G
Guest
Guest
ik merk dat ik moeite heb met het onthouden van de vele informatie en het doseren ervan.
Mijn geheugen is al een "probleem" sinds mijn zwangerschappen en telkens zei men ja dat is logisch komt van hormonen.
Je mag vergeetachtig enz zijn tot wel 2 jaar na de bevalling,maar als je da binnen 2 maanden weer zwanger bent, dan geld het 4 jaar??
Ben nu 4 jaar verder en merk geen verandering.
Vergeet heel veel, en heb moeite dingen terug te halen die ik net gehoord of gelezen heb.Moet dan weer terug naar de informatie als dat nog lukt.
Mijn omi is dementerende en voor zover ik weet gebruikte mijn moeder, nu 60 altijd briefjes om dingen op te schrijven wat ze wilde onthouden.
Is er een verband met tekorten aan vitamines en mineralen i.v.m. geheugen.
Visolie, ik eet elke week 2 keer vis waaronder vette haring.
Heb vit d3 van solgar
Ik heb ooit iets gelezen over vitB12, wie weet er iets van.
Mijn moeder heeft een schildklierdeffect en krijgt elke maand een vitb spuit.
Is hier een verband naar de hersenpan..........
Voor 2 weken terug heb ik bij de ha verschillende dingen laten prikken onder het mom van vol zitten, hoesten, moe zijn.
Ze prikte me op o.a. vit B12, Vit D na aandringen, ijzer enz. alles was goed.
Oja en een kuurtje antibiotica,aangenomen (gratis) en nu staat het doosje als souvenier op de kast.
wie kan mij een richting op helpen?
Mijn geheugen is al een "probleem" sinds mijn zwangerschappen en telkens zei men ja dat is logisch komt van hormonen.
Je mag vergeetachtig enz zijn tot wel 2 jaar na de bevalling,maar als je da binnen 2 maanden weer zwanger bent, dan geld het 4 jaar??
Ben nu 4 jaar verder en merk geen verandering.
Vergeet heel veel, en heb moeite dingen terug te halen die ik net gehoord of gelezen heb.Moet dan weer terug naar de informatie als dat nog lukt.
Mijn omi is dementerende en voor zover ik weet gebruikte mijn moeder, nu 60 altijd briefjes om dingen op te schrijven wat ze wilde onthouden.
Is er een verband met tekorten aan vitamines en mineralen i.v.m. geheugen.
Visolie, ik eet elke week 2 keer vis waaronder vette haring.
Heb vit d3 van solgar
Ik heb ooit iets gelezen over vitB12, wie weet er iets van.
Mijn moeder heeft een schildklierdeffect en krijgt elke maand een vitb spuit.
Is hier een verband naar de hersenpan..........
Voor 2 weken terug heb ik bij de ha verschillende dingen laten prikken onder het mom van vol zitten, hoesten, moe zijn.
Ze prikte me op o.a. vit B12, Vit D na aandringen, ijzer enz. alles was goed.
Oja en een kuurtje antibiotica,aangenomen (gratis) en nu staat het doosje als souvenier op de kast.
wie kan mij een richting op helpen?