Gefermenteerde levertraan, levertraan/boterolie mix of skate liver oil?

Als eerste als dat vrijwillig is geweest wil ik je alsnog bedanken voor je moeite. Ik snap dat het naar voor je is als ik je het gevoel heb gegeven dat je me niet kan helpen en je intentie vrijwillig is om iets te geven. Het is niet me bedoeling geweest om jou een naar gevoel te geven.

Inderdaad heb ik zelf niet het gevoel gehad ruimte te mogen hebben om nee te mogen zeggen. Maar dan gebaseerd op het gevoel wat ik er zelf aan over heb gehouden is omdat ik altijd als missie heb gehad anderen te helpen om dingen anders te doen dan het systeem. Ik heb het gevoel eraan overgehouden dat dit niet de juiste instelling zou zijn en de intentie is geweest om dat te veranderen in mijn persoonlijkheid. Terwijl ik als ik naar mezelf kijk en uit ga van mijn intenties toch vind dat dit wel de juiste instelling is. Ook bij onbewuste mensen die hier schapen of andere namen worden genoemd. Alleen op een gegeven moment voelde het van mij uit niet meer om op basis van vrije wil een ander te mogen helpen maar eerder verplicht.
Naast nog andere dingen. Ik vind het gewoon vervelend dat dit zo een misverstand heeft moeten worden. En dit laatste is niet bedoeld vanuit ego perspectief.
 
Tsjonge zeg, ik snap totaal niet waardoor deze commotie is ontstaan. Ik dacht dat dit een behulpzaam, maar ook vriendelijk forum was, maar twijfel hier erg aan op deze manier.
 
Behulpzaam ja. Vriendelijk ja. Wanneer deze eigenschappen beiden veroordeeld worden alsof je ineens een duister persoon bent en zelf overtuigd bent dat dit niet zo is dan komen de veroordelingen. Een mens kan daarvan zo uitgeput raken omdat het gevoel ontstaat de heke wereld te moeten helpen of klaar staan en het met jezelf allesbehalve goed gaat. Dan kom je een keer op een punt dat het de beurt is aan een ander. Ik kan niet geloven dat dit handelen een van God gegeven band of stem is onder elkaar en dit de bedoeling kan zijn. Niet alleen vriendelijkheid en behulpzaamheid Maar gewoon vragen wat iemand nodig heeft lijkt mij de normaalste zaak van de wereld omdat het anders vertaald kan worden naar veroordelen. Duidelijkheid scheppen.

Dus voel je vrij om behulpzaam te zijn. Bij mij staat mijn eigen gezondheid en situatie nu op de allereerste plaats ongeacht of dat veroordeeld gaat worden door anderen of niet. Mijn bijdrages zullen dus voorlopig zeer beperkt zijn wegens privé omstandigheden.
 
Ik heb nooit enige dwang op jou uitgeoefend, het is jouw eigen gedrag dat dwangmatig is, het zit allemaal.in je hoofd. En nu terug naar de levertraan!

Mike
 
  • Leuk
Waarderingen: Siga
Ik vind alles prima. Had ik maar eerder geweten dat dat is wat nodig was.

Maar ben er klaar mee dat wijs gemaakt word jezelf af te moeten wijzen. Zolang ik dat gevoel hier blijf houden, dat mijn bijdragen in het verleden niet oké waren of ik zelf niet oké wat ook heb ik hier geen zin meer.


Ik kan accepteren zoals ik in mijn vorige bericht schreef dat dit niet je bedoeling is geweest. Ik heb het echter niet over 1 persoon met dwang. Het continue maar pushen hoe dan ook en waar dan ook, hetzij in topics hetzij in privé berichten hetzij persoonlijk met de nadruk op je MOET verbinden. Je MOET voelen, je moet dit, je moet dat is voor mij dwang met de bedoeling mezelf af te moeten wijzen. Als dat het gedrag moet zijn wat hier dwangmatig opgelegd moet worden voel ik weinig voor. Ik vind het allesbehalve met wederkerigheid, respect voor elkaar te maken hebben. Commotie of niet, de buitenwereld die van alles oplegt en waarvan ik van mening ben dat velen gelijk hebben die je dan vervolgens zelf toepast waarbij degenen die het hardst roepen zelf de daad niet bij het woord voegen. Zelf neem ik dan wel dat initiatief en vraag me af waarom nog. De buitenwereld is voor mij een no go. Wanneer dat voor een ander niet acceptabel is dan zij het zo.
 
Ik kwam nog een oud artikel tegen over dit topic van wapf Limburg. Geschreven in 2015 door ene Tanja Stevens. Als we het nu toch over levertraan hebben …

 
Ik vind alles prima. Had ik maar eerder geweten dat dat is wat nodig was.

Maar ben er klaar mee dat wijs gemaakt word jezelf af te moeten wijzen. Zolang ik dat gevoel hier blijf houden, dat mijn bijdragen in het verleden niet oké waren of ik zelf niet oké wat ook heb ik hier geen zin meer.


Ik kan accepteren zoals ik in mijn vorige bericht schreef dat dit niet je bedoeling is geweest. Ik heb het echter niet over 1 persoon met dwang. Het continue maar pushen hoe dan ook en waar dan ook, hetzij in topics hetzij in privé berichten hetzij persoonlijk met de nadruk op je MOET verbinden. Je MOET voelen, je moet dit, je moet dat is voor mij dwang met de bedoeling mezelf af te moeten wijzen. Als dat het gedrag moet zijn wat hier dwangmatig opgelegd moet worden voel ik weinig voor. Ik vind het allesbehalve met wederkerigheid, respect voor elkaar te maken hebben. Commotie of niet, de buitenwereld die van alles oplegt en waarvan ik van mening ben dat velen gelijk hebben die je dan vervolgens zelf toepast waarbij degenen die het hardst roepen zelf de daad niet bij het woord voegen. Zelf neem ik dan wel dat initiatief en vraag me af waarom nog. De buitenwereld is voor mij een no go. Wanneer dat voor een ander niet acceptabel is dan zij het zo.
Man, man, man, ga eens gewoon op het toilet zitten, daar kun je zeiken.
 
Dave Wetzel heeft laten weten aan Plent dat hij helaas de prijzen van de levertraan op gaat voeren...

Ik weet niet exact wanneer Plent die stijging weer doorvoert, maar ik bestel nog even.

Code esther10 geeft nog steeds 10% korting, ook op andere goede producten, zoals grasgevoerde Beef Bone Broth poeder, dat spul is heel lang te bewaren en elder (veel) duurder.


 
Al met al is het bij Plent nog steeds het goedkoopste door de 10% korting met code esther10.
Ik wil Vitavie niet afvallen, maar zij zijn toch net wat duurder en reageren niet op mijn vraag of we kunnen samenwerken.
 
Ja dank je. Een boek lezen heeft je duizenden euro gekost? Die begrijp ik even niet helemaal?
Anyway, ik persoonlijk denk dat de geadviseerde dosis levertraan van 3 theelepels per dag te laag is. Bij mij wil met levertraan en boterolie de vitamine d al jaren niet omhoog. Ben er al mee bezig vanaf 2017. Continue te laag en recent is de waarde 17 in bloed. Je hebt gelijk wortelkanaal behandeling wil ik ook niet. Maar eerst kijken wat er gebeurd met stoot kuur levertraan, emoe, en boterolie. De verpakking van skate liver vermeld 1 naam daags 2 ml als dosering. Vraag me af of dat allemaal wel voldoende is. Ganzenvet en erndenvet is waar ik naar op zoek ga.

Ik heb hier over na zitten denken: dat je vitamine D waarde in je bloed zo laag is.
Neem je het dan allemaal op vraag ik me af?
En ik ben de laatste weken met aan het verdiepen in Fulvinezuur, nadat ik op Facebook voorbij zag komen dat Tanja een interview had met Maarten en Lidwien van SMPL72.
Ik had wel vaker gehoor van fulvinezuur, maar ik wist niet dat het zulk bijzonder spul is en ik wist ook niet waar je op moet letten bij de aanschaf.
Ik heb 30 december bijna 2 uur aan de telefoon gezeten met Maarten en heel goede info gekregen.
Daarna ook een aantal podcastst beluisterd en natuurlijk veel gelezen.
Okay, waarom moet ik dan aan jou denken Bianca? Omdat fulvinezuur er voor zorgt dat nutriënten de cel IN getransporteerd worden. Ook nutriënten die niet in fulvinezuur zitten. Geniaal vind ik dat. Behalve wanneer je een berg suiker zou eten, want dan pomp je dus suiker je cellen in.

Ik maak een nadere keer wel een draadje aan over fulvinezuur, maar hier alvast twee links met info.

1 algemene:


2 en de link naar SMPL72, tot nu toe kan ik geen betere vinden en de oprichters zijn dus bekend met Weston Price en flink wappie :cool:

 
Ik heb hier over na zitten denken: dat je vitamine D waarde in je bloed zo laag is.
Neem je het dan allemaal op vraag ik me af?
En ik ben de laatste weken met aan het verdiepen in Fulvinezuur, nadat ik op Facebook voorbij zag komen dat Tanja een interview had met Maarten en Lidwien van SMPL72.
Ik had wel vaker gehoor van fulvinezuur, maar ik wist niet dat het zulk bijzonder spul is en ik wist ook niet waar je op moet letten bij de aanschaf.
Ik heb 30 december bijna 2 uur aan de telefoon gezeten met Maarten en heel goede info gekregen.
Daarna ook een aantal podcastst beluisterd en natuurlijk veel gelezen.
Okay, waarom moet ik dan aan jou denken Bianca? Omdat fulvinezuur er voor zorgt dat nutriënten de cel IN getransporteerd worden. Ook nutriënten die niet in fulvinezuur zitten. Geniaal vind ik dat. Behalve wanneer je een berg suiker zou eten, want dan pomp je dus suiker je cellen in.

Ik maak een nadere keer wel een draadje aan over fulvinezuur, maar hier alvast twee links met info.

1 algemene:


2 en de link naar SMPL72, tot nu toe kan ik geen betere vinden en de oprichters zijn dus bekend met Weston Price en flink wappie :cool:

Bedankt voor de tip. Kun je de podcasts ook plaatsen in dat draadje als je die tot je beschikking hebt? Ga de fulvinezuur bekijken. Over opname? Geen idee. Merk nu de emoe olie op is de levertraan minder effect heeft. Dus wellicht kan het van toegevoegde waarde zijn.
 
Bedankt voor de tip. Kun je de podcasts ook plaatsen in dat draadje als je die tot je beschikking hebt? Ga de fulvinezuur bekijken. Over opname? Geen idee. Merk nu de emoe olie op is de levertraan minder effect heeft. Dus wellicht kan het van toegevoegde waarde zijn.

Ja dat ga ik proberen, ik moet eerst even kijken hoe ik op m'n laptop op Spotify kom en anders kan ik ook de links per Telegram naar je sturen
 
Rauwe levertraan​
vit. A IE​
vit D IE​
Omega 3​
vitamine K MK-4 aanwezig?​
voedingswaarde per 5 ml​
EPA & DHA​
Green Pasture FCLO+HVBO​
5100-12000​
240-1960​
1250​
ja​
Rosita​
3900​
395​
1293​
nee​
Armorica​
2757​
368​
1100​
nee​
Dropi​
3630​
360​
1150​
nee
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.778
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan