Kaalheid bij jonge mannen

Ik weet dat ik een beetje tegen mezelf aan het praten ben, maar ik ben de laatste tijd obsessief op internet onderzoek aan het doen over kaalheid. Ik vind het heel raar dat het lijkt alsof kaalheid helemaal niks met gezondheid te maken heeft. Sterker nog, in Turkije zijn er mannen die oestrogeen en andere feminiseringsmiddelen op hun hoofd smeren. Ze krijgen hierdoor borsten en andere gezondheidsklachten, maar ook heel veel en gezond haar. Zou het kunnen zijn dat er ziektes zijn die niet in één generatie opgelost kunnen worden?

 
hahaha, ik moest wel even lachen om jouw opmerking Gadsie! Ik zie het voor me. Turkse kerels met borsten en gezondheidsklachten, maar WEL met een mooie bos haar. Goed bezig mannen! :wink:

Ik kan je niet verder helpen helaas. Ik maak me inmiddels geen zorgen meer om mijn wat kalende kruin. Ik vertrouw erop dat het allemaal wel goed komt. En anders maar niet. Ik zou stoppen met het obsessief zoeken naar oplossingen. Wat mij betreft is stress ook een directe oorzaak van kaalheid.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.424
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan