geheugen

Tja, jij bent degene die moet onderzoeken waarom je twijfelt. Dat is voor iedereen anders. Net als wat het is dat jij nodig hebt. Iedereen loopt zijn of haar eigen route, soms overlappen stukjes. Wat is er voor nodig om weer ter vertrouwen op je eigen-wijsheid?

Je weet zo goed wat nodig is voor je kids, waarom pas je dat niet toe op jezelf?

Ik ben bewust gestopt voordat ik aan een nieuwe baan begon, hoe heftig het daar ook kan zijn, ik heb er echt nooit behoefte aan een sigaret. Het is ook een kwestie van gewoonte. En gewoontes zijn misschien nog wel moeilijker te doorbreken dan verslaving.

 
&list=PLjdo_Xx7Tmk76c6Nf5DI3xIEpm2emrfoR&index=1

Dit is wel een mooie ;-)

 
Voor mij komt er bij verslaving meer kijken dan een slechte gewoonte. Je dient ook af te rekenen met stoffen die je tot je nam, natuurlijk (bv door te sporten) of onnatuurlijk (door te roken).

 
ik heb nu een dag of 4-5 meer melk gedronken dan normaal,zo'n liter per dag.

Dronk eerder meer kefir dan melk.

Ik heb sindsdien last van winderigheid, plots diarree met veel lucht en veel gerommel rond mijn maag.(concertgeluid soms)

Kan dit een teken zijn van slechte eiwitvertering?

Ik ben druk aan het lezen over eiwitten en kom dan het woord fenolen tegen en niet goed verwerken van, overgevoeligheid ervoor.

Zijn fenolen eiwitten?

ik lees nu dat fenolen eiwitten binden, wat heeft zuurtegraad hiermee te maken?

terwijl ik verder lees.................. ingewikkeld hoor.

 
Is het niet omdat in melk nog wel lactose zit en in kefir niet of nauwelijks meer?

Lactose is een suiker en als ik daar teveel van eet moet ik ook concertwinden laten.

 
op dit moment geef ik een concert weg met buikgeluiden waar je U tegen zegt.

ik lees dit: http://www.robkalmeijer.nl/medisch/diversen/cholesterol/index.html

ik mag wel in opleiding om steeds te begrijpen wat er staat en als ik dan denk oja, zit dat zo dan wordt ik weer met woorden en verbindingen om de oren geslagen, zodat ik het niet meer zeker weet. tis wat!

Maar goed ik zit er maar mooi mee en snap niet waarom dit nu gebeurd, wellicht heeft de melk er niks mee te maken?

heb ook af en toe, niet dat het zuur omhoog komt, maar voel het in mijn keel onderin dat het niet lekker zit.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.872
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan