QAnon

Nou Mike, das nog eens diepgaande materie..en dat voor de zondag:)
Ik probeer het te begrijpen en mijn conclusie is dat alles wat we hierover hebben geleerd op school en tijdens studie een grote leugen is. Net zoals alle andere onderwerpen trouwens, dus wat dat betreft niks nieuws.
Die stelling over meiose en dat dat met de aarde gebeurt vind ik wel heel vergezocht, maar deze dame komt wel met plausibele verklaringen. David Icke zegt altijd dat de maan een machine is die door mensen is gemaakt, en dat de aarde in quarantaine is vanwege de slechte aliens op onze aarde. Dat komt enigszins terug bij het verhaal over de dampkring en dat wij in een soort dome leven.
 
Misschien is het effect van de ET q posts?

Maar heel leuk en verfrissend om Mike dit soort posts te zien doen en dat hij eindelijk achter de afkorting van NASA is gekomen :)

Ik hoorde voor het eerst van "Never A Straight Answer" via Jim Marrs, born James Farrell Marrs Jr. (December 5, 1943 – August 2, 2017), die als echte old school onderzoek journalist JFK, Moon, Mars, 911, Bin Laden, etc. onderzocht.

Helaas te vroeg heen gegaan. Zou prachtig zijn als hij de Q beweging had meegemaakt.


 
Mooie samenvatting van project Veritas undercover onderzoek, FBI met dubbele boeken en de hopelijke aanstaande October surprise:

https://stillnessinthestorm.com/2018/09/massive-october-surprise-coming-the-enemies-within-are-being-exposed-as-president-trump-prepares-to-take-the-war-against-the-deep-state-to-the-next-level/
 
David Icke zegt altijd dat de maan een machine is die door mensen is gemaakt, en dat de aarde in quarantaine is vanwege de slechte aliens op onze aarde.

Dat de maan een soort satelliet zou zijn, dat wil er bij mij nog niet in. Het is vergelijkbaar met wat XtremeRealityCheck zegt over de 'flat earthers': jullie zitten op een goed spoor, maar jullie beweging wordt gekaapt door Luciferiaanse krachten.

Mike
 
Ik bekeek onderstaande filmpje over Quantum Computing

en kwam Q tegen :)

ibmq.png





 
Misschien is het effect van de ET q posts?

Nee, dat valt bij mij onder 'disinformation is necessary'. IPOT heeft al in een filmpje eerder deze week vreemde verschijnselen met de 'timestamp' van deze posts gezien (verschil tussen real-time screenshots en latere timestamps op 8chan). Bovendien is Q bewust vaag in zijn antwoorden, zoals: False, moonlandings are real. Haal de komma weg en je krijgt: False moonlandings are real.

Vrijwel alle Qtubers die ik heb gehoord zijn ervan overtuigd dat de maanlanding misschien wel is gebeurd, maar dat de foto- en filmbeelden die de wereld zijn rondgegaan volkomen fake zijn (denk aan schaduw en lichtinval, wapperende vlag (wind op de maan?), opdwarrelende maanstof, dat soort dingen). Ofwel ze waren er de eerste keer niet, of ze hebben daar iets gezien wat wij niet mogen weten. Zowel Armstrong als Gagarin, de eerste Amerikaan en de eerste Rus op de maan (zegt men), leidden een teruggetrokken bestaan en praatten liever niet over hun ervaring dan wel. Anderen zouden dit juist van de daken schreeuwen en ze zouden gevierd worden als rockhelden!

Wat mij triggerde was de absoluut kunstmatige hitte van afgelopen zomer. Ik heb de hete zomer van 1976 meegemaakt (was toen 9) en toen wierpen bomen en planten niet zomaar bladeren af. Het hele bos ligt hier vol met veel te vroeg afgeworpen groene eikels en kastanjes! Hoewel de temperaturen toen vergelijkbaar waren met die van 2018 was de hitte droger, niet die vieze vochtigheid die we nu jaar na jaar ervaren.

Het effect op mijzelf was ronduit k*t (heb er geen ander woord voor): ik word sloom, passief, lethargisch, mijn brein functioneert traag en niet goed en ik ben snel kribbig en geirriteerd. Fysiek ervaar ik hevig en onophoudelijk transpireren en eindeloze productie van traanvocht dat wel accuzuur lijkt, zo bijtend is het, waardoor ik met roodomrande ogen rondloop en direct zonlicht mij helemaal leip maakt.

Afgelopen week hebben ze de microwave weer aangezet, waarschijnlijk om goed weer te hebben op Prinsjesdag, en meteen komt er weer accuzuur uit mijn ogen en zweet ik weer als een rund. Het enige wat mij op dit soort dagen afkoelt is koud pils, niets anders helpt. Ik kom dan ook altijd aan in de zomermaanden en val af in de herfst en winter, omdat ik dan aanzienlijk minder drink. Ik heb geen idee hoe dit verder moet als ze straks met 5G de boel opvoeren, volgens mij word ik dan helemaal gestoord.

Wat me verder triggerde was Hurrican Florence. Q heeft er met geen woord over gerept, dus volgens mij maakten de 'white hats' zich nergens druk over. En dan precies wanneer die orkaan aan land dreigt te komen, zwakt-ie af van kracht 5 naar 2. Interessant genoeg ook precies op het moment dat 7 (!) sterrenwachten op non-actief gaan, waarvan de Sunspot in New Mexico ook nog eens op spectaculaire wijze met zwarte helicopters, FBI en andere kermis.

Ik volgde XtremeRealityCheck en Godrules toch al en ineens raken die filmpjes een veel grotere snaar bij mij dan voorheen. Dat is nou hoe The Great Awakening werkt en dit is bij mij al jaren het geval: telkens ontrafel je meer en past er nog een stukje van de puzzel en is je bewustzijn weer wat groter en ruimer geworden. Dankzij QAnon hebben we met z'n allen bijna een collectieve evolutionaire sprong gemaakt. Laatst zei Dustin Nemos nog dat een jaar QAnon hem meer kennis en inzicht heeft opgeleverd dan al die jaren Alex Jones bij elkaar!

Mike
 
Ik heb de hete zomer van 1976 meegemaakt (was toen 9) en toen wierpen bomen en planten niet zomaar bladeren af. Het hele bos ligt hier vol met veel te vroeg afgeworpen groene eikels en kastanjes!



Kijk eens hoe men dit wegredeneert:



Nieuws uit de natuur dat de klimaatmaffia het liefst naar de achterkant van pagina 37 zou verbannen, maar dat dankzij de altijd oplettende wokevogels ten burele van de Universiteit Wageningen niet aan onze aandacht ontsnapt: het gaat keigoed met de eikels en beukennootjes in Nederland. "Op de Veluwe hangt in totaal 6,4 miljoen kilo eikels en beukennootjes, tegen ruim 4 miljoen kilo vorig jaar." Veel eikels dus, je zou bijna spreken van een kansloze eikelplaag. "Door de extreme warmte waren de eikels dit jaar al vroeg rijp." Zo ziet u maar weer, dat het nou net de eikels zijn, die van klimaatverandering profiteren.



https://www.geenstijl.nl/5144010/wie-trouwens-ook-best-wel-een-eikel-was-is-harry-mulisch/

Het gaat hier om STERVENDE BOMEN die VAN BINNEN WORDEN GEKOOKT!

Mike
 
Nou, dat is een hoop huiswerk Mike!:) dank, ik ben benieuwd. Wat een productiviteit op het forum trouwens, het is zeker slecht weer..
 
Gabrielle, bekijk de 2 filmpjes op deze pagina (3 posts terug) eerst en zet de doos met tissues maar klaar!

Mike
 
"Dit jaar traanvocht als accuzuur" Heel herkenbaar, ik werd er gek van. Ik kweek tropische groenten/kruiden, je zou denken dat ze het dit jaar goed naar hun zin zouden hebben maar het tegendeel was waar, alles groeide belabberd.
 
“Dit jaar traanvocht als accuzuur” Heel herkenbaar, ik werd er gek van. Ik kweek tropische groenten/kruiden, je zou denken dat ze het dit jaar goed naar hun zin zouden hebben maar het tegendeel was waar, alles groeide belabberd.

Ik was kennelijk niet de enige. De reden waarom ze niet groeiden was omdat ze water tekort kwamen. Ik heb godzijdank thuis een Kangen-apparaat en heb liters gekoeld water gedronken van goede kwaliteit (dus werkelijk dorstlessend en hydraterend), maar menigeen moet forse nierklachten hebben ervaren door uitdroging!

Mike
 
Persoonlijk geen last gehad van de hitte. Veel kruiden- en groentenplanten deden het zeer slecht, maar mijn cnnbsplanten deden het uitstekrnd. 2 stuks zijn 3,5 meter geworden! Dat wordt een hoop olie maken :D

Joost
 
Dank voor het toetje Mike, ik vind het heel bijzonder wat ik heb gezien. Prachtig, zelfs soms op het emotionele af, die geluiden. Maar wat ik ook steeds weer tegenkom, is dat het in de bijbel beschreven staat. Ook rondom Q kom ik vaak tegen dat er wordt verwezen naar de bijbel, ik krijg het idee dat we inderdaad een script aan het volgen zijn, met een allang bekend einde. Het verhaal uit de bijbel waar het goede overwint!
Uiteraard heb ik het dan niet over de Luciferiaanse versies van de bijbel, maar over het originele verhaal. Wie zou ooit het originele verhaal opgeschreven hebben en hoe lang geleden zou dat zijn geweest? Zijn de aliens naar de aarde gekomen om het aan de aardbewoners te vertellen? Of leefden we toen in 10 dimensies ipv 3,4 of 5 en konden we dingen die we nu niet voor mogelijk houden? Ik hoor graag jullie mening, heb het idee dat dit dicht naar de kern van het verhaal rondom Q gaat.
 
Dat het bijbelverhaal veel ouder is dan de christelijke bijbel zelf staat voor mij als een paal boven water. Vraag jezelf af hoe het kan dat zoveel bijvelverhalen zich niet afspelen in Europa, maar in Afrika en het midden-oosten en je krijgt een idee van veel oudere (en wijzere) beschavingen die destijds nog niet besmet waren met het psychopathische DNA van deze subsoort, die al of niet van deze aarde is. Ergens moet er kruisbestuiving met deze lui hebben plaatsgevonden, naar alle waarschijnlijkheid ongeveer 6000 jaar geleden. Ze worden benoemd in de bijbel en in andere heilige geschriften van diverse oude geschriften overal ter wereld en er wordt voor gewaarschuwd. Je hebt gelijk, we verkeren in een eindstrijd en deze is SPIRITUEEL van waard, zoals je ook kunt lezen in de Q-posts.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.501
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan