geheugen

yup ben jij dan 1 van die 10 mensen waarvan de boer zich afvraagt waar ze opeens vandaan komen? :)

boer knol

 
Hahah! Ik heb alleen nog maar geïnformeerd bij hem, maar nog niks gehaald...

Ik drink al jaaaaaaaaaren geen melk meer :cry:

Drempel is wat hoog om er weer aan te beginnen :roll:

 
ik neem zo een flesje voor je mee morgen, weet alleen niet waar het te bezorgen ;-)

n......veld 3 zit ik verstopt.(zo noemen ze dit deel geloof ik)

 
Dat had ik ook Angela, ik heb eigenlijk nooit echt melk gedronken, ben jaren anti-melk geweest. maar sinds dit forum ben ik helemaal om. Er gaat tegenwoordig 16 ltr door per week met ons drietjes.

Maar goed, rauwe melk kun je dan ook totaal niet vergelijken met supermarkt melk.

 
Grappig hoe een topic, zo'n topic als deze, ineens een hele andere wending krijgt :lol:

Nooit geweten dat er mensen in real life zo dichtbij zitten op een forum :wink:

uit dezelfde woonplaats zelfs!

 
Ik vermoede dat er mensen uit de buurt waren toen ik zag dat het boek "bijnieruitputting" en "voeding en fysieke degeneratie" bij de bieb een aantal wachtenden had uit roden.......... verdacht :)

zeg maar als ik jou een litertje mee moet nemen, doe het graag.

 
Wilma: ik heb nog steeds wat weerstand tegen melk, maar ik weet ook door dit forum hoe goed het voor je kan zijn...

Dus het komt er maar niet van....

Als wij ook rauwe melk gaan drinken, dan rijd ik Rateltje achterna op naar de boer :wink:

 
Ik heb het boek bijnieruitputting gekocht, dus ben niet bij de bieb geweest :wink:

Dat betekent dat er nog meer mensen van dichtbij hier zouden kunnen zitten :wink:

 
Quote:
Grappig hoe een topic, zo'n topic als deze, ineens een hele andere wending krijgt

Nooit geweten dat er mensen in real life zo dichtbij zitten op een forum

uit dezelfde woonplaats zelfs!



Ik vind het zo leuk dat we elkaar hier zo bijstaan in alles :)

 
toch leuk om te melden vind ik.

Ben vandaag naar een klassiek homeopaat geweest.(doet bio energetica met de AsyraPro.nl (meetapparaat))ze is ook cease therapeut en doet ontstoringen op gebied van vaccinatieschade en informeren enz.

Ze heeft me doorgemeten met de "bekende" staven en druppels meegegeven.

Toen ze begon keek ze raar op toen bleek dat alles uitmuntend scoorde, heel apart vond ze dit, dit had ze nog niet eerder meegemaakt zei ze.

Er was niets wat niet goed functioneerde op gebied van organen en de score voor "zelfgenezing" was 11 wat hoog was aldus haar.

Je kunt je dus voorstellen dat ik erg blij was :)

Alle suppletie wat ik neem is ook gemeten:

Levertraan 2 capsules op een dag (was 1 per dag)

Adrenal 200 mg per dag (was 300-400mg per dag)

magnesiumcitraat 400 mg per dag (was 200mg per dag)

propolis 2 druppen per dag (deed ik om de dag 2 druppels)

vit C (bonusan) met zink 1000 mg is 2 tabletten op een dag (deed ik eens per 2 dagen 1 tablet)

Het enige "groots" wat ze zag was de buis van eustachius die niet goed functioneerde.

Het enige wat ik kan bedenken is dat ik als kind menig maal buisjes heb gehad en nu al jaren oordoppen (slapen) gebruik.

Zou dit niet goed zijn voor de oren? ik heb geen klachten in die richting.

M.b.t. de longontsteking zag ze idd dat de darmen nog niet optimaal zijn en wel wat steun kunnen gebruiken nog, ik vertelde van de kefir.

Ze zei dat kefir een bepaalde stamgroep probiotica kent, maar niet verschillende.

Ik heb nog van solgar ondersteunende capsules voor de darmen en ik ga meer kefir drinken.

Ze heeft gekeken naar allergieen m.b.t. voeding en ik kreeg een lijst van eten wat ik de komende 6 weken moet laten staan en/of een sper 4 dagen mag.

Over 6 weken meet ze mij opnieuw door en dan neem ik de week ervoor geen suppletie.

ff update van een blijde ratel die erg content is met de voedingswijze die ik nu volg!!

 
Wat goed om te horen rateltje! Dat is nog eens positief nieuws! Kan me voorstellen dat je je daar helemaal happy bij voelt! Ga zo door zou ik zeggen, echt super! Het kan dus wel, praktisch helemaal gezond worden. Hurray!

Welke oordopjes gebruik je trouwens?

 
@San daar dacht ik ook aan.

Ik durfde nooit te ontgiften, omdat de gelegenheid (lees kids) er niet is en ik er best tegenop zie voor datgene wat los kan komen.

Een milde reinging overweeg ik steeds, maar dacht dat het beter was eerst je tekorten aan te vullen voor je de hele boel door de war gooit, want een reiniging doet toch wat met je lijf.

Met de druppels die ik nu mee kreeg ga ik volgens haar zeker ontgiften, zo ook door de behandeling.

Ben benieuwd, nu nog ff het lijstje krijgen via de mail over wat ik beter niet of weinig kan eten de komende tijd.

Ik weet dat er kokosolie, kokosrasp, eieren, kaneel, curcuma o.a. opstaat, dat wordt nog wat...... (ik leef er op)

bakken in ghee is nog een optie en roomboter.

yoghurt met kefir, honing en jam is ook te doen denk ik.

Allergie voor tarwe, granen en noten zag ze, ik blij :) dat ik daar al veel eerder mee was gestopt, wat mij veel winden, boeren, opgeblazen gevoel, moe zijn (dips) bespaarde.

 
n.a.v. het bezoekje aan de homeopaat dacht ik........... nou het gaat goed met rateltje....... ga zo door!

Maar het zakt wat in de afgelopen week, das minder, met voeding, energie enz.

ben weer begonnen met werken, wat maakt dat ik iig eens per nacht wakker wordt, op de klok kijk en verder slaap dat wel.

Wanneer ik voor half 11 in me bed lig of niet, maakt niet uit.

Ik slaap overigens prima hoor en ben ook niet moe s morgens.

Er zijn een paar dingen gebeurd, heftig en behoorlijk stressvol waardoor ik met mijn oerdomme kop terug gegrepen heb naar de sigaret. En nee geen lekke band of autoradio gestolen.

Een partner die rook helpt zeker niet mee, maar het is mijn keuze.

Er is geen reden om terug te grijpen ik weet het pfff oliedom

Het zijn er 2 op een dag inmiddels en ik weet precies waar dit naar toe gaat als ik niet ingrijp.

Feit is dat mijn stress bestendigheidsfactor niet heel hoog ligt nog, nou moet ik zeggen dat het ook wel heftig is/was.

verder eet ik meer koolhydraten dan ik zou moeten, al een week of 2-3 en ik voel het ook aan mijn lijf.

Afgelopen week veel moeite met bedenken wat ik dan moet eten als hetgene wat ik normaal elke dag eet ff niet mag volgens de uitkomst van de homeopaat.

Had dit ook al elders geschreven, ik moet mezelf even tot de orde roepen.........

starten met werken en aanpassen van eten gaat niet goed samen merk ik.

Ik ben een rammetje en als ik ervoor ga dan ga ik er voor ;-)

valkuilen, valkuilen..........

Frustrerend dit, terwijl ik weet en voel dat het beter gaat zonder sigaret en met minder koolhydraten.

Ff van me afschrijven, ook voor mezelf.

 
Wees je eigen heelmeester Rateltje! Je weer wat goed voor je is en ontdek hoe je jezelf sterker kunt maken. Ik had t net voordat de jodium kwam ook erg zwaar met het niet roken. Ergens dacht ik, als ik weer ga roken dan voelmik me niet meer zo kl.te.... Verstandig genoeg niet terug gevallen, maar wat ik bijzonderder vindt is dat sinds ik jodium gebruik het rookduiveltje ook weer is verdwenen! Dus waar zit oplossing?

Wel super dat jij stopt, terwijl je partner rookt, ik geloof niet dat ik zo sterk zou zijn!

Gisteren heb ik mezelf flink overbelast en wist dat ik daar vandaag voor zou moeten "boeten". Voor het eerst sinds maanden mezelf vergrepen aan chocola. De intentie was t hele bakje leegeten, maar na 4 stuks was ik al misselijk. Lig nu moe, overbelast en misselijk in bed. Eigen schuld, dikke bult. Maar als ik niet goed voor mezelf zorg, dan werk ik dat soort dingen dus in de hand.

 
@Alexandra wat ik van mezelf niet begrijp is dat ik twijfel

jodium moest ik laten staan, nu ga ik weer op zoek naar waarom wel en of ik het nodig ben.

dat het duveltje bij jou weg is en die verbintenis die jij legt is iets om over na te denken.

voor mezelf weet ik dat stress factor nr 1 is en dat mijn omgeving (les vrienden/werk/partner) een behoorlijke trigger is.

uit de weg gaan is geen optie dus moet ik de serkte bij mezelf zoeken.

Ik mag best terug vallen en twijfelen, de kunst is daar weer uit te komen en te ervaren dat het goed is en voelt.

Voor de ander uit te leggen hoe het zou moeten kunnen gaan is niet zo moeilijk.

vaak geef ik de ander het advies wat voor mezelf geld ;-)

zo spiegelen mijn kinderen mij ook vaak, dit lees ik ook zo mooi terug op de blog onder moeders vleugel, herkenning.

wat ik wel heb nu is dunne ontlasting, bolletjes erin

winderigheid wat niet lekker ruikt

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.319
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan