineerd bent dan dat je er niet tegen ingeent zou zijn geweest:

Quote:
New research reported by Reuters reveals that whooping cough outbreaks are HIGHER among vaccinated children compared with unvaccinated children

Measles vaccines, for example, actually cause measles. And flu shot vaccines actually increase susceptibility to the flu. (See sources below.)

In early 2010, a spike in cases appeared at Kaiser Permanente in San Rafael, and it was soon determined to be an outbreak of whooping cough -- the largest seen in California in more than 50 years. Witt had expected to see the illnesses center around unvaccinated kids, knowing they are more vulnerable to the disease. "We started dissecting the data. What was very surprising was the majority of cases were in fully vaccinated children. That's what started catching our attention."

Whooping cough infections are MORE common among children already vaccinated against whooping cough than unvaccinated children.

The whooping cough vaccines have NEVER been tested for long-term efficacy.

Doctors openly admit the vaccine "doesn't provide lasting protection" against the disease.

But doctors and government authorities mindlessly push the vaccine anyway?!


http://www.niburunews.com/index.php...&catid=22:health-a-wellness&Itemid=41

http://www.naturalnews.com/035466_whooping_cough_vaccines_outbreaks.html

http://www.reuters.com/article/2012/04/03/us-whoopingcough-idUSBRE8320TM20120403

 
De astma stichting is momenteel erg actief met spotjes op radio/tv, wordt de longstichting en willen graag heel veel geld om een vaccin tegen astma te ontwikkelen...tja

 
ik ontdekte dit forum gisteren pas. moet me dus nog héél erg inlezen, maar leuk dat er ook een lijntje is over vaccineren.

mijn zoontje is 4,5 en helemaal niet gevaccineerd. een tijd heb ik nog getwijfeld over tetanus, maar daar zie ik ook vanaf. er is zo vreselijk veel tegenstrijdige "informatie" te vinden over vaccineren, dat het uiteindelijk toch een beetje een gevoelskwestie is volgens mij. waar plaatst je je vertrouwen? ik moet zeggen dat hoe ouder mijn kind wordt, hoe meer dat vertrouwen groeit dat het goed is zo. hij heeft maanden behoorlijk kinkhoest gehad maar dat is inmiddels ook achter de rug. hij eet gezond (zijn lievelingseten met stip; boter met keltisch zeezout) en is niet vaak ziek. het komt erop neer dat het zo totaal verkeerd voelt om allerlei troep in dat gezonde lijfje te spuiten, dat ik de momenten van angst (en die ken ik ook heus) voorlief neem en niet tegen mijn gevoel in ga.

 
Wendela,

welkom en wat goed dat je je gevoel gevolgd hebt, inzake het niet vaccineren van je zoontje.

En ik kan me voorstellen dat je momenten van angst hebt gehad.

Ik zou je aanraden om eerst het 'alleen lezen forum' tot je te nemen, daarin staat al heel veel goede informatie.

Dat vind je hier

Verder hoop ik dat je veel op zult steken en dat wij ook van jou mogen leren.

 
Wendela, welkom hier en ik snap ook helemaal af en toe je angst. Des te knapper dat je je gevoel durft te volgen. Ik vind het nog steeds heel erg jammer dat ik destijds mijn kinderen met een bloedend hart wel heb laten vaccineren.

Toen had je echter nog niet het internet, en durfde ik het gewoon niet aan. De angst is er behoorlijk ingestampt hoor.

Toen ons zoontje in het ziekenhuis lag, meer dan een jaar, lag er altijd wel een kindje met kinkhoest, en die waren allemaal inge-ent.

De jongste ben ik wel mee naar de hemeopaath gegaan en de laatste spuiten heeft hij niet gehad.

Mijn kleinzoon heeft de eerste 2 jaar geen spuiten gehad, en daarna wel een paar, maar veel minder dus. Dat vond ik al erg dapper van mijn dochter, zij was pas 18 toen hij geboren is. Ik ging altijd meer naar het consultatie buro, om de vervelende opmerkingen voor haar en met haar op te kunnen vangen.

 
Ik weet van ouders waarvan hun autistisch zoontje bij onze zoon op het kinderdagcentrum zat, dat zij er vast van overtuigd waren dat hun kind pas na de vaccinaties autistisch is geworden, daarvoor een normale blije baby. Denk maar niet dat er ook maar 1 arts is die luistert, laat staan dat de rivm deze bijwerking noteert.

 
Ik word al bijna een jaar achtervolgd door het amk,dankzij een valse melding van een gestoorde ex buurvrouw(ze heeft 5 jaar naast me gewoond)ik heb heel wat doorstaan met dat mens,ze kon en had geen zin niet voor dr kinderen zorgen.Ze waren helft van de tijd bij mij.Op een gegeven moment werd haar jongste uit huis geplaatst.Ze klaagde en klaagde en loog en roddelde,ik was er zat van en heb haar eens de waarheid verteld.Ik was toen zwanger van mijn jongste van nu 9 maanden.En kon er niet meer tegen hoe ze omging met dr kinderen en steeds andere mannen inhuis,maar goed dat is een heel lang verhaal.Ze heeft toen denk ik uit nijd(heb het gehoord van een kennis van haar)anoniem het amk gebeld en daar verteld dat ik schreeuw tegen mijn en buurtkinderen,mijn oudste zou agressief zijn,mn dochtertje van toen 3 zou zich als baby gedragen.Allemaal helemaal niets van waar!Maar probeer je onschuld maar te bewijzen,dat is ontzettend moeilijk.Maar na vele onderzoeken zijn we goedgekeurd,sjonge jonge.Dit is nu net een week achter de rug want het amk is niet zo snel.Zeggen dat de anonieme melding bij mijn ex buurvrouw vandaan komt,daar trekken ze zich niets van aan,losers.Er stond in het rapport dat we goedgekeurd zijn,maarrrr ze maken zich wel ernstig zorgen om het feit dat mijn 2 jongsten niet zijn ingeent,en ook dat we nogal alternatief bezig zijn en geregeld niet naar het consulatiebureau komen en ook niet altijd hun adviezen opvolgen.Tsss.Ik heb wel een reactie gestuurd met wat ik hier allemaal van vond.Belachelijk allemaal,ik heb nu al zoveel stress gehad,heb niet eens rustig door al dat gezeik om mn moeder kunnen rouwen die 1,5 jaar dood is.Ze dreigden met onder toezicht stelling omdat wij niet wilden meewerken aan thuishulp,wat helemaal niet nodig was dus waarom moet ik zon opvoednanny in huis,gelukkig zijn we er nu vanaf,maar was wel een heel gedoe.Leuk zon melding,iedereen kan dat maar doen.Natuurlijk zijn er ook gezinnen waarbij er wel echt wat aan de hand is,maar ze konden hier zo zien dat het goed gaat en dan toch maar niet toegeven en alles in rapporten veranderen.Daarom ben ik hier ook laatste maand bijna niet geweest.Heb heel wat lees werk in te halen!

 
Danielle wat een verhaal.

Een gemiddelde Kafka-roman is er niets bij.

Ik vind het stuitend en het lijkt me een bevreemdende zaak voor je dat iemand die kwaad wil zo makkelijk wordt geloofd door instanties.

En dan gaan die instanties met hun eigen agenda (zoveel mogelijk kinderen onder toezicht = meer subsidie) er vervolgens weer op geheel eigen wijze mee aan de haal.

Een regelrechte nachtmerrie.

En dan ook nog dat zich men bemoeit met de keuze op welke manier jij aan je gezondheid wil werken en dat van je kinderen en dat je gebruik maakt van je recht om niet te gaan voor vaccineren.

Als men het op het consultatiebureau niet eens is met dat je van dat recht gebruik maakt, dan moeten ze niet bij jou zijn en je daar niet mee lastig vallen als zij er anders over denken.

Ik begrijp heus wel dat de praktijk anders kan uitpakken.

Ik zou niet te veel inhoudelijke discussies voeren in dezen en je beroepen op de integretiteit van je lichaam en dat van je kinderen op dan wel filosofische principiele dan wel geloofsgronden (dus de integriteit van het lichaam van jou en van je kinderen en dat vaccineren daar volgens jou een inbreuk op is).

Over grondrechten en basisprincipes valt niet te discussieren.

 
http://www.metronieuws.nl/plus/een-prikje-en-je-bent-van-het-roken-af/SrZleg!vLsv8Zh40f38I/

Quote:
Stoppen met roken kan straks met een injectie bij de dokter.

Bron: METRO

Eén prikje en je bent van het roken af

Eén injectie en je bent van het roken af. Binnenkort verkrijgbaar bij je huisarts.

Wie wil stoppen met roken krijgt ontwenningsverschijnselen. Het lichaam moet er aan wennen dat het geen nicotine meer binnen krijgt en schreeuwt moord en brand. De lust om toch weer een peuk op te steken wordt zo sterk, dat je bijna aan niets anders meer kunt denken.

Aan de Amerikaanse technische universiteit MIT hebben ze een radicaal idee om stoppen met roken te vergemakkelijken. Daar hebben ze een vaccin ontwikkeld dat zorgt dat de nicotine je hersens niet meer kan bereiken. Je kunt dus aan een sigaret lurken wat je wilt, je krijgt niet dat gelukzalige gevoel van de nicotine-rush. Roken wordt daardoor ineens een totaal nutteloze bezigheid.

Het SEL-068 vaccin laat het lichaam namelijk geloven dat nicotine een virus is. Het afweersysteem van het menselijk lichaam valt het daarom aan en vernietigt de nicotine voor het de hersens kan bereiken.

Het vaccin wordt nog dit jaar op mensen getest en zal - als alles goed gaat - over een paar jaar op de markt komen. Waarschijnlijk ook in Nederland.


P.s.: als ik naar mijn vriend kijk die pas gestopt is met roken zijn de belangrijkste verschijnselen: detoxverschijnselen (die zijn echt niet gering) en het probleem van de bloedsuikerspiegel dat gemaskeerd wordt door roken https://www.fatsforum.nl/topic.php?id=668#post-13460 , geen ontwenningsverschijnselen.

Vaccinaties werken zowiezo averechts in op de gezondheid in mijn optiek, maar de ontwenningsverschijnselen na stoppen met roken wijt ik vooral aan de bloedsuikerproblemen (roken maskeert bloedsuikerproblemen) en de detoxverschijnselen en daar kan een vaccinatie niet tegen helpen.

 
Naast het stoppen met roken gewoon meteen beginnen met de vetten/sole/H202/ozongenerator. Dus je lichaam helpen.

 
Danielle,

Wat me wel opvalt is dat je te vaak verzandt in stress en strijd, waardoor je dit soort dingen ook gedeeltelijk over jezelf afroept. Dit maak ik vooral op uit de toon waarmee je dit soort verhalen verwoordt. Ik vind deze woorden van Lievergezond goud waard en wil ze nog even onderstrepen, zodat jij er niet te snel overheen leest:

Quote:
Ik zou niet te veel inhoudelijke discussies voeren in dezen en je beroepen op de integretiteit van je lichaam en dat van je kinderen op dan wel filosofische principiele dan wel geloofsgronden (dus de integriteit van het lichaam van jou en van je kinderen en dat vaccineren daar volgens jou een inbreuk op is).

Over grondrechten en basisprincipes valt niet te discussieren.


Wat ze zegt is dat het gaat om innerlijke zekerheid. Mensen strijden alleen maar met elkaar omdat ze zichzelf nog niet goed genoeg hebben weten te overtuigen van hun eigen standpunt. Ik kan het weten, ik was vroeger ook zo'n 'strijder'. Nu kan ik nog weliswaar stellig overkomen zo nu en dan, maar ik verspil mijn energie niet meer aan overloze strijd met anderen om mijn 'gelijk'. Ik merk dat jij veel energie weg laat lekken aan zinloze strijd.

Mike

 
Je hebt helemaal gelijk Mike

dan is mijn probleem dat ik altijd in discussies beland om mn gelijk te bewijzen

zal wel met mn zwakke bijnieren te maken hebben,maar die kan ik niet echt sterker maken denk ik zolang ik nog borstvoeding geef.Ik maak me teveel druk,maar het kan ook gewoon niet anders vaak.

Groetjes Danielle

 
Het kan wel anders, maar in jouw realiteitsbeleving is dat nog niet zo. Dat heeft inderdaad met je bijnieren te maken. Vetten zijn extreem rustgevend voor lichaam en geest. De energie die jou beheerst is nog steeds die van suikers/koolhydraten.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.472
Berichten
501.680
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan