Ivermectine

Zoals de meeste weten, word Joe Rogan al een tijd gecensureerd omdat hij anti-vax is en o.a alternatieven zoals ivermectine gebruikt en prijst in zijn miljoenen views podcasts.

Zijn maat Dana White die hij ook algemene adviezen geeft over voeding/dieet, werd tijdens een interview voor de UFC ( werelds grootste vechtsport organisator) gevraagd over de meer dan 200 artsen die recent een beklag hebben gedaan over de anti corona maatregelen betoog van Joe Rogan op Spotify. De artsen willen mensen zoals hem censureren, zodat de mensen onwetend en dom blijven.

Extra info: Dana White is de CEO en sleutelfiguur van de UFC, 's werelds grootste vechtsport organisator en met miljoenen volgers. Het is niet altijd mijn man geweest, maar respect voor dit betoog en let op hoe een journalist hem ongeloofwaardig probeert te maken met de vraag " Ben je een dokter?", let op zijn reactie daarop. Hij kent de media heel goed en weerlegd deze vraag op een sterke manier. Net zoals hij pro-actief is om aan te geven dat deze middelen (ivermectine) echt niet alleen voor de "rijke" zijn, het is spotgoedkoop, maar toch word het ons onthouden.

In een zin: top betoog en verweer!
 
Maar ook anti-IVM! Er wordt ontzettend veel disinfo verspreid door lui met een veel te groot ego. In de alternatieve wereld barst het van de opgeblazen ego's, vooral onder hen die zich 'spiritueel' noemen. Be careful who you follow (Q).

Mike
Hear hear
 
er is iemand die beweert dat ivm onvruchtbaarheid zou kunnen veroorzaken. Bekend hier of nog nooit over gelezen?
Och dat zeiden ze ook over de corona vaccinaties en toen was het wel zo. Wat is het verschil? Het ene past in je straatje en het andere niet? Beiden zijn in feite middelen waar je niet precies van weet wat er in zit en wat het op de lange termijn met je doet. Au!
 
Dorientje wat leuuuk dat jij hier bent, gezellig hoor, hoop dat je heeeel lang kan blijven.....of toch niet
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv
Studie uit een Braziliaanse stad waarin een groot gedeelte van de inwoners ivermectine nam en een kleinere deel geen ivermectine nam. Studie laat zien dat ivermectine gebruikers (meer dan 140.000) significant minder infecties, ziekenhuis opnames en sterftecijfers hadden, dan diegene die geen ivermectine namen.

"In deze grote PSM-studie werd regelmatig gebruik van ivermectine als profylactisch middel geassocieerd met significant verminderde COVID-19-infectie, ziekenhuisopname en sterftecijfers."


https://www.cureus.com/articles/821...5oe--kciX8vEAxYg9m4pnkiu5F6jT8nZSati9hj6IVuBI
 
Laatst bewerkt door een moderator:
I.v.m. een sterfgeval heeft een stille lezeres een flinke voorraad IVM en AVM te koop. Wie interesse heeft kan mij een PM sturen, dan breng ik je met deze persoon in contact.

Mike
 
Hi,
Vraagje, heb een vriend een tijdje terug ivm gegeven als voorraad. Nu heeft hij het al gebruikt en sindsdien heeft hij ontstoken, prikkende ogen. Bij de huisarts een druppeltje gekregen, maar het gaat niet over. Kan dit door ivm ontstaan? Dat er teveel afvalstoffen afgevoerd moeten worden en het lichaam dat niet aankan?
 
Hi,
Vraagje, heb een vriend een tijdje terug ivm gegeven als voorraad. Nu heeft hij het al gebruikt en sindsdien heeft hij ontstoken, prikkende ogen. Bij de huisarts een druppeltje gekregen, maar het gaat niet over. Kan dit door ivm ontstaan? Dat er teveel afvalstoffen afgevoerd moeten worden en het lichaam dat niet aankan?
'' Grappig' dat je het zegt.
Sinds dat ik Ievermectine gebruik heb ik last van tranende ligt prikkende ogen. Verder geen punt, maar toch. Ik zie ( heb wel lees brilleke nodig) zoals altijd goed en zeker voor veraf zien heb ik totaal geen problemen.
 
'' Grappig' dat je het zegt.
Sinds dat ik Ievermectine gebruik heb ik last van tranende ligt prikkende ogen. Verder geen punt, maar toch. Ik zie ( heb wel lees brilleke nodig) zoals altijd goed en zeker voor veraf zien heb ik totaal geen problemen.
Dus je ogen zijn niet vooruit gegaan? Eigenlijk wil ik het zelf om die reden gaan slikken nl.. Moet nog ff een goed moment vinden, dat ik niet aan het detoxen ben als ik genoeg te doen heb de volgende dag.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.943
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan