Ivermectine

Dus je ogen zijn niet vooruit gegaan? Eigenlijk wil ik het zelf om die reden gaan slikken nl.. Moet nog ff een goed moment vinden, dat ik niet aan het detoxen ben als ik genoeg te doen heb de volgende dag.
Misschien eens tijd gaan 'palmeren':
De handenpalmen met de vingers gekruist op elkaar op het voorhoofd zachtjes over de oogkassen leggen zonder druk uit te oefenen op de ogen een aantal keer een aantal minuten per dag. Langer is beter. Een kwartier lang geeft meer resultaat dan 5 minuten. Gaan de ogen vaak snel van vooruit.
 
'' Grappig' dat je het zegt.
Sinds dat ik Ievermectine gebruik heb ik last van tranende ligt prikkende ogen. Verder geen punt, maar toch. Ik zie ( heb wel lees brilleke nodig) zoals altijd goed en zeker voor veraf zien heb ik totaal geen problemen.
Hier ook prik ogen na inname ivm. Maar....het maffe is dat wanneer ik mijn oude bril opzet (halfje minder aan beide kanten) de prik ogen dan na een tijdje weggaan.
Mijn idee is: ivm verbetert zicht/bril is dan te sterk waardoor zere ogen. :unsure::unsure:
 
Misschien eens tijd gaan 'palmeren':
De handenpalmen met de vingers gekruist op elkaar op het voorhoofd zachtjes over de oogkassen leggen zonder druk uit te oefenen op de ogen een aantal keer een aantal minuten per dag. Langer is beter. Een kwartier lang geeft meer resultaat dan 5 minuten. Gaan de ogen vaak snel van vooruit.
Zal het doorgeven. Lijkt me idd wel rust te kunnen geven voor de ogen. Dank!
 
Hier ook prik ogen na inname ivm. Maar....het maffe is dat wanneer ik mijn oude bril opzet (halfje minder aan beide kanten) de prik ogen dan na een tijdje weggaan.
Mijn idee is: ivm verbetert zicht/bril is dan te sterk waardoor zere ogen. :unsure::unsure:
Dank je. Alleen denk ik dat een sterke bril eerder hoofdpijn zou geven. Hij heeft ook ontstoken ogen volgens de huisarts. Alhoewel hij niet heel erg rode ogen heeft, een beetje maar. Ik geef het iig door en hoop dat hij met deze tips wat vooruit komt. Heb hem ook al ogentroost van Weleda geadviseerd. Hoop dat dat ook helpt. Huisarts zal alleen weer een ander gifje voorschrijven. 🙋‍♀️
 
Dank je. Alleen denk ik dat een sterke bril eerder hoofdpijn zou geven. Hij heeft ook ontstoken ogen volgens de huisarts. Alhoewel hij niet heel erg rode ogen heeft, een beetje maar. Ik geef het iig door en hoop dat hij met deze tips wat vooruit komt. Heb hem ook al ogentroost van Weleda geadviseerd. Hoop dat dat ook helpt. Huisarts zal alleen weer een ander gifje voorschrijven. 🙋‍♀️
Ogentroost van Weleda is fijn spul. Je kunt ogentroost ook nemen als thee of zelf oogdruppels maken:
 
Zie topic Chemtrails. Is het de IVM die oogklachren geeft of de nu al maamden aanhoudende mist en regen? Kruidvat e.a. hebben ook goede oogdruppels en ooggel.

Mike
 
Zie topic Chemtrails. Is het de IVM die oogklachren geeft of de nu al maamden aanhoudende mist en regen? Kruidvat e.a. hebben ook goede oogdruppels en ooggel.

Mike
Ik denk dat ik het antwoord wel weet. Denk aan hooikoorts in de zomer, dat geeft ook brandende en prikkende ogen. Ik weet nog dat ik in 2018 schreef dat ik tijdens die onnatuurlijk hete zomer 'traanvocht als accuzuur' had. Dat was 2 jaar voor COVID en voor IVM! We worden bestookt met s-eiwitten, in de zoner is het 'hooikoorts' en in het najaar is het 'verkoudheid'. Dit najaars- en voorhaarsseizoen gaan ze voor goud, om toch maar vooral de 'pandemie' overeind te houden, die godzijdank nu op z'n eind loopt. Geef het medicijn dus niet de schuld, want dan draag je (onbedoeld) ook bij aan disinfo via dit forum!

Mike
 
Zie topic Chemtrails. Is het de IVM die oogklachren geeft of de nu al maamden aanhoudende mist en regen? Kruidvat e.a. hebben ook goede oogdruppels en ooggel.

Mike

De mist is inderdaad al een paar weken opvallend aanwezig. Veel meer dan normaal in december en januari. Vooral hier aan de kust. Opvallend is dat ik hier geen prikkende ogen of ademhalingsklachten van krijg. In het verleden was dat wel zo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv
Zie topic Chemtrails. Is het de IVM die oogklachren geeft of de nu al maamden aanhoudende mist en regen? Kruidvat e.a. hebben ook goede oogdruppels en ooggel.

Mike
Dat kan ook nog. Maar hij heeft het wel heel plotseling. Ik weet nu ff niet hoe het gaat, maar mochten de druppels van Weleda niet helpen, zal ik hem naar de drogist sturen. (y) Dank je!
 
Traanvocht voelt als accuzuur, aan mijn rechteroog, links niet, dat heb ik ook, oogarts zei dat er wel wat voor was wat hij voor kon schrijven, ik gaf aan dat ik dat niet zo zag zitten, ogentroost of oogdruppels extra intensief van dr Vogel waren ook goed volgens hem. Die laatste gebruik ik nu, bevalt goed.
 
Is onzin complot theorie van vaxinazis denk ik

Net als dit filmpje wat opeens na 1,5 jaar als een malle gedeeld wordt.

Getest op ratten, zegt al genoeg. Die dosis is veel te heftig.
Parasieten die zware metalen eten ? Serieus 🙄


 
265 05-Dec-2017 9:43:47 PM CET8ch/cbts
Bye Bye Johnny.
Update the list.
Watch the news.
WAR.
Q

Weinig met chemtrails
 
Wat mij triggerde was de absoluut kunstmatige hitte van afgelopen zomer. Ik heb de hete zomer van 1976 meegemaakt (was toen 9) en toen wierpen bomen en planten niet zomaar bladeren af. Het hele bos ligt hier vol met veel te vroeg afgeworpen groene eikels en kastanjes! Hoewel de temperaturen toen vergelijkbaar waren met die van 2018 was de hitte droger, niet die vieze vochtigheid die we nu jaar na jaar ervaren.

Het effect op mijzelf was ronduit k*t (heb er geen ander woord voor): ik word sloom, passief, lethargisch, mijn brein functioneert traag en niet goed en ik ben snel kribbig en geirriteerd. Fysiek ervaar ik hevig en onophoudelijk transpireren en eindeloze productie van traanvocht dat wel accuzuur lijkt, zo bijtend is het, waardoor ik met roodomrande ogen rondloop en direct zonlicht mij.....
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.820
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan