Ivermectine

Beste Mike ben een vaste luisteraar van dot.com radio en hoorde gister dat je een lezing houd in Aalsmeer zou je me daar een uitnodiging(tijd,lokatie) kunnen sturen want woon in de buurt en wil er graag heen en lijkt me leuk om je te ontmoeten.:)
Stuur me een PM.

Mike
 
Grappig, want Julian heeft eerder ontdekt dat IVM de wondheling verbetert.

Mike
Opmerkelijk

Zou het te verklaren zijn omdat het anti fibrotic is? Minder collageen aanmaak resulteert in minder breed litteken.
Leuk in een litteken maar volgens mij niet wenselijk is de rest van het lichaam.
Wel apart dat het ECM synthese bevordert.😳


Quotes uit link Julian:
We determined that ivermectin partially aided in wound healing as determined by quantification of wound size over time (FigureFigure55B). At days 8–9 as well as 11–12, ivermectin-treated wounds were significantly smaller than DMSO-treated controls.
...
treatment of dermal fibroblasts with ivermectin causes an upregulation in multiple genes involved in Schwann cell differentiation and maintenance, peripheral nerve regeneration and extracellular matrix (ECM) synthesis; different formulations of ivermectin produce similar results in hDFs in vitro
...
 
Wij (ik plus mijn 2 kids, behalve mijn man) waren de afgelopen dagen niet fit. Keelpijn, hoofdpijn, spierpijn. Ik dronk al een aantal weken CDS om uit te proberen maar heeft dit dus niet kunnen voorkomen. Maar zodra ik weer IVM uit de kast trok, zijn mijn klachten zo goed als weg🥳
Op dit moment zijn veel familie leden ziek en niemand wil aan de IVM. Ik heb het ze aangeboden, gratis en voor niks maar nee ze willen er niet aan. Nou dan niet, joe!
 
Ben het draadje Ivermectine aan het doorspitten en op pagina 161 aangekomen gekomen en nog niet tegengekomen of Avermectine en Ivermextine zonder problemen tegelijkertijd ingenomen kunnen worden - in welke dosering? - en of ze een verschillend uitwerkingsgebied hebben.
Morgen wil ik mijn inname IVM/AVM bijsturen.
Wie weet daar iets over te zeggen?
 
Ben het draadje Ivermectine aan het doorspitten en op pagina 161 aangekomen gekomen en nog niet tegengekomen of Avermectine en Ivermextine zonder problemen tegelijkertijd ingenomen kunnen worden - in welke dosering? - en of ze een verschillend uitwerkingsgebied hebben.
Morgen wil ik mijn inname IVM/AVM bijsturen.
Wie weet daar iets over te zeggen?
Ik heb dat weleens gedaan. 2 IVM en 2 AVM tegelijk ingenomen. Geen bijzonderheden verder.
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv
Nee heb er geen ervaring mee.
Echter mijn kleinkind is een paar jaar geleden alweer gevaccineerd (via school o.i.d. ) terwijl ik steeds gezegd had - doe het niet - en toen heb ik haar laten ontstoren d.m.v. homeopathie. Weet dus niet of dat geholpen heeft ja of nee.
Toevallig zijn beide kleinkinderen nu naar een Mesoloog gegaan, de oudste (21) heeft een soort exceem - had ze als baby ook al - en de ander (15) heeft acne en zit daardoor niet goed in haar vel, verstopt zich, bovendien is een vroeger vriendinnetje haar aan het pesten met die acne. Arts geeft antibiotica. Daar had ik al voor gewaarschuwd.
De oudste kreeg via huisarts een middel met zware bijwerkingen.
Mijn dochter en kinderen beginnen in te zien dat regulier Geen oplossing is.
Voor mezelf ben ik nu aan het zoeken naar ayurveda.
 
wat zijn je ervaringen met je kindje? hoe reageert hij erop, merk je verschil in helderheid?
Is mijn kleinkind.
Helaas heeft hij het niet gekregen.
Moeders was het er niet mee eens.

Hij was besmet met Corona en had klachten, maar inmiddels gelukkig weer klachtenvrij.
Helaas heeft zijn moeder het nu, maar zij weigert de IVM
Tja...
 
Ik geef het mijn dochter van 6,5 jaar ook soms. Als ik merk dat ze een beetje verkouden wordt... dan geef ik twee drie dagen achter elkaar. Ze is in tegenstelling tot haar klasgenootjes serieus nooit ziek! Ook nooit echt geweest. (Maar ze is dan ook gelukkig nooit vergiftigd door de prikken van het rijksvaccinatie programma, denk dat ze daar winst heeft behouden in haar immuunsysteem )
 
Is mijn kleinkind.
Helaas heeft hij het niet gekregen.
Moeders was het er niet mee eens.

Hij was besmet met Corona en had klachten, maar inmiddels gelukkig weer klachtenvrij.
Helaas heeft zijn moeder het nu, maar zij weigert de IVM
Tja...
tsjah, ik vind besmet zijn met corona niet echt geldig (virussen bestaan immers niet) Wel denk ik dat misschien vergiftigingsklachten kunnen worden verholpen met IVM.
 
Ik geef het mijn dochter van 6,5 jaar ook soms. Als ik merk dat ze een beetje verkouden wordt... dan geef ik twee drie dagen achter elkaar. Ze is in tegenstelling tot haar klasgenootjes serieus nooit ziek! Ook nooit echt geweest. (Maar ze is dan ook gelukkig nooit vergiftigd door de prikken van het rijksvaccinatie programma, denk dat ze daar winst heeft behouden in haar immuunsysteem )
zou je dan niet juist geen medicatie geven? het lichaam zou sterkt genoeg moeten zijn toch? dan duurt het misschien een dagje langer maar dan leer je je kind wel dat het zelf sterk genoeg is
 
Is mijn kleinkind.
Helaas heeft hij het niet gekregen.
Moeders was het er niet mee eens.

Hij was besmet met Corona en had klachten, maar inmiddels gelukkig weer klachtenvrij.
Helaas heeft zijn moeder het nu, maar zij weigert de IVM
Tja...
You can lead a horse to water......


Sterkte
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.680
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan