Kaalheid bij jonge mannen

mijnlijf

New member
De laatste tijd zie ik steeds meer jonge mannen met kale plekken of zeer dun hoofdhaar .

Zo ook onze jongste zoon van 23 .

Onze oudste van 30 heeft een mooie dichte inplant en eet en drinkt alles wat juist niet gezond is .

Onze jongste is zanger en let erg goed op wat hij eet en drinkt en die heeft last van jeuk ,roodheid en haaruitval .

Nu is er in de schoonfamilie wel veel kaalheid te bespeuren maar mijn man heeft het niet .

Ik vraag me af waar dit aan kan liggen .

Hij wast zijn haar nu met brandnetel shampoo waar ik een beetje tea tree olie aan heb toegevoegt . Dat helpt wel goed tegen de roodheid en de jeuk .

Wie heeft tips ?

 
Gebrek aan testosteron heeft te maken met de toenemende trend van feminisering van mannen. Valt het je niet op dat jonge jongens nauwelijks nog gezichtsbeharing krijgen en een steeds vrouwelijker gezicht hebben? Cultureel worden jongens ook gefeminiseerd, door het promoten van de geslachtsneutrale metroman. En als politici zich nadrukkelijk pro-homoseksualiteit verklaren, weet je dat er een agenda is om ook dit verschijnsel gemeengoed te maken.

Mike

 
Niet dat het waarschijnlijk de oorzaak is van kaalheid maar tea tree olie kan een oestrogeen werking hebben, lees het volgende citaat wat ik vond op het internet. Of het waar is weet ik niet.

TEA TREE OLIE (THEEBOOMOLIE) NIET ONGEVAARLIJK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Langdurig (!) gebruik van shampoo, bodylotion of babyolie waar tea-tree olie in verwerkt is, kan leiden tot een verstoring van de hormoonhuishouding. Tea-tree olie (en lavendelolie) imiteren het vrouwelijke hormoon oestrogeen!

 
Quote:
Hm zou er ook een verband kunnen bestaan met chemtrails ?


Geen idee, zou kunnen. Feminisering van jongens en mannen is ook een algemeen verschijnsel van degeneratie. Uit de studies van Frances Pottenger naar de degeneratie van katten bleek dat er een soort ‘geslachtsneutraliteit’ optrad, waarbij vrouwelijke dieren een mannelijkere bouw en meer mannelijk gedrag gingen vertonen en mannelijke dieren een vrouwelijkere bouw en vrouwelijk gedrag. Hierdoor werd het moeilijker om te beoordelen op basis van lichamelijke en gedragskenmerken of je nu met een mannetje of een vrouwtje te maken had.

Mike

 
Onder een ander topic stond iets over de shampoo bars van een Amerikaans bedrijf. Bij mijn weten hadden ze er ook 1 tegen kaalheid. Misschien is dit een keer het proberen waard. Hier de link www.chagrinvalleysoap.com

Hier bevatten veel shampoos ammonium laureth sulfaat wat ook tot jeuk, roos en haaruitval kan leiden. Thuis hebben we ze afgevoerd en sindsdien geen problemen meer op dit vlak :wink:

 
Zo ver mij bekend is maken mannen met kale hoofden gemiddeld meer testosteron aan dan mannen met een dikke bos haar. Vaak zie je dat mannen met een kaal hoofd veel lichaamsbeharing hebben. De trend is momenteel kaal. Mannen die hun hoofden kaal scheren doen dat om er testo uit te zien.

Ik heb jarenlang in de zorg gezeten en ben geregeld mannen tegen gekomen die onvoldoende testosteron aanmaakten en daarom deze via injectie of in tabletvorm kregen toegediend. De bijwerking van deze hormonen zijn kaalheid en toename van de lichaamsbeharing.

 
Bij roodheid en jeuk van de hoofdhuid kan Aloe Vera sap goed helpen. Dit herstelt de huid uitstekend en het haar zal er ook van opknappen.

 
Tja, als jouw zoon gezond eet, beweegt, stress weet te beperken en goed slaapt, dan ben ik bang dat daar weinig aan te doen is. Misschien nog een supplement proberen? Saw Palmetto is misschien iets waar hij zich in zou kunnen verdiepen. Hoewel er meer onderzoek is gedaan naar zaagpalmblad in relatie tot prostaatklachten wordt er ook gesproken over dit middel als DHT-remmer.

 
Nou ja Stress heeft hij wel veel .

Dat kan ook niet anders met een zwaar zieke vader in huis (tja dat is natuurlijk ook al vanaf 2008 8O)

 
Nou ik heb dat al vanaf mijn 19e en heb daarvoor en sindsdien redelijk goed gegeten, en de laatste jaren heel goed. Ben nu 38 en helaas zo goed als kaal.

Mijn oom van 50 is al 30 jaar een drugsgebruiker, harddrugs (heroine, crack, spuiten snuiven echt alles) dus niet een beetje stuf. Daarbij een afschuwelijk slecht dieet al die jaren. Hij is broodmager heeft diverse aandoeningen maar heeft nog een volle bos lang haar 8O

Hij heeft wel een enorm goede bottenstruktuur, hoge jukbeenderen en hij heeft al zijn tanden nog! (Het ziet er niet mooi uit maar toch)

Tanden gaan er meestal als eerste aan bij hard drug gebruikers.

Wij als familie hebben trouwens in de loop der jaren alles, letterlijk alles, gedaan om hem eraf te houden maar niets heeft geholpen.

Volgens mij heeft hij ook een enorme bijnieruitputting omdat hij hij werkelijk bij de minste geringste stress totaal instort.

Dus ik weet het niet met haaruitval..

Wat ik je wel wil meegeven is geen propecia te gaan proberen, het werkt wel een beetje en als je ermee stopt valt alsnog al het haar uit dat zonder dat spul ook zou zijn uitgevallen.

Maar er zijn nu heel veel mannen die erdoor impotent zijn geworden. Zelfs nadat ze ermee gestopt zijn wordt dat niet beter...

 
Ik heb die rotzooi (propecia) gelukkig nooit gebruikt.. :mrgreen:

 
Ik ben nu 23 en merk sinds een half jaar dat mijn haar dunner wordt. Ik was mijn haar met een blok olijf zeep 1x per 2 weken. Verder smeer ik ongeveer 2/3x per week cocos olie in mijn haar voordat ik de deur uitga. Zijn er andere manieren om mijn haar weer dikker te maken? en zou ik mijn haar verstikken door zo vaak cocos olie te gebruiken?

 
hoi timo,

je moet eens lezen in het boek ontgiftende baden , google maar eens.

daar staan ook dingen in van mensen die na die baden hij eigenlijke haarkleur weer terugkregen ( volgens de schrijfster zetten afvalstoffen zich vast aan de uiteinde van het lichaam) en sommige mensen krijgen ook weer nieuwe haren terug. had net zitten lezen van een man die weer nieuw haar erbj kreeg

 
Timo,

Ik heb ooit eens ergens gelezen dat kaalheid o.a. komt vanuit de darmen.

Maar het kan ook met hormonen te maken hebben.

Dus je moet het van binnenuit aanpakken. Maar daar ben je volgens mij al mee bezig, toch?

Lia

 
@poekie ja van binnenuit al een tijdje bezig! 'gezond' leven afgelopen 4 jaar waarvan wapf/paleo afgelopen 1,5 jr

 
Plastic (flesjes Water) , Soja (Nutela pasta) , geraffineerd voedsel (pasta)

Plastic helpt mee aan de feminisering van onze maatschappij anti-androgene chemische stof, androgyne

antwoord op de vraag waardoor het aantal echte jongens en echte mannen zo schrikbarend is afgenomen in de rijke Westerse landen. Nederlandse mannen… Dat de kwaliteit van hun zaad de afgelopen decennia sterk is verminderd

Soja

Isoflavon dat voorkomt in alle planten, maar voornamelijk in bonen, is een stof die het vrouwlijk hormoon oestrogeen benadert. Isoflavonen zouden dan ook de oorzaak zijn van de Zaadcelafname bij mannen. kijk goed om je heen mannelijke vegetariers vind ik er ook soms een beetje vrouwlijk uit zien een mooi voorbeeld is die Andreas Moritz ik vind echt dat hij een vervrouwelijkt gezicht heeft

geraffineerd voedsel

vandaag de dag eten we bijna alleen nog maar geraffineerd voedsel

alles word gekookt verhit waardoor het geen enzymen meer bevat

en ik denk dat het slecht verteren van eiwitten en vetten ook een rol spelen bij mannelijke kaalheid http://www.transhair.nl/nieuws/mogelijke-oorzaak-voor-kaalheid-bij-mannen-ontdekt

een mooi voorbeeld is een wilde zalm te vergelijken met een gekweekte zalm

Onverzadigde vetzuren en meervoudig onverzadigde vetzuren worden zijn vrij onstabiel en zijn daarom in de natuur altijd voorzien beschermende materialen (anti-oxidanten Natuurlijke antioxidanten zijn flavonoïden, polyfenolen, ascorbinezuur (= vitamine C) en tocoferol (=vitamine E).zodat ze niet rans worden.

Verzadigde vetzuren zijn heel erg stabiel, en zijn daarom veel minder een probleem.

In de natuur, zie je dat organismen manieren hebben gevonden om die onverzadigde vetzuren te beschermen. Kijk bijvoorbeeld naar de zalm, het vet van zalm bestaat uit een heel hoog aantal onverzadigde vetzuren. Je zou kunnen denken dat het vet in zo'n zalm een grote ranzige zooi wordt, maar het tegenovergestelde is waar. De zalm beschermt zichzelf door een bepaalde alg te eten die astaxanthine bevat. Astaxanthine is een soort vitamine E deluxe. Het is 14 keer zo goed in staat dan vitamine E om lipide peroxidatie tegen te gaan. Daardoor blijft het vet van zo'n zalm niet alleen als de zalm leeft heel stabiel, maar zelfs als de zalm gevangen en verwerkt wordt, helpt de astaxanthine het vet te beschermen tegen licht/warmte/lucht (wat normaal gesproken tot rans leidt). de zalm behoud ook zijn prachtigen kleuren door deze natuurlijke voeding (haar)

gekweekte zalm is van nature wit (kaal)

dat komt omdat ze geen natuurlijke en verkeerde arme voeding krijgen en veel antibiotica pesticiden tegen zeeluizen

maar door ze Canthaxantine te geven (E161g) de kleurstof die zalm zijn roze kleur geeft

zijn ze roze anders zou de zalm gewoon wit, grijs zijn

een gekweekte zalm blijkt 5x minder vitamine A te zitten en 9x minder vitamine D in gekweekte zalm zit ook veel minder omega-3.

voor de mens is melk een mooi voorbeeld

Rauwe melk van biologische grasgevoerde koeien

of gepasteuriseerde melk van graangevoerde koeien

Er is een heel groot verschil tussen verse en gepasteuriseerde melk. Doordat de melk wordt

verhit gaan er essentiële bacteriën verloren. Hierdoor krijgen andere bacteriën de kans te

groeien. Deze bacteriën echter, zijn niet goed voor onze gezondheid. Tevens gaan enzymen,

eiwitten en vitamines verloren. Vitamine C verdwijnt zelf helemaal!

Ik denk dat uiteindelijk of het nou om haaruitval gaat of tandbederf, Degeneratie alles heeft te maken met het verstoren van natuurlijke voeding en verkeerde voeding

Weston A. Price dieet is het beste wat er is.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.749
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan