Ivermectine

Hoezo denk je dat er Ivermectine in zit ? Ik geloof daar namelijk helemaal niks van. Als ze vergif stoppen in de vaccins, zullen ze dat ook wel met de pillen doen.
De werking schijnt hetzelfde te zijn, de ingrediënten niet. En natuurlijk stoppen ze er weer van alles in wat ons kan schaden.
Ik denk dat ze nu handig gebruik maken van de 'reputatie' van ivm.
It's gotten so silly that a new term has been invented – "Pfizermectin," implying that Pfizer's Paxlovid is little more than an expensive, big-pharma ripoff of ivermectin. This rumor really has legs, so let's examine whether there is anything to it. Are ivermectin and PF-07321332, more commonly known as Paxlovid the same? Similar? (Note: The active component of Paxlovid is PF-07321332; another drug called ritonavir is added to prolong its half-life.) No, they are not.
 
zou je dan niet juist geen medicatie geven? het lichaam zou sterkt genoeg moeten zijn toch? dan duurt het misschien een dagje langer maar dan leer je je kind wel dat het zelf sterk genoeg is

Eens met je, maar, ook zij wordt helaas buiten mij om vergiftigd door invloeden van buitenaf... chemtrails, voeding etc
Het lichaam mag soms ondersteund en geholpen worden.
 
Dit is een proteaseremmer, een relatief nieuw soort 'medicatie' die reeds wordt ingezet bij Hepatitis C, wat eveneens wordt toegeschreven asn een 'virus'. IVM werkt idd anders. Het afremmen van een enzym dat eiwitten afbreekt lijkt me eerder het tegenovergestelde van wat IVM doet!

Mike
 
Vandaag ook een bestelling van enkele weken geleden via Roli binnengekregen, 2 andere bestellingen van enkele maanden geleden, niet via Roli nog steeds niets ontvangen
 
Oorzaak zien van lichtflitsen bij gebruik IVM/AVM mss toegenomen gevoeligheid voor hoogenergetische deeltjes?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.064
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan