Ivermectine

Bovenstaande wat ik geplaatst had kwam uit dat stuk, het ging mij erom dat 'tranen als accuzuur' dat jij er toen last van had en nu ook mensen er last van hebben. Heeft niets met ivm te maken want dat had ik al voor ik met ivm begon.
 
Vandaag 2e dag avermectine.
Merk helderder en verbeterd zicht, meer energie en chronische jeuk op hoofdhuid weg.
Schema 1e dag 3 x 5mg en 2e dag 2 x 5mg, beide op nuchtere maag en 2 uur voor voedinginname.
Ontgiftiging ondersteund met quercitine, zink, vit C & D en gezuiverd water
Planning:
3e dag 2 x 5mg op nuchtere maag
4e, 5e, en 6e dag 3 x, 2 x en 2 x 5mg bij vette maaltijd
dan weer hetzelfde schema als de 1e 3 dagen
10e dag: evalueren
 
Vandaag 2e dag avermectine.
Merk helderder en verbeterd zicht, meer energie en chronische jeuk op hoofdhuid weg.
Schema 1e dag 3 x 5mg en 2e dag 2 x 5mg, beide op nuchtere maag en 2 uur voor voedinginname.
Ontgiftiging ondersteund met quercitine, zink, vit C & D en gezuiverd water
Planning:
3e dag 2 x 5mg op nuchtere maag
4e, 5e, en 6e dag 3 x, 2 x en 2 x 5mg bij vette maaltijd
dan weer hetzelfde schema als de 1e 3 dagen
10e dag: evalueren
Wat goed en wat fijn voor je!
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv
Vandaag 2e dag avermectine.
Merk helderder en verbeterd zicht, meer energie en chronische jeuk op hoofdhuid weg.
Schema 1e dag 3 x 5mg en 2e dag 2 x 5mg, beide op nuchtere maag en 2 uur voor voedinginname.
Ontgiftiging ondersteund met quercitine, zink, vit C & D en gezuiverd water
Planning:
3e dag 2 x 5mg op nuchtere maag
4e, 5e, en 6e dag 3 x, 2 x en 2 x 5mg bij vette maaltijd
dan weer hetzelfde schema als de 1e 3 dagen
10e dag: evalueren
Helpt het ook tegen roodheid en droogheid van de huid?
 
Beste Mike ben een vaste luisteraar van dot.com radio en hoorde gister dat je een lezing houd in Aalsmeer zou je me daar een uitnodiging(tijd,lokatie) kunnen sturen want woon in de buurt en wil er graag heen en lijkt me leuk om je te ontmoeten.:)
 
Remt IVM de productie van collageen?

Ook andere anti-fibrotic middelen remmen vaak collageen productie, niet alleen in littekens maar overal in het lichaam indien het middel ingenomen wordt (systemic).

The results demonstrated that ivermectin inhibited the proliferation of HPS fibroblasts and significantly decreased the production of type I collagen, α‑smooth muscle actin and cellular communication network factor 2, as determined by analyzing the mRNA and protein expression levels. In conclusion, the results of the present study suggested that ivermectin may be a promising therapeutic agent for HPS (hypertrophic scar).

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.677
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan