Gefermenteerde levertraan, levertraan/boterolie mix of skate liver oil?

Hallo allemaal,

Ik had me nog nooit zo in soorten levertraan verdiept. Ik nam nu Mollers via Ron (leefbewust). Als ik hier een beetje teruglees is de algemene mening dat Green pastures gefermenteerde levertraan de beste optie is? Is dat deze?
FE2C153F-892B-4BAB-8742-2ECF8A30E927.png

Hebben mensen nog andere tips of suggesties?
 
Hallo allemaal,

Ik had me nog nooit zo in soorten levertraan verdiept. Ik nam nu Mollers via Ron (leefbewust). Als ik hier een beetje teruglees is de algemene mening dat Green pastures gefermenteerde levertraan de beste optie is? Is dat deze?
Bekijk bijlage 33906

Hebben mensen nog andere tips of suggesties?
Vergeet bij Plent niet de kortingscode van Esther toe te passen, scheelt toch weer!

👆Bij Plent.nl krijgen jullie 10% korting op alle losse producten van Green Pasture met code esther10 waardoor ze de goedkoopste leverancier van Green Pasture!
 
Vergeet bij Plent niet de kortingscode van Esther toe te passen, scheelt toch weer!

👆Bij Plent.nl krijgen jullie 10% korting op alle losse producten van Green Pasture met code esther10 waardoor ze de goedkoopste leverancier van Green Pasturr
Ik heb net geprobeert om 3 potjes levertraan/boterolie te kopen met korting maar krijg de melding dat de kortingscode niet van toepassing is op de producten in mijn winkelwagen.
 
Ik heb net geprobeert om 3 potjes levertraan/boterolie te kopen met korting maar krijg de melding dat de kortingscode niet van toepassing is op de producten in mijn winkelwagen.
Hé wat vreemd.....net ook even geprobeerd en bij mij werkt deze nog wel.
1703869742842.png
 
Nog even de post van @bananenjam er bij gezocht:
 
Ik heb wel een account bij hen maar toen ik dit net even probeerde was ik niet ingelogd. Mijn broer kon gisteren ook nog gebruik maken van de kortingscode.
Bij mij lukte het enkele weken geleden ook niet. Ik ben er toen van uit gegaan dat er op 3 potjes al een korting wordt toegepast, en een extra 10% dan niet lukt...
 
Bij mij lukte het enkele weken geleden ook niet. Ik ben er toen van uit gegaan dat er op 3 potjes al een korting wordt toegepast, en een extra 10% dan niet lukt...
Geen hoofdletter en geen spatie, misschien zit het hem daar in?
 
Ik heb net geprobeert om 3 potjes levertraan/boterolie te kopen met korting maar krijg de melding dat de kortingscode niet van toepassing is op de producten in mijn winkelwagen.
De korting geldt niet op de bundel deal (die niet goedkoper is), maar wel op losse potjes.
Dus: 3 losse potjes met code esther10 zijn goedkoper dan de bundel deal van 3.
 
Dit account volg ik graag op Twitter. Maar dit bericht weet ik even niet, wat is hiervan waar? Ik gebruik Green Pasture “butteroil and cod liver oil“ in 1 capsule.

 
Daarom is het beter als de olie gefermenteerd is. Dat is een soort voorvertering buiten de maag om. Hierdoor zijn alle schadelijke bioamines al voorverteerd en krijg je ook geen histamine (= uitstoot) reacties.

Mike
 
Wie kan mij helpen met het volgende? Mijn vit D waarde is extreenlaag. Namelijk 30. Ervaar hartkloppingen en overslagen. Nu heb ik de levertraan opgehoogd maar voel me eerlijk gezegd nog ellendiger. Veel dorst en niet kunnen slapen. Hoe snel kun je vit d verhogen met levertraan? En aks er een tekort is moet je dan geleidelijk verhogen of kan dat sneller? Ik heb best wel veel genomen en hartkloppingen zijn minder maar fijn voel ik me echt niet.
 
Een kaliumtekort kan de klachten die je beschrijft ook - mede ? - veroorzaken. Een kaliumtekort kan bijvoorbeeld gemakkelijk ontstaan door een te hoge caffeine-inname door het nuttigen van bijv. te veel koffie en/of thee en chocolade.
 
Een kaliumtekort kan de klachten die je beschrijft ook - mede ? - veroorzaken. Een kaliumtekort kan bijvoorbeeld gemakkelijk ontstaan door een te hoge caffeine-inname door het nuttigen van bijv. te veel koffie en/of thee en chocolade.
Dankjewel voor het meedenken. Hoe kun je dan kalium binnen krijgen zonder dat het gevaarlijk is? Pillen zijn best een risico dacht ik?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.436
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan