klysma

Hoi Janse en Dirtsa, ik volg de koffie-klysma-instructies op en ik doe 200 ml per koffieklysmabeurt idd. Meer krijg ik er per keer op het moment ook niet in. Maar wie weet zit er rek in:)

 
Vandaag weer een keer geprobeerd. Eerst met alleen water en een beetje zout om schoon te spoelen. De 2e keer met koffie en ongeveer 8 druppels h2o2. De derde keer met koffie en wat EM (85 bacterien probiotica).

Had een half uur van tevoren 10 druppels h2o2 gedronken. Ik dacht als het met chlorella goed schijnt te werken dan is dit helemaal goed.

Heb dit 's morgens op een lege maag gedaan. Als ontbijt heb ik toen een rauw ei/olijfolie mengsel genomen om de lever lekker schoon te blazen.

Nu heb ik eigenlijk de hele dag een beetje een zeurderig gevoel in mijn lever. precies hetzelfde als na mijn laatste leverflush.

Het doet dus zeker wat, die koffie'/h2o2 klysma's. Binnenkort eens geozoneerde koffie proberen.

 
Evan,kun je dat zeurderige gevoel in je lever eens wat nader omschrijven? Ik ben zo benieuwd wat je dan precies ervaart. Zelf zit ik soms met geheimzinnige kloppingen van binnen. Ik weet werkelijk niet of het mijn hart, darm, lever of bijnieren zijn die kloppen. Klinkt raar, maar zo is het gewoon. Ik weet het niet. Ik zou zeggen dat het in het midden net onder de borsten zit. Of ietsje naar links.

 
Rapunzel,

Met dat zeurderige gevoel bedoel ik wat lichte kleine steekjes door de lever. Je kunt het geen pijn noemen, maar toch wel het gevoel dat er wat aan het gebeuren is daar. Ik zie dit als iets goeds, eindelijk gebeurt er eens wat merkbaars. De vorige leverflush was ook behoorlijk heftig bij mij. De dag na de flush ervaarde ik het gevoel voor het eerst. Ik dacht dat mijn lever wel zo goed als steenvrij zou zijn, maar toch kwam er weer veel uit. Ongeloofelijk dat al die rommel uit je lever komt. volgende week weer de volgende flusd, kijk er nu al naar uit! Snap echt niet dat je het ook niet eens probeert..

 
Is het echt de angst om te kotsen die je tegen houdt om het te doen dan? Ik ben er de eerste of tweede keer een beetje misselijk van geweest, maar heb er nog nooit van hoeven kotsen. Ik heb ook echt een mega hekel aan kotsen, maar een schone lever vind ik toch iets belangrijker. Volgens mij had je ook aleens EFT gedaan toch? Misschien een idee om eens op deze manier aan de slag te gaan met je kots fobie?

 
Dat is wel een idee ja! Momenteel zit ik nog midden in de bioresonantie korrels van Hans Reijnen. Morgen toevallig de tweede dosis. Dat doe ik eerst maar eens.

 
Rapunzel: Ik ben toch ook een redelijk zwaar geval, maar ik heb ook nog nooit hoeven kotsen.

Maar goed, stel jij zou de zes weken afmaken van die Hans Reijnenbioresonantiekorrelkuur: de claim is dat je stenen dan al zijn opgelost.

 
Meen je dat nou Rapunzel?

Hoe weet je dat? vanwege het aantal korrels?

Ga je het ook 2-3 maanden achter elkaar doen dan?

Zou ik wel proberen.

Ik heb nog niet naar het aantal korrels gekeken.

 
Heeft een klysma met probiotica eigenlijk zin? Lees dat veel mensen probiotica slikken na een darmspoeling, maar via een klysma lijkt het me nog veel effectiever??

 
Dat hebben ze op mijn zakje met korrels geschreven. Ik heb het niet nageteld. Als het goed is stelt Hans Reijnen zich namelijk in op de patiënt (naam+geboortedatum) en het apparaat maakt dan de remedie. Het kan dus best zijn dat er bij mij meer korrels uitkomen dan bij jou.

 
Nou ben ik toch wel benieuwd Rapunzel naar mijn aantal korrels!

Ik ga zo als de wiedeweerga tellen.

Volgens mijn behandelaar is mijn lever er niet zo erg aan toe.

Maar ondertussen zijn de koffieklysma´s wel heel goed voor me.

Ik heb minder hoofdpijn erdoor en iets meer energie bijv al.

Pluspuntje.

Ik heb hier een uitgebreid schema voor hoe en wat qua koffieklysma de komende tijd.

Update: ik heb ook korrels voor 2-3 maanden: 34 bioresonantie-leverkorrels van www.menssana.nl in totaal.

Ik was trouwens aan het zoeken geweest naar een stevige rubberen klysma.

Als ik er eentje vind, dan post ik het hier op het forum.

Ik zie nu door de bomen het bos soms niet.

 
In elk geval qua klysma: het moet er eentje zijn die aan de bovenkant open is zodat de lucht eruit kan; niet alle klysma´s hebben die eigenschap.

Vooral sommige rubberen klysma´s niet; die ook worden gebruikt als warmwaterkruik.

Zonder luchtmogelijkheid wordt het heel onaangenaam.

Want het komt bij mij vaak genoeg voor dat er lucht uitmoet ineens.

 
Koffie-klysma: wat ik merk, als ik een waterklysma heb gedaan en meteen daarna de koffieklysma dan loopt de koffie er net als bij het water gewoon meteen erweer uit.

Ik zat te denken: waarom bleef de koffie er de eerste keer wel in?

En ik bedacht toen, er zat meer dan een half uur tussen. (de eerste keer was de koffie nog te heet :D )

Dus gisteren en vandaag ruim tijd ertussen gelaten, en inderdaad, de koffie bleef er nu veel langer in, en vanochtend toen de koffie er weer uit wilde: tadaa...verscheidene bolletjes.

Ik heb ook al 2 dagen achter elkaar de milde leverreiniging gedaan(voor t slapen en ruim 3 uur na laatste maaltijd: 2 eierdooiers/olijfolie/2 ciroenen en beetje honing).

 
Wat een geweldig resultaat! Gefeliciteerd Dirtsa! Die bolletjes waren leverstenen neem ik aan. Dat ga ik binnenkort ook eens proberen zeg! Ik vergeet steeds die koffie te kopen, dat ben je niet meer gewend.

 
Ik heb geen idee of dit leverstenen waren hoor, ik heb ze er niet uitgevist en bekeken. Maar het waren er best wel veel en ze bleven wat drijven. En ze leken wel wat op ontlasting, maar dan rond, wat grotere en wat kleinere.

Zowieso was ik blij dat er na de waterklysma(met veel ontlasting) een uurtje na de koffieklysma weer van alles meekwam.

Ik heb nog nooit koffie gedronken, dus kun je nagaan hoe vreemd het is dit nu regelmatig te moeten vragen aan mijn man.

 
Ja.... is inderdaad vreemd voor jullie om koffie te zetten! Nou ja, die bolletjes, het lijkt me dat het dat toch wel was! Ik maak trouwens eerst mijn anti-leverstenen bioresonantie kuurtje af.

 
Ik meen dat bolletjes die blijven drijven meer cholesterolsteentjes zijn. Er zijn mensen bij die beweren dat door de drijvende eigenschap deze steentjes nooit uit de lever of galblaas zouden kunnen komen en dat daardoor de leverreiniging onzin is.

Maar zowel cholesterolsteentjes als galsteentjes kunnen zich vormen in zowel de lever als de galblaas. Al denk ik zelf dat steentjes in de galblaas daar ook kunnen komen door vanuit de lever te verhuizen naar de galblaas en daar blijven zitten.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.194
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan